Fakt, wybór duży, ale powiedzieć, że zachowanie właściciela pozostawia wiele do życzenia to zdecydowanie za mało. Zdumiewające, że pracownik potrafi zachować kulturę osobistą w kontakcie z klientem i potrafi dobrze wytłumaczyć problemową sytuacje podczas gdy właściciel NIE - Pan zachowuje się chamsko, wręcz bezczelnie atakując klientów, traktując ich z góry i pokazując swoją wyższość. Pan uważa się za rzeczoznawcę wydając osądy, że taka sytuacja, która została przedstawiona nie mogła mieć miejsca i tym samym sugeruje kłamstwo klienta. Szanowny Panie, chyba zapomniał Pan, że Ci niedouczeni i nic niewiedzący klienci dają Panu zarobić, ale jak przestaną przychodzić to proszę się nie dziwić dlaczego. Właśnie stracił Pan 3 stałych klientów. Wszystko można powiedziec, wytłumaczyć zachowując odpowiedni język, którego Pan chyba nie zna. Przykra sytuacja.