Odpowiedź obiektu:
Przede wszystkim chcielibyśmy bardzo podziękować za przesłaną opinię. Wszystkie są dla nas bardzo ważne, wszystkie uważnie czytamy i wynosimy z nich naukę i lekcje na przyszłość. Zadowolenie...
rozwiń
Przede wszystkim chcielibyśmy bardzo podziękować za przesłaną opinię. Wszystkie są dla nas bardzo ważne, wszystkie uważnie czytamy i wynosimy z nich naukę i lekcje na przyszłość. Zadowolenie naszych Klientów to również nasze zadowolenie. Tym bardziej jest nam niezmiernie przykro że nie sprostaliśmy oczekiwaniom Pani Katarzyny, która poczuła się przez nas obsłużona z niedostateczną troską.
Z tego miejsca pozostaje nam tylko przeprosić.
Jednakże nie uważamy aby kitek był niedbałym uczesaniem w końcu jesteśmy w pracy i stawiamy przede wszystkim na wygodę.
Pozdrawiam serdecznie
Studio Fryzur HB
zobacz wątek