Auto Komis Osowa

Giełdy i komisy

Gdańsk, Sopocka 19A

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Maksymilian - opinia Szczerze polecam kupiłem już nie pamietam które auto jest zadowolony
~Maksymilian
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 13 kwietnia 2022

Zadowolony klient wątek zamknięty Kupiłem auto w 2012 jeżdziłem 6 lat byłem zadowolony wymieniłem na nowe w...
~PIOTR
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 29 czerwca 2018

Ja szczerze polecam wątek zamknięty Pierwsze auto tj. mazde mx-3 kupilem u nich jak komis znajdowal sie przy ul....
~Słoń
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 6 czerwca 2018

Goraco polecam wątek zamknięty Fantastyczna obsluga wytlumaczyla wszystko od a do z autko takie jak w...
~ALEX
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 5 grudnia 2017

Omijać wątek zamknięty Auto w ogłoszeniu jako bezwypadkowe, było po dwóch dzwonach co zostało...
~KARL
1

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 21 grudnia 2016

Nie wierzcie komisom wątek zamknięty W motoryzacji jestem laikem więc polegam na opini innych. Szkoda jednak że są...
~Macieja
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 10 grudnia 2016

Nie polecam wątek zamknięty Obsługa tragiczna. Właściciel to kłamca. Co innego jest w ogłoszeniu, a co...
~Amigo
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 6 listopada 2016

Masakra wątek zamknięty Wielki zawód 😪 Obsługa kłamie zwodzi, chcąc kupić auto musisz dzwonić...
~Rozczarowany
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 30 lipca 2016

Warto ! wątek zamknięty Bardzo uczciwa, rzetelna Firma, jesteśmy zadowoleni z autka. Wszystko, co...
~Pinus
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 22 listopada 2015

Polecam!!! wątek zamknięty Kupilam mila obsluga auto takie jak opisali spalanie tyle co własciciel...
~aga
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 22 listopada 2015

Jest w czym wybierać. wątek zamknięty Poszukując samochodu dla siebie trafiłem na Auto Komis Max. Komisów jak...
~Jarek
1

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 23 kwietnia 2015