Widok

vat materiały budowlane

Dom i mieszkanie Temat dostępny też na forum:
Cześć,

Poszukuję osoby, która wyliczy mi kwotę zwrotu Vatu za materiały budowlane. Zupełnie nie znam się na tym temacie mam teczkę faktur i chyba czas to rozliczyć.

Czy ktos w okolicach Zaspy się tym zajmuję i może pomóc?

Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak chętnie pomogę proszę pisać na email: zwrotpodatku23@op.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
pełen profesjonalizm jak widzę

podatek wyliczy "zwrocik1234", poznany na forum trojmiasta.pl, kontakt pod adresem zwrotpodatku23@op.pl

...

tylko, że za prawdziwosc oświadczenia złożonego wobec urzędu odpowiada składający

radzę zatem iśc do legalnie i jawnie działającego doradcy podatkowego

tak nawiasem mówiąc, wyłudzenie zwrotu podatku za materiały budowlane stanowi przestepstwo skarbowe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Tylko należy pamiętać że za błędy popełnione przez "doradcę podatkowego" również odpowiada składający :)
za jego wyłudzenie także :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja będę się rozliczać sam, zakładam, że na pewno popełnię jakiś błąd, ale nie będzie to przecież od razu przestępstwo skarbowe. Ogólnie co US to inaczej interpretuje tą ustawę i listę towarów.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
dokładnie, ja też robię sama, właśnie jutro mam zamiar złożyć
najwyżej wezwą mnie do zrobienia korekty jak coś będzie nie tak
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Usługi i wykonawcy

Przeprowadzki kto i za ile Wejherowo (5 odpowiedzi)

Witam, poszukuję ekipy do przeprowadzki Wejherowo - Wejherowo proszę o przedstawienie oferty...

Altanki, domki na narzędzia, ogrodowe - skąd zamówić? (16 odpowiedzi)

Witajcie drodzy sąsiedzi ;-) Mam gorącą prośbę. Czy ktoś z Was mógłby polecić mi firmę lub...

Schody (3 odpowiedzi)