Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Dziwna obsługa, fatalna jakość mebli, fatalny serwis reklamacyjny wątek zamknięty 1. Pan przyjmujący zamówienie narzekał otwarcie na klientów i dziwnie się...
~Darek
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 15 listopada 2017

widzę, że typowo po polsku, piszą tylko niezadowoleni wątek zamknięty Pierwszym zakupem były trzy meble skrzyniowe do salonu oraz narożnik....
~Michał i Asia
1

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 11 lutego 2016

wszystko do reklamacji wątek zamknięty kupiłam niedawno w BRW sofę , stół i krzesła. wszystko nadawało się do...
~Mirka
2

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 6 lutego 2014

Dno, gruba warstwa mułu a dopiero potem BRW! wątek zamknięty Meble przyszły uszkodzone, wyszczerbione.. Na reklamację czeka się 3 razy...
~K.J.
2

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 14 września 2017

Niesolidne meble wątek zamknięty Przestrzegam wszystkich przed zakupem mebli BRW. Kupiłam łóżko podczas...
~RENATA
1

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 10 sierpnia 2016

Masakra!! Towar poniżej jakiejkolwiek jakości! wątek zamknięty Zamówiliśmy meble dla dzieci, z dwóch różnych serii.. Meble z obu serii były...
~Alex
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 8 września 2017

PODZIĘKOWANIE wątek zamknięty Dnia 23.05.2017r chciałabym serdecznie podziękować za profesjonalną obsługę...
~I. Misiewska
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 24 maja 2017

Jestem zadowolona z profesjonalnej obsługi wątek zamknięty Wczoraj wybierałam meble w BRW, trafiłam na bardzo rzetelną i komunikatywną...
~Ewa
1

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 2 lutego 2017

Szkoda słów wątek zamknięty Meble ogólnie ładne, wydają się być masywne, ale co do obsługi to MASAKRA....
~Joanna
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 14 października 2016

wszystko o czasie i zgodnie z zamówieniem wątek zamknięty Robiliśmy z narzeczonym zakupy w tym sklepie po raz pierwszy, zdecydowaliśmy...
~Patrycja
1

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 2 czerwca 2016

Brak słów i duże rozczarowanie jak na pierwszy zakup wątek zamknięty Niestety zgadzam sie z innymi opiniami. Moje pierwsze większe zakupy w tym...
~AW
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 5 października 2015

Tragedia wątek zamknięty Jeszcze tak nieterminowej realizacji zamówienia nie widziałem 3 tygodnie...
~Seba
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 23 lipca 2015

marna organizacja wątek zamknięty taka marka na rynku a kierownico to kpina!!! sprzedawca żeby czegokolwiek...
~Arek
3

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 11 marca 2010

Obsługa w Magazynie wątek zamknięty Witam. Ponarzekać zawsze można, ale to co mnie dzisiaj spotkało to przeszło...
~Rafał
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 4 września 2012

Żenada wątek zamknięty Chciałam kupić regał, zadzwoniłam do sklepu zapytałam się czy jest dostępny...
~Gosia
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 25 marca 2014

Firma Krzak ???? Ja się pytam !? wątek zamknięty Brak mi słów po tym co mi się przydarzyło i to po raz drugi w tym sklepie. W...
~Była już klientka
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 20 lutego 2014

Wszystko psuje obsługa w kasie wątek zamknięty Zakupiłam komplet szkła - 18 talerzy, które były luzem, bez pudełka. łączna...
~Magda
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 31 maja 2012

Beznadziejna obsługa (meble Vero) wątek zamknięty Załamała mnie obsługa: pani zapytana o dostępność jednego z modeli kompletów...
~Kasia
-

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 13 listopada 2011

Karolina - opinia wątek zamknięty Dziwią mnie złe opinie o obsłudze. Bylam w salonie meblowym na Osowej w...
~Karolina
-

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 26 października 2011

Wyjasnienie wątek zamknięty Chciałbym sprostowac dokladnie ten salon nie inny. Zacznijmy od dolu i...
~takija
2

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 20 maja 2011

Aktualnie na forum: 1 użytkownik (1 gość)

Regulamin forum | Kontakt:
77

postów

50

wątków

do góry