Widok

Dudnienie/zgrzytanie podczas hamowania

Mam Dodge'a Dakotę z 2004 roku i zaczął wydawać dość głośne zgrzytanie lub dudnienie, kiedy zwalniam lub hamuję. Zamówiłem więc nowy komplet klocków i tarcz hamulcowych, a teść pomógł mi je dzisiaj założyć. Powiedział, że tarcze były dość zużyte, ale klocki nie były w strasznym stanie. I tak wszystko wymieniliśmy. Cóż, zawiozłem go do domu i nadal hałasuje. A teraz wydaje nowy, ostry, wysoki pisk podczas skręcania, z przodu po lewej stronie. Myślę, że może to być ocieranie się osłony przeciwpyłowej o wirnik, co sprawdzę. Ale czy ktoś jeszcze ma pomysł, co może być przyczyną głośnego dudnienia?

Nie znam się za bardzo na samochodach, ale mogę zrobić kilka podstawowych rzeczy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dobrze, że planujesz sprawdzić osłonę przeciwpyłową i wirnik, bo to zdecydowanie może być winowajcą. Ponadto możliwe, że wystąpił problem z łożyskiem koła lub elementami zawieszenia, które mogą powodować podobny hałas.

Jeśli nie masz ochoty samodzielnie diagnozować problemu, dobrym pomysłem może być zabranie go do mechanika w celu dalszej kontroli. Będą dysponować narzędziami i wiedzą, aby wskazać problem i zapewnić dokładniejszą diagnozę.
Dobrze, że planujesz sprawdzić osłonę przeciwpyłową i wirnik, bo to zdecydowanie może być winowajcą. Dobrze, że planujesz sprawdzić osłonę przeciwpyłową i wirnik, bo to zdecydowanie może być winowajcą. Ponadto możliwe, że wystąpił problem z łożyskiem koła lub elementami zawieszenia, które mogą powodować podobny hałas.

Jeśli nie masz ochoty samodzielnie diagnozować problemu, dobrym pomysłem może być zabranie go do mechanika w celu dalszej kontroli. Będą dysponować narzędziami i wiedzą, aby wskazać problem i zapewnić dokładniejszą diagnozę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Motoryzacja

JAKI MOTOCYKL (31 odpowiedzi)

Jaki motocykl polecacie jako pierwszy dla osoby która chce używać motocykla dla przyjemności i...