Widok
Lotos lekceważy swoich klientów
Obsługa samej stacji niby jest w porządku. Ale ....
Po 9 tankowaniach na tej stacji, miałem remont silnika na 1,6tys zł z powodu jego totalnego zatkania (prawdopodobnie spowodowanego przez długotrwałe używanie trefnego paliwa).
Dodam, że przy jeździe na tym paliwie, po lekkim hamowaniu auto mi stanąło na lewym pasie estakady. Dobrze, że żyję.
Reklamacja paliwa w sieci Lotos została z mojego punktu widzenia kompletnie zlekceważona - podobno zbadali w jakiś sposób aktualne paliwo ze stacji, stwierdzili, że spełnia jakieś normy - a że klient ma duże kłopoty po użyciu ich produktów - to nie ich sprawa.
Według mnie, zachowanie pracowników Lotosu podczas tej sprawy, świadczy, że nie wierzą w swoje produkty, nie dbają o markę Lotosu ani o swoich stałych klientów.
Takie zachowanie wzięte z ery socjalizmu.
SZCZERZE ODRADZAM korzystania z sieci LOTOS.
Po 9 tankowaniach na tej stacji, miałem remont silnika na 1,6tys zł z powodu jego totalnego zatkania (prawdopodobnie spowodowanego przez długotrwałe używanie trefnego paliwa).
Dodam, że przy jeździe na tym paliwie, po lekkim hamowaniu auto mi stanąło na lewym pasie estakady. Dobrze, że żyję.
Reklamacja paliwa w sieci Lotos została z mojego punktu widzenia kompletnie zlekceważona - podobno zbadali w jakiś sposób aktualne paliwo ze stacji, stwierdzili, że spełnia jakieś normy - a że klient ma duże kłopoty po użyciu ich produktów - to nie ich sprawa.
Według mnie, zachowanie pracowników Lotosu podczas tej sprawy, świadczy, że nie wierzą w swoje produkty, nie dbają o markę Lotosu ani o swoich stałych klientów.
Takie zachowanie wzięte z ery socjalizmu.
SZCZERZE ODRADZAM korzystania z sieci LOTOS.
Moja ocena
LOTOS
kategoria: Stacje benzynowe
obsługa: 1
asortyment: -
dodatkowe usługi: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6