Odpowiadasz na:

Szanowna Pani,

Mija się Pani kilkukrotnie z prawdą.

Po pierwsze, przed złożeniem realizacji swojego pierwszego zamówienia zadzwoniłem na infolinie i rozmawiałem z Panią... rozwiń

Szanowna Pani,

Mija się Pani kilkukrotnie z prawdą.

Po pierwsze, przed złożeniem realizacji swojego pierwszego zamówienia zadzwoniłem na infolinie i rozmawiałem z Panią osobiście. W tej rozmowie zagwarantowała mi Pani, że dostawy uregulują się już w pierwszym tygodniu oraz że będą w stosunkwo stałych godzinach. W tej samej rozmowie powiedziała mi Pani, że postara się Pani by dostawy było realizowane zgodnie z prośbą.

Po drugie, przedstawia Pani fałszywa informację, że ja oczekuje paczki na konkretną godzinę, a to nie jest prawda. Oczekiwałem od samego początku dostaw po godzinie 18, aby włożyć paczkę do lodówki, czyli zgodnie z waszymi dostawami jest to zakres godzin: 18-23:30. Co było realizowane na początku prawidłowo przez pierwszy miesiac, a potem totalnie chaotycznie.

Po trzecie, dostawy w ostatnim czasie były dostarczane w sposób losowy i rozległy, w zakresie od 16:30 nawet do 22:40 (na co mam potwierdzenia sms'owe od kurierów. A pragnę przypomieć, że mi Pani gwarantowała jeszcze przez pierwszym zamówieniem, że godziny dostaw się uregulują i będą w miare możliwości stałe. A mówimy o różnicy nawet do 6h.

Po czwarte, ponawiam fakt, że zażądała Pani zmiany ankiety w naszej rozmowie telefoniczne po 2 wcześniejszych maila z pretensjami, że wystawiłem ankietę z oceną niższą. A chyba każdy ma prawo w ankiecie oceniać zgodnie ze swoim odczuciem, a nie wymuszoną sugestią włascicielki.

Po piąte, wywiórczo przedstawia Pani fragmenty naszych rozmów, skupiając sie na wybranych aspektach, a pomijają inne. Moja ankieta nie dotyczyła tylko kwestii dostaw, ale też innych problemów, o których także kilkukrotnie rozmawialiśmy.

Kończąc, nie planuje dalej prowadzić z Panią dyskusji, bo jest bezcelowa. Najpierw gwarantuje Pani coś w rozmowach, a potem gdy ktoś wykupi abonament stwierdza Pani, że regulamin mówi co innego i albo się dostosuje, albo proszę zrezygnować. Podtrzymuje moje zdanie, że w Waszej firmie nie ma podejscia 'indywidualnego', każdy zgłoszony problem został zignorowany i ponadto nigdy nie spotkałem się z formą ataku, za wypełnienie ankiety zgodnie ze swoim odczucie i szantażowanie, że jej publikacja cyt. ,,szkodzi Pani rodzinie'' oraz groźbą, że jak będę publikował takie ankiety to mam zrezygnować z tego cateringu.

Z uszanowaniem,
Były klient.

zobacz wątek
4 lata temu
~Klient.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry