Widok

żuchliński beznadiejny sklep

Przestrzegam wszystkich przed tym sklepem, ponieważ jak przychodzisz z kasą po rower to Cię obsłużą, potem jednak masz same kłopoty. Sprzęt słabej jakości, nawet kupując rower dobrej firmy, u Zuchowskiego osprzęt dostajesz beznadziejny, wszystko się sypie, możesz jeździć tylko po bułki do sklepu nieopodal.
Serwis to już całkowite dno, potrafią tylko najprostsze rzeczy, ale to i nie zawsze. Szczerze przestrzegam przed tym sklepem – będą same problemy.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 18
A może jakieś konkrety? Co to za rower, jaki miał osprzęt (czy był seryjnie montowany w tym modelu) i ile dałeś za niego.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 2
polecam Sportland - najlepszy sklep w 3miescie!!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8
Musze cie rozczarowac bo to, ze dany rower dobrej marki ma kiepski osprzet to nie wina zuchlinskiego a producenta. No i po czesci twoja ze skusiles sie na ladny napis :P Nie od dzis wiadomo, ze marki ktore sprzedaje zuchlinski czyli przede wszystkim Scott i Giant szczegolnie w przypadku modeli Scale czy XTC w granicach powiedzmy sobie 2-3tys albo tansze modele w graniach 1500 to pod wzgledem wyposazenia rowery, w ktorych spotkac mozna owszem przerzutke tylna np slx ale reszta osprzetu jest rzeczywiscie nie najwyzszych lotow. Poszukaj sobie tematy w archiwum, pelno jest tematow na temat tego sklepu
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
Co nie zmienia faktu że Żuchliński to sklep do d.... :) Na rowerach szosowych może się znają - ale o góralach (a ZWŁASZCZA tych do wyczynów ekstremalnych), to pojęcia nie mają. "No, za taką DOBRĄ, wytrzymałą kierownicę to trzeba z 20 zł zapłacić." - "to takie tanie są kierownice do skoków?" - "tak, no, za 25 to już naprawdę porządna i wytrzymała" - no to wziąłem taką za 25, młody byłem, głupi i niedoświadczony. Była "nie-sztywna" jakby z elastometru zrobiona (przesadzam oczywiście), a po pół roku się zgięła.
Albo ich niewpuszczanie rowerzystów do środka, gdy na dworze leje.


Sportland, "najlepszy sklep" - tak, zdecydowanie dobry :) Jeszcze Cyklo w Gdyni nie taki zły jest :P (przynajmniej klientów nie olewają jak żuchliński)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Do ekstremalnego MTB polecam sklep MKBike w Sopocie.
www.krzysztof-kledzik.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
MKbike - jeszcze gorsze gówno od Żuchlińskiego (i to dużo). Rowery mają po kilka tysięcy drożej niż gdzie indziej. Podejście do klienta - gorsze niż "gówniane". Strach tam wchodzić z rowerem - a i tak zaraz wygnają. Przy nich, Pan Żuchliński jest osobowością niezmiernie miłą i przyjazna wszelkim subkuluturom rowerowych.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
jak ktoś siedzi trochę w kolarskim świecie, czy to szosie czy to mtb to wie że rowerów nie kupuje się w sklepie, chyba że ktoś lubi przepłacać i to nie mało (30-40% przy kwotach kilka tys to nie mało)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
skoro wszyscy jesteście tak "obryci" w temacie kolarstwa w ogóle - jak mniemam, to proponuję zatrudnić się w jednym ze sklepów lub nawet założyć własny! zapewne będzie najlepszy w województwie!!!

na złodzieju czapka GORE ;)
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zastanów się. Po co mam zakładać sklep? Czy to, że nie prowadzę sklepu, to sprawia że nie mogę ocenić innych?

