Widok
tv i internet
Kolsuntanci gorsi jak abw nie interesują się co chcesz zgłosić czy dowiedzieć się dlaczego brak sygnału mając nr.klienta chcą wiedzieć nazwisko imię dokładny adres szkoda że nie pytają się o nr buta cz rozmiar kołnierzyka podałem miejsce zamieszkania to nie ważne a mądrości wszystkie pozjadane a nie potrafią odpowiedzieć na konkretny temat mówią tylko to co im kierownictwo każe.
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: -
awaryjność: -
dodatkowe usługi: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
1.0
* maksymalna ocena 6
To jest przecież praca tych ludzi , pytają o dane bo nr klient to sobie możesz obojętnie jaki wprowadzić , pomylić itp. Człowieku tak jest na każdej infolinii bez znaczenia na usługę czy operatora... Ja osobiście nie korzystam z usług tej firmy, ale mam wrażenie że ludzie sami nie potraficie czytać umów a później pretensje do wszystkich żeby tylko nie czuć się winnym, a pokrzywdzonym takie jest moje zdanie i tak samo tyczy się to osób podpisujących umowę na usługi telekomunikacyjne czy też bankowe. Nieznajomość prawa szkodzi..... jeśli się nie zgadzacie zgłoście do Urzędu Praw Konsumenta a nie baidolcie