Widok

Grupa wsparcia - odchudzanie

Drogie dziewczyny (niestety mężczyzn pomijam, bo oni mają łatwiej), z racji tej, że mam słabą wolę, szukam Was, jako grupy wsparcia. Po ciąży przytyłam ponad 30 kg, choćby ze względu na późno zdiagnozowaną cukrzycę i niedoczynność tarczycy. Obecnie cały czas jestem pod kontrolą lekarza i wszystko jest unormowane. Jednak mimo ćwiczeń i diety (również opieki dietetyka) schudłam do 85 kg przy wzroście 162 cm. Czy któraś z Was miała taki problem, co było przyczyną waszego zatrzymania się wagi? Dodam, że jem praktycznie same owoce i warzywa, wyeliminowałam białą mąkę i jej produkty, jednak waga ani drgnie. Zaczęłam ćwiczyć, ale niestety mój zapał jest słomiany. Proszę pomóżcie!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Opinia została zablokowana przez moderatora
Bardzo dziękuję, masz rację, zrobiłam test na ilość wit.D prawda, mam niedobór a wręcz zanik 0,97, norma jest od 30. Biorę dziennie 2000 jednostek. Ile to potrwa?
@ Zrozpaczona

Ja swojego czasu również miałam niedobór wit. D - brałam ją prawie 1,5 roku i teraz wyniki są prawidłowe.

Dieta dietą, ale ćwiczenia też są ważne (choć dieta najważniejsza). Tak jak napisał Mechanik - jeśli chcesz uniknąć zwisającej skóry - ćwicz. Jeśli nie chcesz/nie lubisz sama dołącz do kogoś - w grupie raźniej. Napisz skąd jesteś - łatwiej będzie się spotykać. A nóż jesteś moją sąsiadką i się do mnie przyłączysz? Jeśli będziesz chciała pogadać, dołączyć do grupy wsparcia - napisz do mnie na priv

Zobacz http://www.flairacademygroup.pl/praca-w-poradniach-dietetycznych/ dobry wybór.
Czy znalazła Pani jakąś grupę bo też szukam

Inne tematy z forum Zdrowie

Gdzie USG piersi w cywilizowanych warunkach? (40 odpowiedzi)

Chodzi mi o taki gabinet, gdzie lekarz będzie wyrozumiały dla pacjentki, która się wstydzi....

Wrażliwa skóra twarzy (55 odpowiedzi)

Jaki żel do mycia twarzy skóra wrażliwa będzie najlepszy? A może coś innego np.jakieś mleczko?...