Jeśli idę do sklepu z amortyzatorem - którego firmy są oni autoryzowanym dealerem - z pytaniem o konserwację, i słyszę "amortyzator nie był kupiony u nas, koniec rozmowy" - to mnie krew zalewa. Cóż za komunistyczne podejście. Jeśli chcesz - to błagaj ich na kolanach o pomoc. Dla porównania - w w/w sklepach (tych "lepszych") od razu wszystko powiedzieli (choć nie musieli).
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Co masz na myśli? Że lepiej składać?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Trzeba bylo kupic rurke wodociagowa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pier***lisz głupoty a do tego piszesz jeszcze publiczną obrazę. Po co Ci to? Ja wielokrotnie miałem do czynienia z tym sklepem i wielokrotnie byłem zadowolony, zarówno z rowerów, z akcesoriów, części, jak również z serwisu. Sklep jest na najwyższym poziomie i co najważniejsze, jest największy w Polsce! Kupiłeś pewnie tanie gówno na którym nie potrafisz jeździć i dlatego tak piszesz ]:-> Po za tym o gustach się nie dyskutuje!

wypowiedź zmoderowana (admin68, 0000-00-00 00:00:00)

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 7
Majek - rower szosowy? Czy może "góral" ? :)


Ja tam za jedyną zaletę Żuchlińskiego widzę duży asortyment.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
I góral i szosa... a czy to ma znaczenie? Sklep jest OK. Ma wielki wybór i to jest najlepsze. Każdy może napisać coś złego na temat Żuchlińskiego, ale po co to komu? Zatrzymajcie to dla siebie!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4
Co za różnica? O każdym innym sprzęcie gówno (z naciskiem) wiedzą.


> "No, za taką DOBRĄ, wytrzymałą kierownicę to trzeba z 20 zł > zapłacić." - "to takie tanie są kierownice do skoków?" - "tak, no, za
> 25 to już naprawdę porządna i wytrzymała" - no to wziąłem taką za > 25, młody byłem, głupi i niedoświadczony. Była "nie-sztywna" jakby > z elastometru zrobiona (przesadzam oczywiście), a po pół roku się > zgięła.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
> Ma wielki wybór i to jest najlepsze.

CO !?!?
A co ma wybór do obsługi? Jeśli chcę zrobić większe zakupy, to raczej zajrzę do sklepów internetowych, gdzie dostanę rabat - choć i bez niego byłoby taniej. I zaoszczędzę na benzynie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sklepy internetowe to zazwyczaj i tak zwykłe sklepy, które w swej internetowej ofercie potrafią dla zbicia ceny zamontować gorszą korbę,koła i/lub siodło, oraz zejść nieco z marży, wszak to dla nich żadna strata, gdy sprzedają rower bez straty czasu poza zapakowaniem i wysłaniem. Poza tym w sklepie internetowym nie usiądziesz na rowerze :P
--
Płeć: yyy... cyklista
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
przez internet przymierzasz buty/gacie? dopasowywujesz rower/geometrię/rozmiar?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Aha, czyli mówimy o kupowaniu całych rowerów - jak tak to może i Żuchliński nie jest najgorszy. Ja pisałem o pojedyńczych częściach - tutaj nie ma zielonego pojęcia. Roweru u niego nie kupowałem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Trzeba wiedziec jaka czesc kupic, i nie ma problemu.Tam wszystko jest.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
U Żuchlińskiego dwa razy dostałam rabat. Pierwszy na kwotę 50zł a drugi za 25zł. Niby niewiele ale zawsze to jakaś kwota.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Byłem tam dzisiaj. W obsłudze wyczułem "nutkę nieuprzejmości"... i te ceny - wszystko duużo drożej (klamki Avid FR5 50zł drożej, korby SLX - 100zł drożej (niż "gdzie indziej") ).
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja tylko o tym co autor wątku o jakości osprzętu napisał:

wybrałem Unibike'a - przeczytałem specyfikację - uznałem, że kaseta HG-30 i łańcuch HG-40 to dla mnie za mało - zrobiłem dopłatę różnicy i założyli obie te rzeczy z półki pod tytułem: HG-50

da się? da się!

pozdrower

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zostawiłem tam mnóstwo kasy i nie żałuję . Jak przychodziłem na zakupy to sam szef osobiście wychodził z kantoru , aby obejrzeć desperata . Roweru całego nie kupowałem , ale przymierzyłem jeden i uratowało mnie to przed tą marką . Gdybym mniał tyle kasy do wydania co cztery lata temu , to poszedłbym do Żuchlińskiego .

