Widok

Awaryjne samochody grupy VAG - Audi, VW, Seat, Skoda - uważajcie na 2.0 TDI

Proszę uważać na awaryjne samochody z tej marki-sypią się na potęgę a w komisach jest ich coraz więcej-pada w nich pompa olejowa,pompowtryski i głowice!!!! przedział rocznikowy to 2005r-2010r
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1
Padają auta, które mają przebiegi powyżej 300tys km, nie serwisowane prawidlowo.
Sam kupiłem pewny samochód właśnie 2.0Tdi i jestem zadowolony. Wiedzac o przebiegu zapobiegawczo zrobilem pompę oleju, pompowtryski nie psuja sie a ich wiazka elektryczna wymieniana w ASO VW w ramach akcji serwisowej, głowice? owszem jak przegrzeje sie silnik hehe, a tak to jak mówiłem duże przebiegi sa winne zuzycia silnika, czeste grzebanie mechanikow i mamy bombe.

Wnetrze audi czy VW zuzywaja sie baaaardzo delikatnie dlatego po odswiezeniu auto z przebiegiem 400tys w tej grupie wyglada jak citroen czy peugeot z salonu!!!!!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 15
-nowe golfy z wada fabryczna robia 70-80 tys km i silniki z turbo do naprawy.
"wyglada jak citroen czy peugeot z salonu"-nigdy nie jezdziles francuzem ,szkoda przejedz sie stara c5 ,607 ,a potem porownaj z passatem .
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0
dokładnie,taka jakość wykonania a farba z przycisków w VAG'u schodzi zaraz po wyjechaniu z salonu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli chodzi o ścisłość to chodzi o auta do 2008,w tym roku fabryka wypuściła nowe silniki common rail i problemy się skończyły
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7
Silniki z systemem CR w wykonaniu TDI dalej lubią sie sypać, więc nie ma co pisac że problemy zostały wyeliminowane.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

mam audi a4 b8.przy przebiegu ok 285 zapaliła sie czerwona lampka alladyna-prztarłem silnik bo zrobiłem ponad 10 km...turbina,panewki,oczywiście słynna poma olejowa do naprawy...koszta ponad 3 tyś zł.dziękuje firmie FUTURUM za pomoc...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ta wada pojawia się tylko w tych silnikach z dwóch pierwszych lat produkcji :) potem już było dobrze :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

wejdź na forum passata lub audi a4 to zobaczysz czy tylko z dwóch lat....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może niech właściele tych ''pechowych'' aut pochwalą się przebiegami swoich aut.No i przede wszystkim pochodzeniem tych perełek i co ile olej wymieniają ,bo napewno nie jeden na long life ciśnie..Wtedy wszystko stanie się jasne.Ja posiadam leona 2007 r. z wadliwym silnikiem BXE w którym obracają się panewki, niby wadliwym.Auto polski salon , ja jedyny i pierwszy właścicel ,olej wymiana co 10 tys.,przebieg 280 tys.Turbinka od nowosci śmiga , paliwo na renomowanych stacjach ,wtryski brak oznak zużycia jedynie dwumasa wymieniana.Jak dbasz , tak masz .Pozdrawiam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

jeśli wiesz co jest napisane na wstępie to byś wiedział że Twój samochód to 1.9 tdi a nie 2.0 tdi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

a4 klub lub forum passata wszystkiego sie dowiecie o 2.0 tdi 140 lub 170 km
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Motoryzacja

Porsche - nieautoryzowany serwis (33 odpowiedzi)

Czy jest w Trójmieście nieautoryzowany serwis samochodów Porsche?

kredyt na samochod-w salonie? (7 odpowiedzi)

Czy biorąc kredyt na samochód w salonie będzie taka sama rata jak przy pójściu bezpośrednio do...

Myjnia na wiadra (4 odpowiedzi)

Cześć, czy kojarzycie myjnię samochodową na której bez pretensji właściciela można umyć auto...

do góry