Widok

Amelek ale o co chodzi?

Hej.

Czy u Was też się dzieje coś niedobrego z internetem? Juz pal pies to że płacę za słaba jakość dostawcy ale płacę też za inne usługi (Netflix na przykład) z których i tak korzystać nie mogę bo działa to Koszmarnie!

http://www.speedtest.net/my-result/i/2221057569

Jak jest u was?

Dodam że router mam sprawny bo testowałem w innej lokalizacji. Problemy były zgłaszane.

Szczerze to chyba już mi się nie chce płacić za coś takiego: (

PS
Błagam też Panie Marku by nie pisał Pan tutaj o problemach Pańskich. Jako poważny przedsiębiorca powinien Pan wiedzieć że mało interesuje klienta to że Pan kogoś przedszkolil i ten spadł z konia czy z drabiny albo uciekł do konkurencji po przeszkoleniu. Proszę by naprawił Pan to co kiedyś działało dobrze a teraz nie. Jeżeli potrzeba inwestycji to niech Pan zainwestuje że środków unijnych kredytu lub własnych. Znam Pana zdanie na temat środków unijnych ale się z nim nie zgadzam. Mam Do tego prawo. Proszę mieć na uwadze że dzisiejszy klient to nie ten który płaci tylko Panu. On płaci też innym za korzystanie z usług (tv) i tych składek abonamentowych nikt nam nie zwróci przez to że Pan dostarcza a raczej nie dostarcza internetu o umówionych parametrach. A może jednak Pan zwróci te koszta do czasu naprawienia problemów po swojej stronie?

Pozdrawiam
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0

I to właśnie obrazuje idealnie, że czasy tego śmiesznego radia się kończą i trzeba inwestować w kable.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To nadmiar konkurencji powoduje, że działa jak działa bo wszyscy się nawzajem zakłócają. Pasmo radiowe nie jest z gumy, w miejscach o mniejszym zagęszczeniu konkurencji działa lepiej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wiesz, troche klientów przejdzie do konkurencji, u Amelka się zluzuje, to i net bedzie lepiej działał :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

U mnie podobnie. Na pewno się poprawiło.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witajcie

Jak u was transfery?
Jako ten, który zakładał wątek (tak, inne IP bo jestem poza siecią w Baninie) chciałbym podpowiedzieć jak to teraz jest u mnie:
- poranki (około 7:00): DL 33,26 Mb/a UP 10,58 Mb/s SUPER
- wieczór (około 20:00 ): DL od 9 do 17 Mb/a UP od 2 do 9 Mb/s

NIe jest źle... Widać , że jest moc jak użytkowników mało...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

na razie jest OK ale u Amelka też na początku było OK - mam nadzieje że tu tak będzie ciągle. Przyznam że byłem rozczarowany że skasowaliście mnie za opłatę instalacyjną mimo, że instalacja ograniczała się do wymiany anteny na maszcie (nie trzeba było jej montować ani ciągnąć kabli) szczególnie w kontekście tego co tu nie raz pisaliście że przy przejściu z konkurencji instalacja free.
Nie zamierzam tu ani pognębiać Amelka ani Was wychwalać - nie o to mi chodzi. Muszę mieć w domu stabilne łącze działające z mniej więcej tą samą prędkością od 6 rano do 24 w nocy i będę korzystał z usług tego dostawcy który mi to w naszych słabych banińskich warunkach zapewni. Na razie wygrywacie ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dostawiamy regularnie!
Dwa kolejne już stoją i mają się dobrze.
Całe szczęście urządzenia AC co raz tańsze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Prosze pamiętać że megaustawa zobowiązuje do udostępniania infrastruktury światłowodowej po cenach rynkowych :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Panie Krzysiu - Proszę napisać jak się odbyło przejście do konkurencji i jak to teraz działa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

O czym pan panie MArku pitolisz?
U nas jak ktoś zgłasza problem z internetem, to od zgłoszenia do rozwiązania nie płaci za łącze, i gwarantuje, ze kończy się na jednej wizycie techników.
Też mieliśmy śnieg, uke, tez nam rosną drzewa, pracownicy mają wypadki i odchodzą ( w tym roku już czterech odeszło, a po wypadku jestem sam osobiście.)
I jakoś nie przeszkadza nam to w świadczeniu dobrych usług.

Ostatnia Awaria w Baninie? proszę bardzo:
niedziela, 2017-08-20

14:47 pierwsze powiadomienie nie działającego nadajnika
16:50 szef firmy osobiście na miejscu i około 17:10 powrót do normalności.

