ArtPozytywni

Szkoły fotografowania

Gdańsk, Jana Heweliusza 11

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Marcin - opinia Jeżeli interesuje Was tematyka zdjęć to polecam Katarzynę Maczyszyn, jej...
~Marcin
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 2 marca 2021

Joanna - opinia Jestem po szkoleniu indywidualnym. Szkolenie przeprowadzone na najwyższym...
~Joanna
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 17 lutego 2021

Franek - opinia W dniach 11.01.21-13.01.21 uczestniczyłem w kursie "podstawy fotografii",...
~Franek
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 15 stycznia 2021

Blazej - opinia Z checia polecam wszystkim milosnikom fotografii kursy i warsztaty oferowane...
~Blazej
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 14 stycznia 2021

Hanna - opinia Szczerze polecam! Brałam udział w warsztatach z podstaw fotografii. Nie był...
~Hanna
-

ostatnia odp. 4 miesiące temu

dodano: 14 grudnia 2020

Iwona - opinia Pani Katarzyna zechciała poprowadzić dla Nas krótkie warsztaty fotograficzne....
~Iwona
-

ostatnia odp. 5 miesięcy temu

dodano: 26 października 2020

Justyna - opinia Pani Katarzyna to świetny nauczyciel. Przekazuje wiedzę w rzetelny,...
~Justyna
-

ostatnia odp. 9 miesięcy temu

dodano: 29 czerwca 2020

Urszula Radecka - opinia Jestem po 3 h zajęć indywidualnych z PS - postprodukcja zdjęć nieruchomości....
~Urszula Radecka
-

ostatnia odp. 11 miesięcy temu

dodano: 12 maja 2020

Mari - opinia Miałam przyjemność uczestniczyć w dwudniowych warsztatach "Fotografia od...
~Mari
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 3 marca 2020

Mirka - opinia Warsztaty weekendowe na przełomie lutego i marca dotyczyły Człowieka w...
~Mirka
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 3 marca 2020

Eliza - opinia Miałam przyjemność uczestniczyć w dwudniowych warsztatach fotografii od...
~Eliza
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 19 lutego 2020

Filip - opinia Bardzo przystępnie prezentowana wiedza - Pani Kasia tłumaczy nawet po kilka...
~Filip
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 15 stycznia 2020