Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Tragedia... nowy temat Zacznę od tego, ze przyszłam "z ulicy" na samo czesanie. Przed wykonaniem...
~Laura
0

ostatnia odp. 3 godziny temu

dodano: 28 maja 2017

Catering personalny nowy temat Panowie dostawcy bardzo mili. Jedzenie świeże , różnorodne i zawsze na czas....
~Dorota
1

ostatnia odp. 4 godziny temu

dodano: 23 maja 2017

Trzeba uważać nowy temat W motoryzacji jestem naprawdę laikiem i chyba to tam zauważono. Mam v50 i...
~Adam
0

ostatnia odp. 5 godzin temu

Gorąco polecam zabiegi pana Tadeusza Meissnera nowy temat Od ponad pięciu miesięcy korzystam regularnie z zabiegów pana Tadeusza...
~Mikołaj
0

ostatnia odp. 7 godzin temu

Odpowiedz nowy temat Nieprawda super firma i super duspozytorzy
~Klient
0

ostatnia odp. 13 godzin temu

Panie super nowy temat bardzo miło spędzony czas .uczciwe i miłe /polecam
~PAN X
0

ostatnia odp. 18 godzin temu

dodano: 27 maja 2017

Polecam nowy temat Dzisiaj zdałem egzamin państwowy za 1 razem. Zostałem przygotowany do...
~Piotr
0

ostatnia odp. 20 godzin temu

STANOWCZO ODRADZAM I PRZESTRZEGAM! nowy temat Oto powody - pani Mira M. z tej agencji: -WYMUSZA płatność od osoby, która...
~Poszkodowana
1

ostatnia odp. 23 godziny temu

dodano: 29 października 2015

Ośrodek Adler/Zgorzałe nowy temat Witam, Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z wesela w tym ośrodku? Nam...
nika_22
227

dodano: 16 października 2008

nie polecam nowy temat Przyszłam na urodziny 7 letniego syna z 15 letnią córką i za czekanie chciano...
~Ewa
0

Żaneta Kia Carens nowy temat Pan Darek to urodzony mechanik. Zresztą jego załodze tez nic nie brak....
~Żaneta Zander
0

ostatnia odp. 24 godziny temu

NAJMILEJ nowy temat kontaktowa obsługa, szeroki asortyment i wspaniałe wnętrze!
~Eck
0

ostatnia odp. 1 dzień temu

Nieprofesjonalna obsługa, lekceważące podejście do klienta nowy temat Kiepski poziom jakości obsługi; panowie przy kasie (jeden duży drugi mały) w...
~B.K.
0