Widok
Witam, czy mogłabym prosić o kontakt z Panią, miałam podobną sprawę i również rozważam założenie sprawy sądowej. Właśnie wróciłam od ortodonty, który powiedział, ze aparat, który nosiłam przez rok jest źle założony. Uszkodziło mi to zgryz, cały proces leczenia trzeba rozpoczął od nowa, dodatkowo zęby są tak przeciążone, ze polecona zrobić mi rok przerwy przed rozpoczęciem ponownego leczenia ortodontycznego. Zostawiam adres e-mail do kontaktu Kosiedowska.a2002@gmail.com. Pozdrawiam.
Szukałam właśnie maila do Platinum Dent. Znam panią Renatę i wiem, że jest dobrym lekarzem. Wiem również, że regularnie się doszkala, aby móc wdrażać lepsze rozwiązania dla pacjentów. Znam temat ortodoncji i wiem, że a) szybko w ortodoncji nie znaczy dobrze b) czasem bywa tak, że leczenie może się przedłużyć, gdyż po drodze wynikły komplikacje (nasza anatomia jest wciąż badana i wciąż zaskakuje). Znam sytuacje, gdzie pacjent przyszedł poprawić estetykę uzębienia, został mu założony aparat, wyglądało to na drobną wadę, a w trakcie leczenia wyszły poważne problemy ze zgryzem.. Dopóki sprawa nie jest zakończona, to łatwo jest na kogoś rzucać różne oskarżenia i oczerniać w Internecie i nie tylko. Jestem ciekawa czy jeśli Pani, która post napisała, nie wygra sprawy, to czy tak szybko będzie przepraszać..