Widok
Co daje internetowa rejestracja w Laboratorium UCK? Zdaniem pacjentów niewiele...
Opinie do artykułu: Co daje internetowa rejestracja w Laboratorium UCK? Zdaniem pacjentów niewiele....
Do Laboratorium Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego możemy umówić się przez internet. Co nam to da? Zdaniem pacjentów niewiele. Po odejściu od rejestracji, gdzie podaje się skierowanie, płaci za badania oraz odbiera probówki, pacjenci ustawiani są w jednej, tej samej kolejce do punktu pobrań. Niezależnie od tego, czy umawiali się przez internet, czy osobiście.
Lepsze jest wrogiem dobrego - ta maksyma, zdaniem naszej czytelniczki, odnosi się do systemu internetowej rejestracji w ...
Do Laboratorium Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego możemy umówić się przez internet. Co nam to da? Zdaniem pacjentów niewiele. Po odejściu od rejestracji, gdzie podaje się skierowanie, płaci za badania oraz odbiera probówki, pacjenci ustawiani są w jednej, tej samej kolejce do punktu pobrań. Niezależnie od tego, czy umawiali się przez internet, czy osobiście.
Lepsze jest wrogiem dobrego - ta maksyma, zdaniem naszej czytelniczki, odnosi się do systemu internetowej rejestracji w ...
Najbardziej wkurza to
że człowiek przychodzi na badania prywatnie, przed pracą, zostawia 200-300 zł, a musi walczyć o miejsce w kolejce i stać razem z tymi, którym nie spieszy się do żadnej pracy, a badanko opłaca NFZ. Rejestracja internetowa do pełnego zakresu usługi mogłaby częściowo zniwelować opisaną niedogodność.
W opisie i tak daje więcej niż naprawdę. Nie raz rejestrowałem się internetowo, by widzieć, jak ludzie, którzy przyszli po mnie są już obsłużeni. Powód? Zarejestrowany internetowo, tak jak podaje artykuł, i tak musi przecież podejść odebrać potrzebne rzeczy z rejestracji. W końcu wziąłem bilet na miejscu i jak wychodziłem, to mojego jeszcze nie było. Same panie przyznały, że nie warto, bo przecież nie trzeba internetowego brać.
Dzisiejsza obserwacja w punkcie przyjęć
W dniu dzisiejszym byłam na pobraniu krwi kolejka do rejestracji jak zawsze, ale Panie w rejestracji bardzo szybko obsługiwały natomiast kolejka do pobrania masakra stałam godzinę z numerem 12 Jedna osoba do 7:15 pobierała krew,koleżanki co chwilę przychodziły widać spóźnione i nie bardzo spieszyły z pomocą. Na tablicy na przemian wyświetlały się numery A i B. Jeśli punkt jest czynny od 6:15 gdzie zgłasza się najwięcej pacjentów to powinna być zwiększona ilość personelu i do rejestracji i do pobierania lub zmiana godzin pobierania bo rozumiem, że nie każdy z pracowników może dojechać tak szybko do pracy.