"rOWER" zakupiłem za górę pieniążków w słynnym z badziewia sklepie na Chwarznie i dwa lata go naprawiałem samodzielnie , bo takie coś jak gwarancja w moim przypadku to tylko bajka do czasu jak nie ma problemu , a powstał on już po przejechanym 1000 km i wymagał wymiany suportu wyprodukowanego na księżycu i należało sprowadzić z Marsa narzędzia za około 1000 PLN , aby badziewie wymontować bez uszkodzenia ramy . Mogłem oddać do serwisu "Do studzienki" , który jako jedyny dysponował marsjańskimi narzędziami , ale w końcu za radą tych pomniejszych punktów naprawczych zaryzykowałem kluczem hydraulicznym do rur i tą sowiecką metodą mogłem wreszcie wczoraj pojechać na wycieczkę Elwiry :D
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
... po to są opinie. Jeżeli rzetelne to przydatne, jeżeli ogólne banialuki to najczęściej kalumnie zacierające rzeczywisty obraz/obsługę. Z w/w postów nic na temat sklepów się nie dowiedziałem.
Poczytam niżej a nóż znajde coś konstruktywnego. W przeciwnym wypadku odwiedze kolejny sklep w poszukiwaniu satysfakcji klienta ...(Wysepka, Buga, MKBIKE, SKI Team , Sw Ducha juz zaliczone) ehh przydalby się ranking począwszy od asortymentu na jakości obsługi (także tej posprzedażowej) kończąc.

Pozdrawionka dla wszystkich utrudzony i usatysfakcjonowanych:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Tak masz rację, usiąde u Żuchlinskiego i kupie przez internet taniej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
akurat w Cyklo maja najgorszych serwisantów w 3mieście

... i też nie wejdziesz do środka z rowerem
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
A to się nie zgodzę, na szosówkach też się nie znają. Mam 176 cm i dobrali dla mnie ramę 58, prawie już kupiłem. Całe szczęście przypadkowy klient zwrócił uwagę że ten rower to całkiem nie dla mnie. Zachodzę w głowę jak to jest możliwe ze tacy idioci zarabiają pieniądze na rowerach.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sportland może nie najlepszy sklep w Trójmieście ale za to od zeszłego roku wreszcie mają świetnych serwisantów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Omijajcie ten dziadowski sklep i obsluge szerokim lukiem !!!

Witam.

Serwis praktycznie nie istnieje !!! Sprzedac stolec to sa pierwsi ale zeby potem rower serwisowac to wielki problem. Jeszcze ten wysoki dziad przy kasie. Ma wiecznie mine jak kot s****acy na plocie !!!' Odradzam
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 2
Kolega mi opowiadał jak kiedyś chciał wprowadzić rower do sklepu żeby przymierzyć jakąś część rowerową. Właściciel po prostu wyrzucił go ze sklepu, tłumacząc, że stojaki na rowery są przed sklepem. To jest podejście do klienta......bez dalszego komentarza
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 3
A wyobrażasz sobie sytuację, że takiego kogoś trzeba pilnować, aby nie przyszedł ze swoim złomem a nie wyszedł z innym? A co, jak wejdzie z rowerami 10 osób? Pomyśl. W Polsce jesteś, a nie w Norwegii czy Danii.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 13
" Wczoraj jechałem tędy, tych domów jeszcze nie było.
Tak mówicie? A gdyby tutaj staruszka przechodziła do domu starców, a tego domu wczoraj by jeszcze nie było, a dzisiaj już by był, to wy byście staruszkę przejechali, tak? A to być może wasza matka!
Jak ja mogę przejechać matkę na szosie, jak moja matka siedzi z tyłu?
Halo, tu Brzoza, tu Brzoza! Źle cię słyszę! Powtarzam, powiedział, że matka siedzi z tyłu... Matka siedzi z tyłu! Tak powiedział! "
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2
a ja kiedyś też coś tam potrzebowałem przymierzyć do roweru i pozwolili mi wprowadzić do środka ale zapytałem czy mogę zanim to zrobiłem
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
same problemy to może nie ale....zakupiłęm tam rower m-ki SCOTT Aspect. Marka światowa, cena niemała. Osprzęt owszem taki sobie i wcale bym się go nie czepiał gdyby był sprawny. Okazało się, że sprzedano mi zezłoroczny model ze starym wybarwieniem pomimo tego, że w tej samej cenie były juz modele noworoczne - ok, mój błąd ale na wszystkim znać się nie muszę. Poza tym zębatki były niepodocinane, amortyzator, który jak zapewniał sprzedawca miał być wytrzymały i dostosowany do mojej wagi okazął się być bublem i kiedy po 100km zaczął wydawać dziwne odgłosy u Żuchlińskiego TEN SAM chłop co mi go rekomendował, powiedział że jestem za ciężki i moga mi sprzedać inny amortyzator za 800pln!!!!! Takie to są moje doświadczenia z tym sklepem.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
Co to znaczy " niepodocinane zębatki " ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Sklep Żuchliński który znajduje się w Gdyni ma całkiem dobry oprzęt, ale nigdy nie dawajcie tam rowerów do serwisu...
Ostatnio w nowym rowerze miałem niedokręcone koło pomimo że "eksperci sprawdzali go"

Sklep oceniam:

Asortyment 8/10
Serwis 1/10
Obsługa 7/10

P.S. Nie chcę tu robić reklamy ale pod względem serwisowania polecam "Kołomański Rowery" (Gdynia, ulica Morska 303A)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
temat zakładał chyba fan biedry z kaliningradu ;-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 9
BEznadziejny, rower za 5 tysięcy, okazuje się w domu, że ma scentrowane koło a oni twierdzą, że uszkodziłam w transporcie.... Nawet nie usłyszałam słowa przepraszam... Nigdy więcej nic tu nie kupię i będę wszystkim odradzać taki pomysł
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
kupiłem tam 5 rowerów - żadnych uwag nigdy nie miałem.
rower przed kupnem pewnie byl testowany i wtedy 3eba było zgłosić problem kół. będę polecał ten sklep.
co do osprzętu to nie ich wina ze producent wsadza do roweru byle stolec.
kupuje eis porządny sprzęt i wtedy sie nie marudzi , a jak ktos lubi marudzić to zapraszam do dekatlonu
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 11
kupilem rower za 5tys, po paru trasach "padl" bardzo zachwalany amortyzator. okazalo sie ze wada fabryczna. wyslali rower do serwisy. wrocil z nowym amortyzatorem ale rama byla obita z widocznymi brakami lakieru. jak zwrocilem uwage to powiedzieli czy mam zdjecia jak wygladal rower wczesniej. oczyscie nie mialem i to pewnie MOJA wina. z tej uwagi przemily pan powiedzial bym sobie polakierowal rame. super. nowy rower za 5 tys i mam juz ubytki w lakierze. oczywiscie nie przeprosili. raz bylem zrobic przeglad na wiosne. panowie nawet hamulcow nie wyregulowali. nie zwrocili uwagi ze korba ciezko pracuje. musialem wrocic po 2 tygodniach z korba. za rozkrecenie korby , powiedzienie mi ze wszsytko jest OK i skrecenie skasowali mnie 50zl. cenie sobie wysoka kulture osobista oraz profesjonalne podejscie do klienta. i tak zostaniecie obsluzeni ( choc nie zawsze ) jak przychodzicie z portfelem. sam szef was obsluzy. ale jak juz wyjedziecie to zapomnijcie na jakakolwiek sympatie. gdy wracasz z rowerem do nich to juz ich mina mowi Tobie "ja piiiiiiiip kolejnego frajera musze obslugiwac". nie raz nie uslyszalem nawet "dzien dobry" tylko "cos potrzeba?". chamtwo tragiczne. serwis jest tak slaby ze moja babcia lepiej by to zrobila. za 120zl NIC nie zrobili. szczerze odradzam. jedyny plus u nich to ze maja duzo rowerow na sklepie. ale sa inne salony w 3miscie, mozna poszukac. albo pojechac do dziada zuchlinskiego i spolki , wybrac rower i pozniej kupic sobie (duzo) taniej przez internet.



reklamy tez nie chce nikomu robic ale jak mialem problem z tymi hamulcami to znalazlem fajny serwis w rumi niedaleko rynku na Chelminskiej, taki maly sklepik/serwisik maja ludzie w domu. mlodzi ludzie, widac ze robia to co robia z pasja. wlascieciel zgodzil sie poczekac po godzinach by zrobic mi te hamulce, za 10zl mi je wyregulowal, nasmarowal i do dzis dzialaja jak marzenie. innego razu w niedziele potrzebowalem detke to ojciec wlasciciela zgodzil sie otworzyc sklep i poszukalismy razem detki jakiej potrzebuje.



uwazam ze zuchlinski nachapal sie kasy i ma juz w d*pie wszysykich ludzi ktorzy przychodza do niego bo wie ze i tak i tak ludzie przyjda. przyjdzie dzien ze ludzie beda woleli wspierac male sklepiki gdzie jest ktos kto z usmiechem cie obsluzy a nie jak tu wczesniej ludzie pisali z mina s****acego kota na plocie. patrza na ciebie jak na idiote ktory zabiera im cenny czas nic nie robienia. ZENADA.



Zuchlinski zle Tobie nie zycze ale jak dalej bedziecie miec takie podejscie do ludzi jak tu im wcisnac stolec byle tylko wyszli z salonu z waszym sprzetem to mam nadzieje ze KARMA do ciebie wroci i odpowiednio wynagrodzi.



moze komus moj post otworzy oczy. a te wszystkie posty co pisza ze rower byl pewnie felerny bo "producent zamontowal stolec" to jestem 99% pewny ze to chlopaki z zuchlinskiego sie nudza i bronia swoje miejsce pracy....



pozdrowienia dla lesnych rowerzystow rumi i okolic ;-)
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zgadzam się w 100%, Żuchlińskiego trzeba omijać. Kupiłem rower za kilka tyś. Przerzutki rozregulowane, hamulce to samo. Jak można wydać rower nie sprawny do jazdy,,,,,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To prawda, zgadzam się.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
nic nowe nie napisałeś, to ze żuchlinski jest beznadziejny i ceny ma czasem ponad 100% nadwyżką to już kazdy chyba wie.
żuchlinski jest o tyle dobry że wszystko mozna dostać ale to ostateczność. Pozdrawiam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
i tak od 2009 roku
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Byłem w Sobotę. Asortyment na piatkę z plusem, obsługa i ceny poniżej krytyki. Sprzedawcy sprawiają wrażenie, że klient to wróg i zło konieczne. Najlepiej chodzić samopas i nie przeszkadzać w pogaduchach. Przy rowerze za 6 klocków... łaskawy rabat 3% :D
Jedyne co zostaje to pooglądać, poprzymierzać i KUPIĆ W INNYM M-CU.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowni Państwo.
Chciałbym wyrazić swoją głęboką dezaprobatę w związku z zaistniałą sytuacją.
W dniu 22 kwietnia 2015 roku kupiłem w tym sklepie rower dla syna Unibike Pilot. Dodatkowo zakupiłem błotniki, oświetlenie, pompkę, rękawiczki i blokadę na szyfr. Rower był skręcony, akcesoria zostały dołożone i dokręcone na miejscu w serwisie. W weekend 5 letni syn rozpoczął jazdę na nowym rowerem, teoretycznie w profesjonalnym sklepie. Pierwsze okrążenia sprawiły mu ogromną radość. Przy kolejnym, podczas skrętu stracił panowanie nad pojazdem. Czemu ? okazało się, że kierownica nie była prawidłowo (wystarczająco mocno) dokręcona. Przy gwałtowniejszym skręcie kierownica skręciła a przednie koło kompletnie nie zareagowało. Szczęście w nieszczęściu, że syn miał ubrany kask i rękawiczki. Upadek oprócz potłuczeń (dłoń, łokieć i kolano) skończył się dla niego szczęśliwie. Po opatrzeniu syna, podniosłem rower... kierownica została mi w ręku. Kompletnie wyleciała z rury, w której powinna być zamocowana. Dzięki Bogu kierownica nie odpadła podczas jazdy na jezdni lub w pobliżu jezdni, bo mogło się skończyć nieszczęściem.
Podsumowując: kupując w profesjonalnym sklepie oczekuję, że rower będzie profesjonalnie skręcony. Za to płacę średnio o 200-500 pln więcej niż w sklepach internetowych.
Chcę zaznaczyć, że w poprzednim sezonie kupiłem tu Unibike dla żony - był prawidłowo skręcony. Oczekiwałem, że jakość usług nie uległa pogorszeniu. Jednak bardzo się myliłem.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3

Inne tematy z forum Rowery

jak odkręcić wolnobieg?!? (21 odpowiedzi)

Czy jest jakiś "domowy" patent na odkręcenie wolnnobiegu? nie mam ściągacza, a w miare pilnie...

Piszczące hamulce (16 odpowiedzi)

Jak w temacie. Piszczą okropnie. Klocki wymienione i przejechane na nich kilkaset km (na starych...

Jaka kurtka do jazdy na rowerze zimą (10 odpowiedzi)

Mam pytanie. Czy kurtka narciarska jest dobra także do zimowej jazdy na rowerze. Mam parę...

do góry