Widok

Laserowe usuwanie znamion - gdzie w Trójmieście?

Witam serdecznie, poszukuje gdzieś w Trójmieście (najlepiej w Gdańsku) jakiego centrum terapii laserowej, lub po prostu dermatologa który posiada sprzęt i usuwa laserowo znamiona. Chodzi mi dokładnie o usuwanie pieprzyków (nie są to dosłownie pieprzyki tylko tak zwane włókniaki-miałam już parę usuwanych we Wrocławiu). Zależy mi by było to w dobrej cenie (jestem studentką) - we Wrocławiu płaciłam 100 zł za jedno znamię i w takiej cenie chciałabym coś zaleźć tutaj :) 150 zł tez wchodzi w grę ale 200 zł to już zbyt dużo..
Czy ktoś kogoś poleca ? Bardzo proszę o pomoc, mieszkam tu zaledwie 5 miesięcy i zbytnio się nie orientuje..
Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Proderm Gdynia, dr.Tobola
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A czy to jest bolący zabieg? Usuwanie znamion na plecach?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Idź do clinica dermatologica przy skłodowskiej 3. znajdują sie w budynku polon park.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4
Ile tam płaciłas za usuwanie jednego znamienia? Bo sama mam kilka , byłam u lekarza na fundusz ale ten chciał mi to usuwać poprzez wyciecie a to pozostawia ślady. Mówił,ze na fundusz nie jest możliwe usunięcie tego laserem. Mam ich konkretnie 3. No i czy to boli? Jest jakieś znieczulenie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Miałam u nich usuwane znamię łojotokowe. Dla mnie to zwykły pieprzyk i tyle. Tylko trochę większych rozmiarów. Nic nie bolało, chociaż trochę się bałam przed. Właściwie nic też nie widać na skórze, taki delikatny ślad, jak się nie powie, to nie widać :) Tak więc głowa do góry :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0