Odpowiadasz na:

Najgorsza obsługa klienta

Klientem Multimedia jestem od początku jej wkroczenia na rynek w Stargardzie Szczecińskim. Jakość świadczonych usług i cena są OK, do czasu gdy wszystko działa. Przy jakiejkolwiek awarii dzwoniąc... rozwiń

Klientem Multimedia jestem od początku jej wkroczenia na rynek w Stargardzie Szczecińskim. Jakość świadczonych usług i cena są OK, do czasu gdy wszystko działa. Przy jakiejkolwiek awarii dzwoniąc do konsultanta można usłyszeć zawsze, że sygnał jest normalny a problem to firewall zainstalowany w komputerze lub wina oprogramowania. Ostatnia awaria która wystąpiła u mnie została usunięta dopiero po 8 dniach mimo wcześniejszej wizyty technika, kiedy w ostatniej rozmowie z konsultantem stwierdziłem, że nie musi już podejmować interwencji, gdyż jadę wypowiedzieć umowę i stał się cud bo po przyjeździe do domu po modem, który chciałem zdać razem z wypowiedzeniem umowy okazało się, że internet już działa. Dlatego stwierdzam, że jeśli macie możliwość wybierajcie innego operatora.

zobacz wątek
15 lat temu
~twierdza

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry