Widok

A tymczasem rozkwitnie Bizancjum w UG Żukowo

https://expresskaszubski.pl/pl/11_wiadomosci/29420_ukowo_rozstrzygni_to_przetarg_na_przebudow_urz_du_gminy_koszt_2_mln_z.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
A w Baninie syf:( drogi dojazdowej do PKM nie ma, dróg nie ma, zbiornika retencyjnego nie ma, wodociągi niewydajne, instalacje elektryczne tez
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ważne, żeby urzędnicy nie musieli patrzeć na brzydkie ściany. Najpierw rzeczy ważne, a potem ewentualnie jakieś drogi czy kanalizacja.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
Masakra jakaś. Wstydu nie mają.
Proszę zróbmy to cholerne referendum i odłączymy się od tej chorej sytuacji jaką jest nasza gmina. Naprawdę nikt nie ma chęci się tym zająć? Musi się ktoś znaleźć w naszym Baninie. Jeśli jest jakiś chętny to już ma mój podpis. I moja pomoc. Nie znam się na tym aż tak, żeby zostać Sołtysem:-) ale chętnie pomogę w sposób jaki tylko będę umiał jak normalny wolontariusz.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 3
Nasza gmina rozwija się prawidłowo.idzie to w dobrym kierunku.także Banino wygląda dużo lepiej.oby tylko popadało jeszcze i nie było słońca.najgorzej to latem bo nie ma mrozkow.gmina i urząd w Kartuzach to wszystko zapewniają a kiedyś nie.gmina Banino,może dziś, jutro nie.trzeba tylko wymienić czensc pracowników.sansiednia gmina to lepsza.ja tam mam to wiem.do usłyszenia.Ludwik
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

to prawda. racji nigdy dość. Ludwik ujoł to madrze. ja na ten przyklad w urzedzie gminy w kartuzach nie moge doprosci sie taczki zwiru na podjazd. obiecali juz 3 miesiace temu i nic. p. Lubomski ciongle mnie wzwodzi. skandal
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

W każdym wątku aktywny jest jakiś lokalny analfabeta, niezła promocja Banina.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0