Widok
Kazar - reklamacja torebki..
Czy ktos reklamowal moze w Kazarze torebke? Na mojej poodchodzily te lamowki na wykonczeniach (pod suwakiem, przy mocowaniach do paska, przy logo) i sie zastanawiam czy uznaja...
http://torebkiwizytowe.pl/2013/03/07/kazar-torebka-listonoszka-jak-nowa-pikowana-czarna/
http://torebkiwizytowe.pl/2013/03/07/kazar-torebka-listonoszka-jak-nowa-pikowana-czarna/
Hey mam tą samą torebkę ,co Ty w marcu będzie rok i nic się z nią nie dzieje .. natomiast kupiłam mojej mamie ,bo też jej sie spodobała i w ciągu 6 mies. musiała 3 razy reklamować .. bo ciagle ta lamówka jej odpadała ...za 3 razem znowu dostała naprawiona ,ale powiedziała ,że nie przyjmuje tej torebki babka gdzieś zadzwoniła i oddali pieniadze.:)
To miałaś szczęście,bo moja torebka Kazar po upływie niespełna roku,nadaje się do wyrzucenia.Torebkę nosiłam sporadycznie,reklamację odrzucili mi dwukrotnie,twierdząc,że uszkodzenie powstało w czasie normalnego użytkowania,co jest bzdurą.A odmowę przesłali pocztą,ale torebki do dziś nie mam.
Dla mnie firma Kazar jest niesolidna.Nikomu jej nie polecam.W sklepie,gdy złożyłam reklamację i czekałam na dokumenty widziałam wiele osób,które składały reklamację.Więcej było klientów z reklamacją,niż ludzi oglądających towar.
Dla mnie firma Kazar jest niesolidna.Nikomu jej nie polecam.W sklepie,gdy złożyłam reklamację i czekałam na dokumenty widziałam wiele osób,które składały reklamację.Więcej było klientów z reklamacją,niż ludzi oglądających towar.
Zgadzam się z opinią,że firma Kazar nie jest firmą godną polecenia.Torebka u nich zakupiona nadaje się do antyreklamy tej firmy.Skóra jest bardzo złej jakości( w innym wypadku nie odpadłby jej fragment z tzw.wężowej skórki) pośrodku torebki.A firma odrzuca reklamację...Mam nadzieję,że nikt więcej się nie nabierze na tę "uznaną" markę.Torebka była kupiona za pełną cenę... .
Siedzac na zachodzie stwierdzam ze nie ma na szeroko dostepnym rynku EU lepszych butow czy torebek np niz Rylko, Baldaccini i Wojas (brytyjskie wiodace firmy to szajs przy naszych).
Trzeba pamietac ze u nas uchowala sie jakosc, bo zalatwianie czegokolwiek z chinami dla wielu firm jest nie do przeskoczenia ze wzgledu na bariere jezykowa i maly wybor dobrych managerow ze znajomoscia jezykow.
Podobnie sie sprawa ma z torebkami, wybieralabym polskich producentow jak Wittchen, Rylko itp.
ostatnia sprawa - wspierajac polskich producentow dajesz prace rodakom i nie napychasz kieszeni wazniakom z cypru wzamian za 'chinska' jakosc.
Ja zawsze jak jestem w PL to wracam z waliza wypchana butami i torebkami, bo brytyjskie kolezanki wola polska jakosc :)
kupowanie w nowomodnych polskich firemkach tez jakos blisko chin lezy, dlatego omijam twory jak kazar, LPP ze wszystkimi markami itp szajs wzorowany na chlamie zachodnim.
Trzeba pamietac ze u nas uchowala sie jakosc, bo zalatwianie czegokolwiek z chinami dla wielu firm jest nie do przeskoczenia ze wzgledu na bariere jezykowa i maly wybor dobrych managerow ze znajomoscia jezykow.
Podobnie sie sprawa ma z torebkami, wybieralabym polskich producentow jak Wittchen, Rylko itp.
ostatnia sprawa - wspierajac polskich producentow dajesz prace rodakom i nie napychasz kieszeni wazniakom z cypru wzamian za 'chinska' jakosc.
Ja zawsze jak jestem w PL to wracam z waliza wypchana butami i torebkami, bo brytyjskie kolezanki wola polska jakosc :)
kupowanie w nowomodnych polskich firemkach tez jakos blisko chin lezy, dlatego omijam twory jak kazar, LPP ze wszystkimi markami itp szajs wzorowany na chlamie zachodnim.
Buty nawet wygodne i ładne ale bardzo nietrwałe !, Po 4 miesiącach używania zdeformowała się cholewka lewego buta. 12 dni po zgłoszeniu reklamacji otrzymałem informację, że buty zostały skierowane do naprawy po kolejnych dwóch tygodnia kolejna informacja, że są naprawione i czekają w salonie. Niestety buty nie zostały naprawione i nie było widać żadnych śladów próby naprawienia. Po moim odmówieniu przyjęcia obuwia ponownie skierowane do naprawy a po 60 dniach od pierwszego zgłoszenie dostaję kolejną informację, że buty skierowane do niezależnego eksperta. Firma wykorzystując swoją pozycję stara się zniechęcić do dochodzenia praw przez konsumentów i utrudnia wyegzekwowanie ich praw. Salony może i piękne ale mentalność z czasów "głębokiej komuny". Nie polecam i odradzam zakupy w tej sieci.
Nie zgadzasz się z odrzuceniem reklamacji obuwia/odzieży/torebki?
Zobacz jak pomagamy innym: http://wegner-rzeczoznawca.pl/?z_zycia_firmy
Nie wahaj się i już dziś prześlij przez formularza na stronie http://wegner-rzeczoznawca.pl/?konto zdjęcia wady, opis wady, zgłoszenie reklamacyjne oraz odpowiedź sprzedawcy do bezpłatnej oceny – a my bezpłatnie odpowiemy jak skutecznie walczyć o swoje!
Zobacz jak pomagamy innym: http://wegner-rzeczoznawca.pl/?z_zycia_firmy
Nie wahaj się i już dziś prześlij przez formularza na stronie http://wegner-rzeczoznawca.pl/?konto zdjęcia wady, opis wady, zgłoszenie reklamacyjne oraz odpowiedź sprzedawcy do bezpłatnej oceny – a my bezpłatnie odpowiemy jak skutecznie walczyć o swoje!
Witam serdecznie, chcę podzielić się swoim niestety nie zadawalającym doświadczeniem z firmą kazar. Od Mikołaja dostałam torebkę tej firmy i po trzech miesiącach bardzo łagodnego użytkownania zauważyłam że rogi zaczęły się przecierać. Torebkę zareklamowałam i po tygodniu otrzymałam standardową odpowiedź o odrzuceniu reklamacji z powodu uszkodzeń mechanicznych. Stwierdziłam wtedy że tego tak nie zostawię bo torebka za 700 zł powinna mi służyć dłużej niż trzy miesiące. Udałam się do kolegi prawnika i pomógł mi on w napisaniu pisma o przedsądowym wezwaniu do naprawy towaru. Teraz reklamacja jest uwzględniona i otrzymuje zwrot pieniędzy, mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nigdy więcej nie będę już klientką firmy kazar która ma się za tak solidną. Zatem każdemu radzę walczyć do końca ponieważ ta firma żeruje na swoich klientach.