Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Aniela - opinia wątek zamknięty Jestem studentka socjologii- specjalizacja marketing, reklama i nowe media....
~Aniela
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 29 marca 2022

Ewelina - opinia wątek zamknięty Szczerze polecam uczelnię. Ja studiuję pielęgniarstwo. Wybrałam się tutaj ze...
~Ewelina
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 4 marca 2022

Magda - opinia wątek zamknięty Studiuje pielęgniarstwo, polecam bardzo. Dużo specjalistów naprawdę mamy...
~Magda
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 27 lutego 2022

Dobra Uczelnia ! wątek zamknięty Polecam KPSW. Życzliwa atmosfera nacechowana wzajemnym szacunkiem i zaufaniem.
~Irek
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 29 lipca 2015

Uwaga wątek zamknięty Uwaga potencjalni studenci tam panuje zasada płać i nic w zamian nie wymagaj....
~Były student
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 31 maja 2013

Bardzo, bardzo udany wybór ! wątek zamknięty Wszystkim polecam KPSW. Po ukończeniu tej uczelni bez problemu kontynuowałam...
~Kasia
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 6 czerwca 2014

Szkoła Wyższa wątek zamknięty Studiowałam na tej uczelni i czas tam spędzony miał ogromne, pozytywne...
~Elenka
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 27 maja 2014

Zdecydowanie polecam!!! :) wątek zamknięty Właśnie jestem na trzecim roku socjologii w KPSW (w zasadzie to już kończę) i...
~Aguś
3

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 22 maja 2010

prosze tylko nie ona wątek zamknięty same swiete krowy ,zero zangazowania w ekologie , tylko kasa , odradzam ,
~ilon
1

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 6 grudnia 2010

Naprawdę warto wątek zamknięty Jezeli ktoś wybiera sie an uczelnie tylko po to by dostac dplom, bo to...
~Michal Pomajda
-

ostatnia odp. 15 lat temu

dodano: 19 października 2008

jestem zainteresowana wątek zamknięty jestem zainteresowana dzienną socjologią, nie wiecie czy rekrutacja sie juz...
~kasia
-

ostatnia odp. 16 lat temu

dodano: 30 sierpnia 2007