Widok

zero profesjonalizmu

Daliśmy z żoną dwa laptopy do naprawy w których-w jednym była uszkodzona klawiatura natomiast w drugim (jak się później okazało) uszkodzony był twardy dysk. Kontakt ze strony firmy zerowy. Żeby czegokolwiek się dowiedzieć o powierzonym sprzęcie trzeba było dzwonić samemu. Po odebraniu pierwszego z laptopów w którym została wymieniona klawiatura, okazało się że klawisze funkcyjne nie działają prawidłowo (mimo że wcześniej działały) i na matrycy pojawiła się pionowa linia. Klawisze funkcyjne zostały poprawione natomiast matryca która została uszkodzona w firmie jes może zostać naprawiona za dodatkową opłatą. Firma w zaparte twierdzi że to nie ich wina, pomimo tego że sprzęt był dostarczony w oryginalnym opakowaniu bez uszkodzonej matrycy.
Drugi z laptopów po ponad dwóch tygodniach przesuwania terminu odbioru sprzętu, mydleniu oczu że firma stara się odzyskać dane z dysku, bez informowania nas jako klienta postanowiła wymienić twardy dysk za koszt wyższy niż wcześniej umówiony, o czym dowiedzieliśmy się w chwili odbioru laptopa z serwisu.
ZERO PROFESJONALIZMU - UWAŻAJCIE NA TEN SERWIS!!!
Moja ocena
Laptopy-Serwis.eu kategoria: Serwis komputerów
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
czas realizacji: 1
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 1
 
1.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

Odpowiedź obiektu

Trudno odnieść się do słów ludzi, którzy przychodzą z nastawieniem na konflikt. Klienci z typowo roszczeniową postawą, którzy wykłócają się o każde 10zł., ale przy okazji próbują podbudować swoje marne ego przychodząc do firmy usługowej, gdzie z założenia klient jest najważniejszy. Laptopy, nie dość, że oba w kiepskim stanie, to przenoszone były przez klientów w torbie przeznaczonej dla jednego laptopa, wciśnięte na siłę, w wyniku czego pojawiły się późniejsze dysfunkcje. Czas naprawy drugiego laptopa przedłużany na wyraźne życzenie klienta, gdyż generalnie wszystko rozbijało się o koszty, zatem serwis próbował zrobić wszystko, aby tylko nie okazało się "za drogo". Pomijam kwestię kultury osobistej i możliwości konstruktywnej rozmowy. Oby nigdy takich klientów!!! Całokształt najniższych lotów. Jak widać satysfakcję może sprawić dodanie opinii na profilu firmy - WSZYSTKIEGO DOBREGO, SZANOWNI PAŃSTWO!!!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry