Widok

Muszę z kimś pogadać...

O czym? O wszystkim, o życiu i o uczuciach, albo o ich braku albo o czymś ważnym lub nic nieznaczącym. Jestem studentką 2 roku i chętnie z kimś porozmawiam najlepiej przez e-maila. Napisz co u Ciebie słychać jakie masz problemy, a może zaczniemy jakąś miłą konwersacje... tak żeby odciąć się od życia codziennego...
renesmee_x@interia.pl
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
Studentką czego? ;p wbrew pozorom to ma znaczenie, bo np. polibuda z uniwerkiem średnio się dogaduje >
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 12
Szkoda że nie przeczytałem tego posta kiedy byłem piękny i młody. Nie tracił bym czasu na kontakty z ludźmi z uniwerku, wiedział bym że się średnio dogadujemy.

A teraz dochodzę do wniosku że skoro fajnie się bawiłem to musiało być to jakieś nieporozumienie i pewnie oni się bawili bardzo strasznie :(
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ty smutny...?
Nie uwierzę dopóki nie zobaczę.
Może ich zastraszałeś...? To innego wyjścia nie mieli jak tylko udawać : >
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
"Nie uwierzę dopóki nie zobaczę." - uhm... nie wiem czy mam się zacząć bać.

Nie wiem jakich środków jesteś gotowa użyć aby zobaczyć, ale na wszelki wypadek pozostanę w ukryciu.

Tak, teraz mogę się przyznać. Zastraszałem... i to nie byle jak! "Baw się dobrze, albo usunę Cię z Naszej Klasy"* do tak silnych gróźb umiałem się posunąć. Chyba poszukam starych numerów i zacznę po kolei wszystkich przepraszać.

--
* tak jestem aż tak stary, że miałem konto na owym portalu...
Nie wiem czy jeszcze aktualne, ale pogadaj ze mną, nie zawiedziesz się :-)
gg:6931964
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
tu nikim nie można pogadać bo tu piszą sam oszuści:) puzdro dla uczciwych i normalnych ludzi!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
> tu nikim nie można pogadać bo tu piszą sam oszuści

Twój kwantyfikator ogólny jest chyba deczko przesadzony ;]