Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Ewa - ocena Bardzo polecam! Pracowałam z Każdą Zmianą przez rok i moja kondycja i zdrowie...
~Ewa
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 8 marca 2024

Zaangażowana - ocena Patrycja (w moim słowniku Partycja) najlepsza trenerka. I do tańca i do...
~Zaangażowana
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 21 lutego 2024

Monika - ocena Ćwiczę tu już od czterech miesięcy i gorąco polecam - treningi są dopasowane...
~Monika
-

ostatnia odp. 5 miesięcy temu

dodano: 17 listopada 2023

kinga - opinia Do Nikoli trafiłam po dość nieudanym epizodzie u dietetyka. Mój organizm był...
~kinga
-

ostatnia odp. 9 miesięcy temu

dodano: 18 lipca 2023

Ania - opinia Z całego serca polecam "Każdą zmianę...". Od pięciu miesięcy współpracuję z...
~Ania
-

ostatnia odp. 9 miesięcy temu

dodano: 6 lipca 2023

M - opinia Super miejsce wspaniała p. Olga ! Polecam
~M
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 4 kwietnia 2023

Ola - opinia Uwielbiam to miejsce! Zaczynałam powoli, najpierw od warsztatów potem diety i...
~Ola
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 22 marca 2023

Dagmara - opinia Super miejsce dla kobiet, świetna atmosfera do treningu i profesjonalna...
~Dagmara
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 21 marca 2023

Aleksandra - opinia Bardzo podoba mi się indywidualne podejście do klienta oraz ułożenie treningu...
~Aleksandra
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 21 marca 2023

Paulina - opinia Wspaniałe miejsce dla każdej kobiety, która chce zadbać o formę fizyczną, a...
~Paulina
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 20 marca 2023

Adrianna - opinia Z Każdą Zmianą jestem już od roku i nie zamierzam nic zmieniać! Profesjonalne...
~Adrianna
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 17 marca 2023

Anka - opinia Moja przygoda z Każdą zmianą.. zaczęła się ponad rok temu. Po kolejnych...
~Anka
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 11 marca 2023

Patrycja - opinia Bardzo polecam treningi personalne! Super atmosfera i jeszcze lepsze efekty! ️
~Patrycja
-