Widok
A tymczasem rozkwitnie Bizancjum w UG Żukowo
Masakra jakaś. Wstydu nie mają.
Proszę zróbmy to cholerne referendum i odłączymy się od tej chorej sytuacji jaką jest nasza gmina. Naprawdę nikt nie ma chęci się tym zająć? Musi się ktoś znaleźć w naszym Baninie. Jeśli jest jakiś chętny to już ma mój podpis. I moja pomoc. Nie znam się na tym aż tak, żeby zostać Sołtysem:-) ale chętnie pomogę w sposób jaki tylko będę umiał jak normalny wolontariusz.
Proszę zróbmy to cholerne referendum i odłączymy się od tej chorej sytuacji jaką jest nasza gmina. Naprawdę nikt nie ma chęci się tym zająć? Musi się ktoś znaleźć w naszym Baninie. Jeśli jest jakiś chętny to już ma mój podpis. I moja pomoc. Nie znam się na tym aż tak, żeby zostać Sołtysem:-) ale chętnie pomogę w sposób jaki tylko będę umiał jak normalny wolontariusz.
Nasza gmina rozwija się prawidłowo.idzie to w dobrym kierunku.także Banino wygląda dużo lepiej.oby tylko popadało jeszcze i nie było słońca.najgorzej to latem bo nie ma mrozkow.gmina i urząd w Kartuzach to wszystko zapewniają a kiedyś nie.gmina Banino,może dziś, jutro nie.trzeba tylko wymienić czensc pracowników.sansiednia gmina to lepsza.ja tam mam to wiem.do usłyszenia.Ludwik
Rzeczywiście dziwne nie? Banino wieś egoistów. Wow! No dziwne, że tylu mieszkańców chce dróg asfaltowych. Przecież po tych drogach nie będziemy jeździć sami. Włącz myślenie. Mieszkańcy mniejszych wsi w okolicy przejeżdzają przez nasza wieś jadąc do pracy czy tez przyjeżdzają do nas na zakupy, pocztę itp. Tuchom czy Borowiec to nie Banino ale jak by w Baninie były normalne drogi to i te wsie by z tego korzystały. Chociażby dzieci które uczęszczają do szkoły w Baninie mogłyby jechać ścieżka rowerowa a nie po błocie. Czy to aż tak trudno zrozumieć że ludzie chcieliby poprawić jakość życia w okolicy swego domu? Wolałbyś jeździć po drodze polnej do Nowego budynku Gminy za miliony czy po asfalcie do budynku który jest wystarczający?