Widok

Wózek "ROK PO ROKU"

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Mamusie dzieci rok po roku, jaki polecacie wózek dla maluszków.Synek ma rok i 6 miesięcy ,a córcia urodzi się w listopadzie, muszę do tego czasu zdecydowac sie na jakiś wózek, ale jestem zielona w temacie. Może macie jakieś doświadczenia i możecie polecić?
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dziewczyny w innym wątku polecały Phil&Teds albo BabyJogger
Dzięki za szybki odzew;) ten pierwszy, to raczej odpada , bo star]szy] lezy jakby pod młodszym, klaustrofobiczne to mi się wydaje, ale to moje wrażenia. Może z doświadczenia wiecie, że jest inaczej?
imageimage
Peg perego ma wózek z kierownicą, podobno dobrze sie to sprawdza, ale jest bardzo ciężki. Te 2 pierwsze są leciutkie.
Ja również zastanawiałam się nad zakupem takiego wózka, po kilku miesiącach zrezygnowałam. Mam jeden wózek po starszym synku i całkowicie się sprawdził.
Różnica pomiędzy moimi dziećmi to 1 rok i 9 miesięcy, synek juz chodził na nóżkach. Przez krótki okres czasu miałam ergonomiczne nosidło dla maluszka, które nadawało się na krótkie wypady.

Teraz nie żałuję swojej decyzji, bo zastanawiam się teraz jakbym z takim wózkiem zabrała się do autobusu, czy na wakacje? (na tamten czas nie miałam auta).

Ostatnio w komisie w Wejherowie widziałam taki wózek a'la wagonik, czyli jedno dziecko za drugim, coś jak Peg Perego. Jak jesteś zainteresowana to tam zajrzyj...
U mnie sprawdził się dla dwójki rok po roku Maclaren Twin Techno, świetny wózek, naprawdę.
mam dostawkę do wózka buggypod
http://www.buggypod.pl/

będę niedługo sprzedawać jakby co, stan idealny :)
Emilia 14.11.2009
Szymon 05.01.2011

DZIĘKI SZATAŃSKIEJ PYSZE JEDNYCH NIE SŁUCHAM, DRUGICH NIE SŁYSZĘ
A za ile i czy masz

size 51
mounting
brackets i adaptor
Dzięki za inf. Maclarena niestety chyba nie mają opcji gondoli o ile się nie mylę.