Widok
Dudnienie/zgrzytanie podczas hamowania
Mam Dodge'a Dakotę z 2004 roku i zaczął wydawać dość głośne zgrzytanie lub dudnienie, kiedy zwalniam lub hamuję. Zamówiłem więc nowy komplet klocków i tarcz hamulcowych, a teść pomógł mi je dzisiaj założyć. Powiedział, że tarcze były dość zużyte, ale klocki nie były w strasznym stanie. I tak wszystko wymieniliśmy. Cóż, zawiozłem go do domu i nadal hałasuje. A teraz wydaje nowy, ostry, wysoki pisk podczas skręcania, z przodu po lewej stronie. Myślę, że może to być ocieranie się osłony przeciwpyłowej o wirnik, co sprawdzę. Ale czy ktoś jeszcze ma pomysł, co może być przyczyną głośnego dudnienia?
Nie znam się za bardzo na samochodach, ale mogę zrobić kilka podstawowych rzeczy.
Nie znam się za bardzo na samochodach, ale mogę zrobić kilka podstawowych rzeczy.
Dobrze, że planujesz sprawdzić osłonę przeciwpyłową i wirnik, bo to zdecydowanie może być winowajcą. Ponadto możliwe, że wystąpił problem z łożyskiem koła lub elementami zawieszenia, które mogą powodować podobny hałas.
Jeśli nie masz ochoty samodzielnie diagnozować problemu, dobrym pomysłem może być zabranie go do mechanika w celu dalszej kontroli. Będą dysponować narzędziami i wiedzą, aby wskazać problem i zapewnić dokładniejszą diagnozę.
Dobrze, że planujesz sprawdzić osłonę przeciwpyłową i wirnik, bo to zdecydowanie może być winowajcą. Dobrze, że planujesz sprawdzić osłonę przeciwpyłową i wirnik, bo to zdecydowanie może być winowajcą. Ponadto możliwe, że wystąpił problem z łożyskiem koła lub elementami zawieszenia, które mogą powodować podobny hałas.
Jeśli nie masz ochoty samodzielnie diagnozować problemu, dobrym pomysłem może być zabranie go do mechanika w celu dalszej kontroli. Będą dysponować narzędziami i wiedzą, aby wskazać problem i zapewnić dokładniejszą diagnozę.
Jeśli nie masz ochoty samodzielnie diagnozować problemu, dobrym pomysłem może być zabranie go do mechanika w celu dalszej kontroli. Będą dysponować narzędziami i wiedzą, aby wskazać problem i zapewnić dokładniejszą diagnozę.
Dobrze, że planujesz sprawdzić osłonę przeciwpyłową i wirnik, bo to zdecydowanie może być winowajcą. Dobrze, że planujesz sprawdzić osłonę przeciwpyłową i wirnik, bo to zdecydowanie może być winowajcą. Ponadto możliwe, że wystąpił problem z łożyskiem koła lub elementami zawieszenia, które mogą powodować podobny hałas.
Jeśli nie masz ochoty samodzielnie diagnozować problemu, dobrym pomysłem może być zabranie go do mechanika w celu dalszej kontroli. Będą dysponować narzędziami i wiedzą, aby wskazać problem i zapewnić dokładniejszą diagnozę.