Widok
Co ja ma zrobić? Buty.... Czy to podlega reklamacji?
witam.
Może problem blachy ale mi nie do żartów. Otóż w poniedziałek zalupilam takie butyhttp://www.deichmann.com/PL/pl/shop/damskie/damskie-buty-damskie/00006001250131/botki*damskie.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=damskie/damskie-buty-damskie/damskie-buty-damskie-botki
Nosilam je 2 dni, wszystko było ok, ale po całym dniu noszenia bolą mnie stopy.. 3 palce ... a 2 ost. spłaszczone.. były dobre na stopie.. czy takie dziwne uściskanie.. i brak wygody podlega reklamcji? Pierwszy raz mi się to zdarzyło.. przy kupowaniu wszystko było ok.
Pracuje w szkole , nie brałam na zmiane butów... i te 7- 8 h dalo o sobie znać... dodatkowo w prawym bucie delikatnie czuję zapięcie zamka...
Może problem blachy ale mi nie do żartów. Otóż w poniedziałek zalupilam takie butyhttp://www.deichmann.com/PL/pl/shop/damskie/damskie-buty-damskie/00006001250131/botki*damskie.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=damskie/damskie-buty-damskie/damskie-buty-damskie-botki
Nosilam je 2 dni, wszystko było ok, ale po całym dniu noszenia bolą mnie stopy.. 3 palce ... a 2 ost. spłaszczone.. były dobre na stopie.. czy takie dziwne uściskanie.. i brak wygody podlega reklamcji? Pierwszy raz mi się to zdarzyło.. przy kupowaniu wszystko było ok.
Pracuje w szkole , nie brałam na zmiane butów... i te 7- 8 h dalo o sobie znać... dodatkowo w prawym bucie delikatnie czuję zapięcie zamka...
Z tego co ja sie orientuję to Daichman w przeciwieństwie do ccc uwzględnia reklamacje ale pytanie jak ugryźć twoją,czy można reklamować z powody niewygody ?W Niemczech coś takiego by przeszło nie wiem jak u nas do tego podchodzą .Znajdź może w necie regulamin,prawa konsumenta i spróbuj oprzeć się na którymś z przepisów,ja bym próbowała albo idź jak już nic innego ci nie pozostanie i poprostu zareklamuj ,przedstaw swoje zastrzeżenia do zakupionego towaru.
Rok albo dwa temu, nie pamiętam dokładnie, kupiłam w Deichmannie teoretycznie wygodne buty. W sklepie ok, ale po 3 godzinach w pracy buty cisnęły mnie niesamowicie. Męczyłam się tydzień, bo sądziłam że się rozejdą i klaps. Musiałam je oddać. Sprzedawcy trochę nakłamałam, ale nie pamiętam już co i bez problemów buty przyjęli (kasy nie chcieli oddać, więc wybrałam inne).
Obejrzyj dokładnie buty, sprawdź czy się gdzieś nie rozklejają, nie przemakają, albo czy np. nie zapadła się pięta itp. Wymyśl coś, co choć trochę będzie zgodne z prawdą (zepsuty zamek czy jakaś inna pierdoła) i spróbuj. Zawsze też możesz zadzwonić do sklepu (niekoniecznie do tego, w którym robiłaś zakup) i zapytać, czy przyjmą niewygodne buty.
Obejrzyj dokładnie buty, sprawdź czy się gdzieś nie rozklejają, nie przemakają, albo czy np. nie zapadła się pięta itp. Wymyśl coś, co choć trochę będzie zgodne z prawdą (zepsuty zamek czy jakaś inna pierdoła) i spróbuj. Zawsze też możesz zadzwonić do sklepu (niekoniecznie do tego, w którym robiłaś zakup) i zapytać, czy przyjmą niewygodne buty.
moja znajoma reklamowała czółenka w D. gdyż spadały jej ze stopy, po prostu w nich "chlapała" i po 14 dniach dostała zwrot kasy. tak więc pewnie uznają;)))
Według mnie to lepiej szczerze powiedzieć co i jak, a nie kręcić i ściemniać;))) W D. raczej wszystko uda się załatwić. Sama pracuję w reklamacjach i wiem o co chodzi;), często wystarczy szczerze pogadać i poprosić a wszystko da się na korzyść klienta załatwić;)))
Według mnie to lepiej szczerze powiedzieć co i jak, a nie kręcić i ściemniać;))) W D. raczej wszystko uda się załatwić. Sama pracuję w reklamacjach i wiem o co chodzi;), często wystarczy szczerze pogadać i poprosić a wszystko da się na korzyść klienta załatwić;)))
Pieniądze szczęścia nie dają, ale łatwiej cierpieć w luksusie...
[url=http://lilypie.com]
[/url]
[url=http://lilypie.com]
[/url]
no tak reklamacja od niezadowolenia klienta nie ale reklamacja z powodu prawdopodobnego złego wykonania lub materiału już tak.
Sama mam do czynienia z reklamacjami i wiem, że takie coś powinni uznać. I tak jak ktoś napisał warto podejść do sklepu i normalnie po ludzku wytłumaczyć w czym problem. Myślę, że tę reklamację uznają
Powodzenia
Sama mam do czynienia z reklamacjami i wiem, że takie coś powinni uznać. I tak jak ktoś napisał warto podejść do sklepu i normalnie po ludzku wytłumaczyć w czym problem. Myślę, że tę reklamację uznają
Powodzenia
Może opisz całą sytuację i wyślij listem poleconym do centrali Deichmanna? Ja tak zrobiłam z krzywymi butami z CCC. Dwa razy w sklepie mi odrzucili reklamację, więc napisałam list z do Polkowic. Centrala moją reklamację uznała, w niedzielę (po dwóch miesiącach batalii), dostałam wreszcie zwrot pieniędzy.