Widok
Ogólnie jestem zadowolony, facet który tam obsługuje jest do pogadania, a nie jakiś buc jak w niektórych serwisach.
Raz byłem na wymianie filtrów, oleju i innych pierdołów- poszło ok, cena ok.
Drugi raz byłem z dziwnym problemem że "coś mi pierdzi w silniku", wymienili mi zza darmo jakąś rurkę w silniku. Kasy nie wzięli, ale też dużo się nie zmieniło, mimo wszystko liczę na plus bo nie wzięli pieniędzy a problemu zdiagnozować jest właściwie nie sposób. Nikt nie wie, co tam hałasuje i pewnie się nie dowie, póki mi się coś nie rozwali.
Potem miałem jeszcze do nich pojechać na wymianę rozrządu, ale mieli drożej niż mechanik w Gdyni. We fredzie mają swój katalog robót i ceny z katalogu generalnie, w małym serwisie na Chylonii wyszło mi dużo taniej, ale tam mi spartolili robotę więc w sumie nic nie zaoszczędziłem- ogółem robić we fredzie i mieć spokój.
Na mały minusik można zaliczyć, że mi połamane ramki rejestracji wymienili za darmo na nowe, ale ze swoją reklamą na listewce, ale zrobili to bez pytania.
Na plus jeszcze to, że jak pojechałem na komputer, to za 1 machem wykasowali błędy i kazali przyjechać potem, żeby zobaczyć czy się pojawiły. Policzyli mnie za komputer 1 raz, a mogli 2 razy.
Ogólnie polecam serwis, spoko ludzie, ceny raczej w normie. Niestety napięte grafiki.
Raz byłem na wymianie filtrów, oleju i innych pierdołów- poszło ok, cena ok.
Drugi raz byłem z dziwnym problemem że "coś mi pierdzi w silniku", wymienili mi zza darmo jakąś rurkę w silniku. Kasy nie wzięli, ale też dużo się nie zmieniło, mimo wszystko liczę na plus bo nie wzięli pieniędzy a problemu zdiagnozować jest właściwie nie sposób. Nikt nie wie, co tam hałasuje i pewnie się nie dowie, póki mi się coś nie rozwali.
Potem miałem jeszcze do nich pojechać na wymianę rozrządu, ale mieli drożej niż mechanik w Gdyni. We fredzie mają swój katalog robót i ceny z katalogu generalnie, w małym serwisie na Chylonii wyszło mi dużo taniej, ale tam mi spartolili robotę więc w sumie nic nie zaoszczędziłem- ogółem robić we fredzie i mieć spokój.
Na mały minusik można zaliczyć, że mi połamane ramki rejestracji wymienili za darmo na nowe, ale ze swoją reklamą na listewce, ale zrobili to bez pytania.
Na plus jeszcze to, że jak pojechałem na komputer, to za 1 machem wykasowali błędy i kazali przyjechać potem, żeby zobaczyć czy się pojawiły. Policzyli mnie za komputer 1 raz, a mogli 2 razy.
Ogólnie polecam serwis, spoko ludzie, ceny raczej w normie. Niestety napięte grafiki.
Jest nam bardzo przykro, iż nie potrafiliśmy sprostać Pana oczekiwaniom.
Chciałbym nadmienić, iż staramy wykonywać świadczone przez nas usługi na jak najwyższym poziomie.
Mając powyższe na uwadze każdorazowo zabezpieczamy fotel klienta jednorazowym pokrowcem ochronnym.Jeśli z jakiegoś powodu doszło do zabrudzenia bardzo prosimy o rachunek za czyszczenie, oczywiście pokryjemy owe koszta.
Chcielibyśmy odnieść się do Pańskich zarzutów odnośnie samej usługi aby było to przejrzyste dla wszystkich czytających.
Mianowicie dostarczył nam Pan własne 5 litrów oleju oraz filtr, ilość oleju potrzebna do Pańskiego auta Ford S-max 1,8TDCI z 2007r wynosi 5,6l czyli 0,6l za mało, poinformował nas Pan,iż samodzielnie uzupełni brakującą ilość. Nie mamy pojęcia skąd wziął się "ponad max" , w momencie zwrotu pojazdu klientowi miarka wskazywała 1/2 stanu co jest odnotowane na karcie serwisowej.
Poinformowaliśmy Pana drogi Kliencie również o braku płynu chłodzącego w zbiorniczku i konieczności uzupełnienia lecz nie zgodził się Pan na to argumentując, iż uzupełni samodzielnie. Podczas wymiany oleju nasz serwisant stwierdził uszkodzony gwint na korku spustowym oleju, korek został wymieniony na nowy a gwint w misce poprawiony.
Całkowity koszt usługi, na którą składał się montaż/demontaż osłony, wymiana oleju, wymiana korka spustowego na nowy, naprawa gwintu oraz kasowaniu inspekcji olejowej wyniosła 84,89zł.
Pomimo tego dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca a każdy klient opuszczał nasz serwis usatysfakcjonowany poziomem świadczonych przez nas usług .
Z wyrazami szacunku
Tomasz Krauza
Lepiej kamienie przy drodze tłuc, niż takim klientom samochody naprawiać. Grzegorz jesteś żałosny, nie będę komentował Twojego wpisu bo wszystko zostało wyjaśnione przez Pana Tomasza. Ja mogę tylko dodać od siebie jako klient firmy Fred, że zawsze jestem zadowolony z jakości ich usług oraz ceny. Samochód który mam ma już trochę nalatane więc jestem częstym gościem u Freda, i na pewno przybrudzona kierownica tego nie zmieni.
Najlepszy warsztat w Trójmieście. Przepracowałem w autoryzowanych serwisach 20 lat, ale takiej profesjonalnej obsługi klienta jeszcze nie spotkałem. Biuro z doradcami Panami Sławkiem i Rafałem po prostu super! Pan diagnosta Damian pierwsza klasa! Mechanicy mega fachowca. Nie ma dla nich rzeczy nie możliwych. Pan Mateusz to mechanik z najwyższej półki! Natomiast Właściciel Freda Bojano Pan Tomasz Krauza to człowiek niezwykle honorowy, uczciwy i bardzo dba o każdego Klienta! Naprawiam i serwisuję swoje auta w tym warsztacie już ponad 4 lata i z czystym sumieniem ręczę za wszystko! Proszę przekonać się samemu, a nikt już po pierwszej wizycie nie zmieni swojego serwisu na inny. Wielki plus ode mnie! Polecam. Jan Hallmann
Korzystałam z usług 3 razy, pomimo
tego że na wykonanie usługi na konkretną godzinę, pan Sławek miał mnóstwo spraw które załatwiał przy mnie przez telefon. W związku z tym za każdym razem byłam obsłużona minimum 20 min po czasie. Poza tym usterki które zgłaszałam dwukrotnie na miejscu nie zostały zdiagnozowane jedynie we Fredzie, w innej stacji kontroli od razu wyłapali problem i go naprawili
tego że na wykonanie usługi na konkretną godzinę, pan Sławek miał mnóstwo spraw które załatwiał przy mnie przez telefon. W związku z tym za każdym razem byłam obsłużona minimum 20 min po czasie. Poza tym usterki które zgłaszałam dwukrotnie na miejscu nie zostały zdiagnozowane jedynie we Fredzie, w innej stacji kontroli od razu wyłapali problem i go naprawili
I co z tego że 15 minut. Jest to mimo wszystko jedna roboczogodzina, a licząc wszystkie zusy i inne pierdoły to jakoś trzeba utrzymać warsztat. Jak tylko takie drobiazgi miał Pan do zrobienia trzeba było jechać na zwykły mały warsztat gdzie by to zrobili bez paragonu za połowę mniej. Zresztą dolanie płynu i założenie jednej opaski to mógłby i Pan sam to zrobić.
Bardzo niekompetentny serwis.Umowilem się dwa tygodnie temu na wymianę opon które byly
zdeponowane w ich warsztacie.Po przyjeździe i oczekiwaniu ponad godzinę ( auto było już na podnośniku ściągnięto opony) okazało się że moich opon....nie ma.To nikt nie pokwapił się sprawdzić czy opony są przed moim przyjazdem
Brawo Fred brawo
zdeponowane w ich warsztacie.Po przyjeździe i oczekiwaniu ponad godzinę ( auto było już na podnośniku ściągnięto opony) okazało się że moich opon....nie ma.To nikt nie pokwapił się sprawdzić czy opony są przed moim przyjazdem
Brawo Fred brawo