Widok

wymiana kół

Po raz pierwszy i zapewne ostatni skorzystałam z usług tego zakładu. W trakcie wymiany kół, przy odkręcaniu, pracownik zerwał gwint na dwóch bolcach i nakrętkach przy jednym kole twierdząc, ze "japończyki" ( Subaru Legacy na gwarancji ) są takie felerne. Próbowałam się z tym nie zgodzić i w konsekwencji usłyszłam od właściciela warsztatu, że jestem babą, która za dużo mówi i jak przyjeżdża się takim g..... to nie powinno się mieć wielkich wymagań; pozostali panowie wtórując szefowi proponowali, żebym zmieniła samochód. W konsekwencji wyjechałam z warsztatu samochodem z uszkodzonym jednym bolcem ( nie dało się całego ponownie nagwintować ) i bez jednej nakrętki ( dostałam inną zupełnie nie pasującą do kompletu ) a na pożegnanie krzykami pana obsługującego kasę, żebym sobie już poszła i nie przeszkadzała mu w pracy ( która najwyrażniej mu szkodzi ). Przyznam, że jestem kierowcą od ponad trzydziestu lat i korzystałam w tym czasie z wielu zakładów usługowych tej branży ale nigdy do tej pory nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta. W żadnym wypadku nie polecam tego zakładu a zwłaszcza kontaktu z jego właścicielem.
Moja ocena
Autodrom kategoria: Opony - sprzedaż
obsługa: 1

oferta: -

jakość usług: 1

przystępność cen: 5

ocena ogólna: 1

2.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0