Widok

wizyta konsultacyjna, jesień 2013

W moim przypadku skończyło się na jednej wizycie, ponieważ zadziałało tzw. pierwsze wrażenie. Nie było najlepsze, niestety. Nie wiem jak postępować z pacjentem, ale wyobrażam sobie, że do postawienia diagnozy i próby pomocy przede wszystkim potrzebna jest wnikliwa rozmowa. Pani Maja, po moim krótkim wstępie i ku mojemu zaskoczeniu, nazwała mój "problem". Czułam się niekomfortowo, indagowana, nie miałam wrażenia, że Pani chce zgłębić problem i pomóc w poszukiwaniu rowiązania. Nie wytworzyła właściwej tzn. przyjaznej atmosfery, zerkała na zegar, towarzyszyło mi uczucie pośpiechu, chaotycznej rozmowy i skupienia się od początku rozmowy nie na tym, z czym przyszłam. Czas się skończył, zapłaciłam, wyszłam i nie wróciłam. Bardzo słabo
Moja ocena
zaangażowanie: -
 
klimat i wystrój: -
 
czas oczekiwania: 4
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 3
 
3.7

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Współczuję, ale proszę sie nie znięchęcać i szukac pomocy u fachowców w NFZ.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry