Odpowiedź obiektu
Panie Mirosławie dziękujemy za opinię. Z zasady Panie w rejestracji nie powinny wchodzić w kompetencje lekarza i udzielać tak szczegółowych informacji. Zwrócimy uwagę, aby nie dochodziło do takich...
rozwiń
Panie Mirosławie dziękujemy za opinię. Z zasady Panie w rejestracji nie powinny wchodzić w kompetencje lekarza i udzielać tak szczegółowych informacji. Zwrócimy uwagę, aby nie dochodziło do takich nieporozumień w przyszłości.
Natomiast opis wizyty jest kluczowy w procesie leczenia, szczególnie długofalowego. Dlatego zapisy są prowadzone bardzo skrupulatnie. Szczególnie, że obowiązujące przepisy nakładają na nas obowiązek prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, która jest automatycznie wysyłana na Internetowe Konto Pacjenta w dniu wizyty.
Po weryfikacji dokumentacji podtrzymujemy stanowisko naszego specjalisty.
Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Eurodent
zobacz wątek