Odpowiadasz na:

Witam serdecznie, chcę podzielić się swoim niestety nie zadawalającym doświadczeniem z firmą kazar. Od Mikołaja dostałam torebkę tej firmy i po trzech miesiącach bardzo łagodnego użytkownania... rozwiń

Witam serdecznie, chcę podzielić się swoim niestety nie zadawalającym doświadczeniem z firmą kazar. Od Mikołaja dostałam torebkę tej firmy i po trzech miesiącach bardzo łagodnego użytkownania zauważyłam że rogi zaczęły się przecierać. Torebkę zareklamowałam i po tygodniu otrzymałam standardową odpowiedź o odrzuceniu reklamacji z powodu uszkodzeń mechanicznych. Stwierdziłam wtedy że tego tak nie zostawię bo torebka za 700 zł powinna mi służyć dłużej niż trzy miesiące. Udałam się do kolegi prawnika i pomógł mi on w napisaniu pisma o przedsądowym wezwaniu do naprawy towaru. Teraz reklamacja jest uwzględniona i otrzymuje zwrot pieniędzy, mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nigdy więcej nie będę już klientką firmy kazar która ma się za tak solidną. Zatem każdemu radzę walczyć do końca ponieważ ta firma żeruje na swoich klientach.

zobacz wątek
5 lat temu
~Nie dla kazar

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry