Widok
Mercedes A45 AMG. Eksplozja adrenaliny
Opinie do artykułu: Mercedes A45 AMG. Eksplozja adrenaliny.
Nie będziemy ukrywać - nam się ten samochód podoba, chociaż słyszeliśmy już różne zdania o jego wyglądzie. Konserwatywny dotąd Mercedes zaczyna wyglądać lepiej od Audi! To zasługa nowej linii stylistycznej marki. Oto A45 AMG, czyli prawdziwy hot hatch.Zgrabna, agresywna, sportowa sylwetka małego hatchbacka wyróżnia się nie tylko w gamie Mercedesa, ale i na tle rywali. Co więcej, wspomniana konkurencja tę niszę nieco przespała. Audi dopiero teraz prezentuje swojego S3, a zwykłe A3 przy klasie ...
Nie będziemy ukrywać - nam się ten samochód podoba, chociaż słyszeliśmy już różne zdania o jego wyglądzie. Konserwatywny dotąd Mercedes zaczyna wyglądać lepiej od Audi! To zasługa nowej linii stylistycznej marki. Oto A45 AMG, czyli prawdziwy hot hatch.Zgrabna, agresywna, sportowa sylwetka małego hatchbacka wyróżnia się nie tylko w gamie Mercedesa, ale i na tle rywali. Co więcej, wspomniana konkurencja tę niszę nieco przespała. Audi dopiero teraz prezentuje swojego S3, a zwykłe A3 przy klasie ...
He, he
Pomyślałem podobnie. Zabawa, frajda, "z każdego zakrętu wyjdziesz szybciej". A jak to się ma np. do ciągle powtarzanych apeli o to by zwolnić i ogólnie bezpieczeństwa na drogach? Czy jazda po mieście to zabawa? Ostatnio jedna aktorka w takiej zabawce, co to szybko wychodzi z zakrętów, wjechała komuś w kufer, będąc na bani - ciekawe czy dobrze się bawiła?
Dopóki każdy przejechany kilometr...
...będzie dostarczał mi wrażeń porównywalnych z nocą spędzoną z wczoraj poznaną mega-laską i dopóki uśmiech nie będzie schodził mi z ust od chwili uruchomienia silnika, to....ja chyba nie chcę dorastać. Tak jest mi bardzo fajnie. Oby trwało to jak najdłużej i oby pieniądze wciąż znajdowały się na kolejne nowe zabawki.
tiaaa... już widzę jak te 4,6s na zielonym
korki robią tacy debile co to za nic mają innych bo siedzi panisko w leasingu i pieprzy przez telefon jaki to on bogaty a Skoda trąbi na pajaca bo w końcu mogłoby zjechać 20 aut a zjeżdża 10... potem miszcz prostej 150 km/h w zabudowanym no bo przecież wiezie platynkę z cycem prosto od chirurga lecz nagle traci moc bo jest zakręcik a nie daj Boże fotoradarek to wtedy nawet poza zabudowanym jedzie jak ciota złamana ze 35km/h tak na wszelki wypadek i ot co myślę o bogatych lalusiach co mówią na mnie skodziarz...
bardzo mozliwe ale sam tez pewnie jezdzisz jak pipka
a tu znalazles sposob na wyrzucenie z siebie kompleksow przez deprecjacje kogo innego. I prosze cie nie pisz ze tak nie jest bo takich forumowych mistrzow fajery jest jak burkow. To ze ktos cie nazywa skodziarzem nie jest powodem do zmartwien. Po prostu ignoruj i nic z tym nie rob. No chyba ze to twoj honor
ciekawe czy ma prawdziwą szperę czy oszukaną realizowaną hamulcami
bo w tej cenie to chyba próżno jej szukać. Jesli sie myle to szacun dla merola. Swoją drogą z napędem na przód raczej szybciej się z zakrętu wyjść nie da niż w RWD, bo nie oszukujmy się tam nie ma stałego napędu na 4 (z resztą takowy jesli nie jest aktywny to zawsze powoduje wieksze płużenie niż w RWD)
Bardzo fajne autko na na co dzień. Miałem okazję przejechać się tym modelem na jeździe testowej. Pali bardzo mało jak na takie osiągi. Dołączany napęd nigdy nie będzie dawał tej precyzji co torsen czy inny stały napęd ale nie jest to specjalnie odczuwalne jak w starych autach z haldexem 1 czy 2 generacji.
Mam to szczęście, że jeżdżę na co dzień innym modelem z tym samym silnikiem. Spalanie w trasie przy jeździe zgodnej z przepisami ok. 8l, w mieście 10-12l, przy "dynamicznej" jeździe w trasie około 10-11, miasto ok. 14. Jak na auto z taką mocą - jest to mało. O katalogowych danych średniego spalania można oczywiście zapomnieć. Komputer nigdy mi nie pokazał spalania 25l, ale nie jeżdżę jak debil, bo życie jest tylko jedno. W materiale nie ma niestety nic na temat tego, że silnik na paliwo 98. Zastanawiam się tylko ile wytrzyma turbina przy takiej mocy ...
spoko, luzuj gacie, 25 to mi wciągnął na torze u germańskich sałaciarzy
kupić to do jazdy tylko po trasie troche mija sie z celem. Niemniej napisałem o spalaniu bo wkurza mnie jak ktoś pisze że mało pali ale bez odniesienia do warunków eksploatacji. Bo przy legalnej prędkości przelotowej na trasie kiedy wciąga te 8 litrów wcale nie generuje tych mitycznych 360 koni, tylko ze 35. Oczywiście dopóki się go nie przyciśnie..
Tylko 2l?
1. napęd na przód
2. silnik przed przednią osią
3. silnik poprzecznie
4. max pojemność (wersja AMG) to 2.0 i 4 cyl (nawet golf ma V6)
Fajne auto. może konkurować z Audi A3, Volvo C30 itd. ale trochę brakuje charakteru marki i nie chodzi mi o to że ostatni prawdziwy mercedes to baleron w budyniu i koniecznie 2.0 D...
2. silnik przed przednią osią
3. silnik poprzecznie
4. max pojemność (wersja AMG) to 2.0 i 4 cyl (nawet golf ma V6)
Fajne auto. może konkurować z Audi A3, Volvo C30 itd. ale trochę brakuje charakteru marki i nie chodzi mi o to że ostatni prawdziwy mercedes to baleron w budyniu i koniecznie 2.0 D...
masz racje, tez mnie to nie kreci
ale taka jest idea hot hatcha. takie miejskie wozidlo dla tych ktorzy musza pojsc na kompromis. Nie moga sobie pozwolic na auto sportowe oraz miejskie z roznych wzgledow wiec kupuja 2 w 1. Czasem po prostu im to wystarczy bo prawdziwa sportowka ma malo zastosowan a taki HOT to po prostu mocne cywilne auto. Taka namiastka GT za 25% ceny
Trochę szkoda wydawać dwieście baniek na coś, co się rozleci po paru latach.
Ale, jak kogoś stać... Podobno tylko raz się żyje, a pieniędzy do grobu się nie zabiera. Chociaż, przy szybkim samochodzie to i grób jakby bliżej...
A, jeżeli chodzi o nowe modele Mercedesa klasy A, to swoją stylistyką d*py nie urywają. Ta wybałuszona do przodu osłona chłodnicy i przednie światła, jakby nie mogące w się zdecydować, co do własnego kształtu, nie podniecają, delikatnie rzecz ujmując.
A, jeżeli chodzi o nowe modele Mercedesa klasy A, to swoją stylistyką d*py nie urywają. Ta wybałuszona do przodu osłona chłodnicy i przednie światła, jakby nie mogące w się zdecydować, co do własnego kształtu, nie podniecają, delikatnie rzecz ujmując.
RS 3 na razie nie ma, a S3 ma 300KM (przy TT z tego samego silnika podają nawet 310). Poza tym "stare" RS3 miało 5 cylindrów i pojemność 2,5l.
20 KM różnicy przy takich autach (RS 340, AMG 360) dla zwykłego śmiertelnika w codziennym użytkowaniu nie robi żadnej różnicy, i właściwie, żeby wykorzystać moc tych aut, to (raz) trzeba jechać na tor, (dwa) naprawdę trzeba umieć dobrze jeździć, żeby się nie zabić.
RS pewnie przegrałoby w spalaniu, bo AMG przy spokojnej jeździe naprawdę mało pali, jak na taką moc.
20 KM różnicy przy takich autach (RS 340, AMG 360) dla zwykłego śmiertelnika w codziennym użytkowaniu nie robi żadnej różnicy, i właściwie, żeby wykorzystać moc tych aut, to (raz) trzeba jechać na tor, (dwa) naprawdę trzeba umieć dobrze jeździć, żeby się nie zabić.
RS pewnie przegrałoby w spalaniu, bo AMG przy spokojnej jeździe naprawdę mało pali, jak na taką moc.