Widok

zmienił się właściciel?

Do salonu chodziłam od początku jego istnienia i zawsze było świetnie. Niestety chyba zmienił się właściciel a wraz z nim klasa salonu: dodzwonić się próbowałam kilka razy - albo nikt nie odbierał, albo zajęte; zagęszczone pomieszczenie by zmieścił się stolik do "robienia paznokci"; opóźnienie półgodzinne - wcześniej jakoś nie zdarzyło się bym, przy umówionej wizycie, musiała czekać na strzyżenie dłużej niż 5 minut; panie fryzjerki wymieniają się klientkami (umawiałam się do jednej, inna słuchała co chcę zrobić, myła włosy, nakładała farbę i inna strzygła). A o tym, że kartą nie można płacić dowiedziałam się już z farbą na głowie. Bankomatów możne i jest sporo we Wrzeszczu ale sytuacji do komfortowej było daleko. I tak niestety po kilku latach z usług rezygnuję.
Moja ocena
obsługa: 3
 
jakość usług: 3
 
kreatywność: 2
 
klimat i wystrój: 1
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
2.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Odnosząc się do Pani uwag przed wszystkim chcieliśmy przeprosić Panią za dyskomfort, którego Pani doznała. Nie jest to przez nas zamierzone - staramy się sprostać oczekiwaniom naszych klientek. Jeśli chodzi o płatności bezgotówkowe - jak wszystkie firmy, sklepy jesteśmy uzależnieni od firm, które obsługują systemy płatności. Zdarzają się czasem awarie, jednak nie są one naszą winą. Być może nie została Pani poinformowana o takiej niedogodności w odpowiednim momencie - przepraszamy za to najmocniej. Trudno odnieść się do zarzutu telefonicznego, ponieważ to co pani napisała wyczerpuje wszystkie możliwe warianty - telefon zwykle jest ...wolny albo zajęty. Nie ma innej możliwości. Oczywiście staramy się podnosić słuchawkę jak najszybciej, jednak w toku pracy, szczególnie intensywnej, np w okresie świąt czy przed długim weekendem bywa tak, że wszyscy w salonie mają dużo pracy - tak jak podczas Pani wizyty, samymi przed świętami. Za wszystkie niedogodności Panią przepraszamy i liczymy, że zechce Pani do nas wrócić - chcielibyśmy, żeby była Pani zadowolona.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
No właśnie, też nie jestem zadowolona z tej zmiany, nic nie ujmując nowym fryzjerkom, może będą dobre. Chciałabym jednak wiedzieć, gdzie przeniósł się poprzedni personel.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

PoRAZKA

To jest jakiś koszmar!!!!!!!!!!!!!!! Spalone włosy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jak tak można???????????? Obsługa jest fatalna!! Jak w zakładzie a nie w salonie,na jakiś guwnianych ,tanich kosmetykach pracują a mają reklamę loreala!!!!Same fryzjerki wyglądają jakby sprzedawały na rynku jakieś błyskotki,tandeta na maxa!!! Ceny nie adekwatne do wykonanej pracy!!!!! Jestem pzerażona,ale jedna rzecz mnie cieszy,że znalazłam poprzedni personeljuż wiem dlaczego tam przestały pracowa...ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Gdzie pracują teraz poprzednie dziewczyny?????? Ja po p. Halinie mam również spalone i zniszczone włosy-koszmar-wszystkim odradzam te naciągaczki!!!!!!!!!!!!1
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Też chciałabym wiedzieć gdzie jest poprzednia ekipa!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry