Widok

Co daje internetowa rejestracja w Laboratorium UCK? Zdaniem pacjentów niewiele...

Opinie do artykułu: Co daje internetowa rejestracja w Laboratorium UCK? Zdaniem pacjentów niewiele....

Do Laboratorium Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego możemy umówić się przez internet. Co nam to da? Zdaniem pacjentów niewiele. Po odejściu od rejestracji, gdzie podaje się skierowanie, płaci za badania oraz odbiera probówki, pacjenci ustawiani są w jednej, tej samej kolejce do punktu pobrań. Niezależnie od tego, czy umawiali się przez internet, czy osobiście.

Lepsze jest wrogiem dobrego - ta maksyma, zdaniem naszej czytelniczki, odnosi się do systemu internetowej rejestracji w ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

hehe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

nie wprowadzono żadnych zmian w tym zakresie

logistyka:))))))))))))))))))))))))))))
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Najgorsze są ciężarne , zupełny brak szacunku dla starego schorowanego człowieka
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 21

CMI na Smoluchowskiego jeszcze większa porażka

Tam nie rejestrują na godzinę, trzeba odstac pół dnia zeby wejść do lekarza.
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 0

crazy

ale wyniki mozna szybciej sprawdzic bez adrenaliny hehe u Dr .A druga sprawa nie ma co narzekac dobrze , ze wogole mozna zrobic te wyniki hehe ! i
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

personel sie nie liczy

dlatego jest dyrektorem
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0

tu potrzebna

logistyka
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

ale to jest prywatne

pretensje do Pani Dyrektor
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

dawno temu

jak pobierały osoby z laboratorium to był porządek, a teraz pielęgniarki w ramach umowy zlecenia z różnych klinik,,,to jak może być
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zamknięta poczekalnia

Rano przed otwarciem, jak wszyscy pracownicy są już na miejscu drzwi do poczekalni są zamknięte do ostatniej minuty. W brudnym korytarzu kotłuje się kilkadziesiąt osób starcy i dzieci. Obsługa siedzi w ciszy - po co się męczyć. Popracujcie nad taką obsługą klienta.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 12

Dokladnie. Tak samo na Klinicznej. Jedyny mankament, to taki, ze w sobote maja nieczynne
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

W LuxMedzie tak samo jak w każdym innym miejscu przy otwarciu do pobieralni tworzy się kolejka, wszyscy chcą być obsłużeni przed pracą, a tak się nie da, tak samo jest w UCK. Jak się przyjdzie o 8-9 to się jest obsłużonym z marszu.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jak ominąć kolejkę

A ja polecam laboratorium w dawnym szpitalu studenckim na ulicy Zwycięstwa. Jest to oddział UCK, więc ceny są takie same a kolejki zdecydowanie mniejsze. Zazwyczaj koło godziny 7 spotykam 2-3 osoby.
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 0

W LuxMedzie rejestruję się do każdego lekarza przez internet o dowolnej godzinie. Gdy przyjdę do placówki to nawet nie muszę stać w kolejce do rejestracji, bo na 15 min przed wizytą dostaję sms i w odpowiedzi sms dostaję info o rejestracji i który gabinet. Obsługa jest mi tylko potrzeba do tego, gdy muszę zapłacić za coś, czego nie mam w abonamencie (niewiele nie mam w abonamencie). I to wszystko za 145 zł miesięcznie. ZUS zabiera mi z pensji ponad 800 zł miesięcznie i nic z tego nie mam.

Bezsensowny system rejestracji jest też w GUMedzie - rejestracja do lekarza rodzinnego jest możliwość przez internet i do wyboru są tylko 4 godziny - 12:00, 12:15, 12:30, 12:45. Gdzie tu logika?

Dopóki stare pryki będą siedziały na stołkach, dopóty nowoczesność nie wejdzie na salony zasilane z naszych podatków!
popieram tę opinię 23 nie zgadzam się z tą opinią 2

Dzisiejsza obserwacja w punkcie przyjęć

W dniu dzisiejszym byłam na pobraniu krwi kolejka do rejestracji jak zawsze, ale Panie w rejestracji bardzo szybko obsługiwały natomiast kolejka do pobrania masakra stałam godzinę z numerem 12 Jedna osoba do 7:15 pobierała krew,koleżanki co chwilę przychodziły widać spóźnione i nie bardzo spieszyły z pomocą. Na tablicy na przemian wyświetlały się numery A i B. Jeśli punkt jest czynny od 6:15 gdzie zgłasza się najwięcej pacjentów to powinna być zwiększona ilość personelu i do rejestracji i do pobierania lub zmiana godzin pobierania bo rozumiem, że nie każdy z pracowników może dojechać tak szybko do pracy.
popieram tę opinię 23 nie zgadzam się z tą opinią 0

juz sie w zyciu nastali

blisko do konca to szkoda zycia marnowac nA STANIE W KOLEJCE
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 15

Doczytaj sobie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

W opisie i tak daje więcej niż naprawdę. Nie raz rejestrowałem się internetowo, by widzieć, jak ludzie, którzy przyszli po mnie są już obsłużeni. Powód? Zarejestrowany internetowo, tak jak podaje artykuł, i tak musi przecież podejść odebrać potrzebne rzeczy z rejestracji. W końcu wziąłem bilet na miejscu i jak wychodziłem, to mojego jeszcze nie było. Same panie przyznały, że nie warto, bo przecież nie trzeba internetowego brać.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry