Widok
Najgorsi są ci co kupują np żółty ser, czy wędliny na deka. Poproszę 20 dk żółtego sera, kobicina, kroji, kroji i dokłada na wagę, to trwa. Czy nie lepiej powiedzieć, poproszę 20 plastrów sera,czy 25 plastrów wędliny. Ludzie sami tworzą bałagan. Była taka sytuacja, gdy sprzedawczyni pokrojila 3 dk. za dużo, bo miało być 20 dk a sprzedawczyni pokrojila 23 dk. Zrobiła dym i zostało na 20 dk. Łatwiej poprosić np 15, 20 plastrów.
bo jak przyjdzie jakiś skurw...l do lady i uważa się za kawał Pana to tak zostanie obsłużony.
a jak coś się nie podoba to powiedzieć.ciekawe czy o biedronce też tak mówicie a tam nikt nie podleci jak są kolejki,i jakoś kurka nikt nie komentuje a tu każdy musi wam koło d*py skakać?mieszczuchy więcej szacunku dla innych to i wy bedziecie szanowani.
powodzenia.
a jak coś się nie podoba to powiedzieć.ciekawe czy o biedronce też tak mówicie a tam nikt nie podleci jak są kolejki,i jakoś kurka nikt nie komentuje a tu każdy musi wam koło d*py skakać?mieszczuchy więcej szacunku dla innych to i wy bedziecie szanowani.
powodzenia.
no tak wolicie napisać bo w oczy komus powiedzieć nie potraficie!!!!!!!!!!!a potem forum i tu rozpiska jacy to ludzie są źli
zazdrość robi swoje .ja też nie narzekam na ten sklep jak komus sie nie podoba to powiedzieć albo zmienić sklep.
jak się powie prosto w oczy to napewno lepiej ale jak ktoś jest tak małostkowy to napisze ale w oczy nie powie
zazdrość robi swoje .ja też nie narzekam na ten sklep jak komus sie nie podoba to powiedzieć albo zmienić sklep.
jak się powie prosto w oczy to napewno lepiej ale jak ktoś jest tak małostkowy to napisze ale w oczy nie powie
Hola hola, jeszcze nie widziałem, żeby ktoś tam na mięsnym zasuwał. Tam jest pląsa i swobodne podejście do klienta- nie narzekam do tego po prostu trzeba się przyzwyczaić i olać. Najlepsze jest tez jak Ok 20 się chce coś kupić , jak już jest wysprzątane wszystko lub prawie wszystko , jedna Pani tylko powoli obsługuje , żeby już nie pobrudzić niczego itp ;)
Kierownicza to zyje jeszcze chyba w komunie i mysli ze jest pepkiem swiata. Wyzywa pracownice przy klientach i pewnie mysli ze jest tam najwazniejsza. Dziwne ze wlasciciel sie nie interesuje jej zachowaniem, bo traci przez to kase. Jak by byla milsza dla pracownikow to i pracownicy by pracowali z usmiechem. A tak to d....