Odpowiadasz na:

Ebilet zdecydowanie nie jest w porządku. Względnie prosta sprawa jaką jest przerejestrowanie 1go z 3ch zakupionych biletów zajmuje już ponad 3 tygodnie, firma nie odpisuje na maile, nie da się... rozwiń

Ebilet zdecydowanie nie jest w porządku. Względnie prosta sprawa jaką jest przerejestrowanie 1go z 3ch zakupionych biletów zajmuje już ponad 3 tygodnie, firma nie odpisuje na maile, nie da się dodzwonić na infolinię, takie pojęcie jak "numer zgłoszenia"
dla nich nie istnieje, skandal. W wyniku braku ich reakcji jestem stratny 200 zł, nie jest to firma godna zaufania, odradzam korzystania z ich usług. Żałuję, że nie sprawdziłem opinii klientów przed dokonaniem zakupu, gdyż ok. 70% ocen to negatywy..

zobacz wątek
6 lat temu
~Klient22

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry