Widok

CC położenie miednicowe w Gdańsku

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Cześć, jestem w 36+3 TC, lekarz mówił, że położenie pośladkowe jest wskazaniem do CC, lecz nie dał mi skierowania... Planuję iść do innego lekarza, zapytać o skierowanie. I tu moje pytanie, czy dostaje się skierowanie na CC? Czy raczej jedzie się po prostu do szpitala po rozpoczeciu akcji? Strasznie się martwię, że nie rozpoznam akcji porodowej albo odejdą mi wody, co ponoć jest niebezpieczne przy położeniu pośladkowym (wypadnięcie pępowiny). To mój pierwszy poród i dlatego tak się martwię. ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Przy pierwszym porodzie ulozenie posladkowe jest wskazaniem do cc. Ja tak mialam i dostalam w 38 tc skierowanie i umowilam sie na zabieg w szpitalu w Gdyni.
Moja córka też była tak ułożona. Nie dostałam skierowania na cc. Po badaniu na izbie przyjęć zdecydowano, że będę miała cc. To była moja druga ciąża, pierwsza sn.
A jechałaś na Ip że skurczami, czy po prostu pojechałaś do szpitala zapytać o CC?
Ja przy pierwszym porodzie, gdy dziecko bylo ułożone posladkowo, dostałam skierowanie na cc od lekarza prowadzącego. Ze skierowaniem udałam się do szpitala, w którym chciałam rodzic i umówiono mnie na konkretny termin. Umówialam się w tyg. 38,zdaje się pod koniec, bo wtedy otrzymałam skierowanie. Poród odbył się 39+5.
A jaki szpital to był?
W jakim szpitalu.
Na zaspie możesz iść ze skierowaniem tylko lekarz niech termin cięcia Ci wpisze ja tak miałam , tylko że wcześniej byłam na patologii i miałam przyjść po 2 tygodniach że skierowaniem od swojego lekarza, jak się zgłosiłam na sor to kazali przyjść za 2 dni na 8 bo nie było akurat łóżek a nic się jeszcze u mnie nie działo, jak przyjęli mnie na oddział to następnego dnia zrobili cięcie, chyba przy pierwszym porodzie nie robią problemu , u mnie był 2 to próbowali obrócić wcześniej dziecko bez rezultatu a po 39 tygodniu skończonym zrobili cięcie