Plany? My plany znamy bardzo dobrze. Powiedzmy ze o tych strategicznych wiedzieliśmy jeszcze zanim wszystko było ustalone :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

im wyższe pasmo tym bardziej brak widoczności przeszkadza
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

hahaha gosciu, idz sobie pouczac swoje dzieci ;) ostatnie czego szukam oraz potrzebuje to rad od anonimow na forum frustratow
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Jeżeli prowadzisz działalność, gdzie 1h przerwy generuje straty to nie kupujesz łącza domowego za 60zł ....
kupujesz łącze z gwarancją przepustowości, czasu naprawy i za to płacisz
rozumiem, że swoją działalność tez oferujesz usługi na poziomie ultra pro za cenę z biedronki ?
podpisz umowę z gwarancjami, rezerwowe łącze i domagaj sie wymiernych odszkodowań za straty w czasie przerwy w dostawie ...
tylko to nie będzie 60zł/miesiąc zgadza się ?
danych też nie zabezpieczasz - bo mam dobry dysk twardy co się może stać ? ;) po co backup
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

dla Ciebie może tylko internety, a pomyślałeś o ludziach którzy pracują przez internet i każda godzina przerwy w działaniu czy też działania z prędkością 1 Mbps to wymierne straty - finansowe i wizerunkowe? ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

To została tylko szarańcza i gradobicie....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ludzie to tylko internety ;)
Mi np dziś Orange dało znać że przesuwają sobie termin usunięcia awarii do końca miesiąca, ze względu an warunki atmosferyczne i zwiększoną ilość awarii ;) amelek nie jest jedyny dużym też się zdarza ... nie podpisałem umowy która mi gwarantuje 24h naprawę to mam
Nie bronie amelka - ale czuje sapanie konkurencji, które na tym forum stara się jak może wyszarpać klientów...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Panie Marku, nie wszyscy mają czas na to aby czekać aż Pan to wszystko poprawi, stąd ucieczka do konkurencji - to niestety naturalna konsekwencja
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Konkurencja na pewno chciałaby znać takie plany. Poza tym nie wszystko da się zaplanować, życie zbyt często koryguje - w maju śnieg, w czerwcu UKE, w lipcu odejście pracownika, wypadek drugiego i masowa awaria, w sierpniu jeden z 2 nowych pracowników zrezygnował pierwszego dnia, we wrześniu... jeszcze nie wiem :). Nie znam z kolei planów konkurencji, gdzie jeszcze ktoś postawi kolejne kilka nadajników. Nie da się wymienić kilkuset urządzeń na dachach w krótkim czasie, ale często da się coś poprawić tym kilku klientom którzy zamiast od razu uciekać do konkurencji lub anonimowo wylewać żale na forum, bezpośrednio zgłoszą problem i dadzą czas na poprawę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Witam Panie Marku.

Czy jest możliwość by albo na stronie albo tutaj napisał nam Pan:

A. Zmodernizowano do dzisiaj (brak problemów z zasięgiem):
- ul. Kubusia Puchatka
- ul. Kolejna

B. Plany modernizacji:
- 09.2017 - ul. Jasia i Małgosi, kolejna, kolejna
- 10.2017 - ul. kolejna
- itd

C. Nie będą podlegały modernizacji (brak możliwości technologicznych lub za dużo konkurencji, chyba że światło):
- ul. xxx

Taka jasna komunikacja w stosunku do Klientów uspokoiłaby tych, którzy są w planie (tylko prosiłbym o realny harmonogram), a tych niecierpliwych skłoniłaby do refleksji (zostać czy odejść) i podjęcia decyzji. Myślę że to rozwiązanie jest fair w stosunku do Pana KLientów, nie powodowałoby negatywnie wpływającej na Pańską firmę dyskusji i zamknęłoby temat.

Od planu przeszlibyśmy do weryfikacji realizacji, więc mógłby Pan spodziewać się jedynie odpytania ze strony Klientów.

Co Pan na to?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Po prostu "wina routera" zdarza się dość często, dlatego od sprawdzenia tego zwykle zaczynamy. Oczywiście gdyby zmiana routera nie pomogła, szukalibyśmy dalej. Nie tylko takie za 59 się psują, kiedyś klient miał prawie nowego wypasionego linksysa który ograniczał do 10 Mb/s nawet po kablu (choć Ethernet WAN i LAN linkował się na 100), po długich namowach zgodził się na zmianę routera i poszło 40. Sieć stale modernizujemy, by nadal być tą lepszą firmą. Są miejsca które dawniej były na granicy zasięgu, a teraz są w jego centrum - radio działa tam dobrze i będzie dopóki nie przyjdzie tam kilka innych konkurencji. Są i takie, gdzie po prostu jest za dużo konkurencji i jedyne rozwiązanie na dłużej to budowa sieci światłowodowej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Inne tematy z forum Banino

Banino Osiedle Rodzinne (4 odpowiedzi)

Czy ktoś wie co oznaczaja wysprejowane znaki pomarańczowej farba na ulicy ?

Imperium-Auto Salon (14 odpowiedzi)

Witam, jakieś opinie o Imperium-Auto Salon. Firma mieści się w Baninie przy ulicy Wiśniowej 11....

budujecie/kupujecie na kredyt? (263 odpowiedzi)

Wiem, że dziwne pytanie, ale wspomagacie się wszyscy kredytami? Jak oceniacie, ile trzeba mieć...

do góry