Widok
Mitsubishi Space Star
Space Star jest określany przez Mitsubishi jako 5-drzwiowy hatchback, choć wielu chętnie zalicza go do minivanów. Zewnętrznie jest bardzo zbliżony do Hondy Civic Shuttle, którą należałoby nazwać protoplastą tej ostatniej grupy, a więc jakieś powiązanie istnieje.Podwyższona w Mitsubishi linia krawędzi dachu ułatwia wsiadanie i wysiadanie. Kierowca siedząc wyżej doskonale widzi drogę przed sobą ...
więcej
więcej
SpaceStar
W zestawieniu nie pojawiła się informacja o
modelu z silnikiem 1.6 (ok. 100KM)
Egzemplarz który posiadam ma własnie taki silnik.
Jest chyba najoptymalniejszy - nie tak drogi jak
GDI i jednoczesnie bardzo dynamiczny.
Wysokie siedzenia są genialne - łatwo się wsiada
i wysiada. Samochód jest duży, ale nie na tyle
by utrudniało to manewrowanie.
Wrażenie psują tylko dwie rzeczy: cena częsci
zapasowych i europejskie wykonanie wnętrza
(wypadające wkręty i zaslepki).
modelu z silnikiem 1.6 (ok. 100KM)
Egzemplarz który posiadam ma własnie taki silnik.
Jest chyba najoptymalniejszy - nie tak drogi jak
GDI i jednoczesnie bardzo dynamiczny.
Wysokie siedzenia są genialne - łatwo się wsiada
i wysiada. Samochód jest duży, ale nie na tyle
by utrudniało to manewrowanie.
Wrażenie psują tylko dwie rzeczy: cena częsci
zapasowych i europejskie wykonanie wnętrza
(wypadające wkręty i zaslepki).
Space Star 1.3 Comfort
Mam juz pół roku "miśka" i jestem bardzo zadowolony, może dynamika średnia, ale to przecież 1.3.... poza tym super!! szkoda, że teraz przy 63000 siadła sonda lambda... koszt w serwisie makabryczny!!! (1070 zł + wymiana 90zł), trzeba więc szukać zamienników;
Szkoda, ze brak jest jakiejkolwiek literatury
Szkoda, ze brak jest jakiejkolwiek literatury
Mocno ekspatowany SPACE STAR
Pozwolę sobie również podziękować firmie Mitsubishi za ten model.....autko pracuje w firmie od 1999r.
Przebieg ponad 160tyś km,praktycznie zero usterk w czasie tej eksplatacji.
Jedynie brak części w obiegu ogólnym i ich cena to zgryz dla kieszeni.....
Ogólnie bardzo jestem z niego zadowolony a przede wszystkim złodzieje sie nim nie interesują.....to też zaleta!!!
Przebieg ponad 160tyś km,praktycznie zero usterk w czasie tej eksplatacji.
Jedynie brak części w obiegu ogólnym i ich cena to zgryz dla kieszeni.....
Ogólnie bardzo jestem z niego zadowolony a przede wszystkim złodzieje sie nim nie interesują.....to też zaleta!!!
Usterki w misiubisi
Kupiłem żonie w ubiegłym roku "spejsa" Zadaowlona-nareszcie. Nawet z parkowaniem nie ma kłopotów!? Generalnie BARDZO FAJNY POJAZD Zastanawia mnie tylko awaryjność tego auta. Mało na tan temat w sieci, a szkoda. W serwisie MAGRO (Gdańsk-Suchanino ul. Nad jarem) również pracownicy nie są chętni do współpracy, a o cenach za najprostrzą usługę wolę nie pisać...niestety brak innego serwisu w Trójmieście . Wracając do tematu, to chętnie poczytam o Waszych problemach ze SPACE STARem i napiszę o swoich.
Od Mirka
Posiadam to autko z silnikiem 1,3 z 99r.i faktycznie nie wiele przy nim wydałem kasy na naprawy.Z częściami do niego jest już nie ciekawie , nawet w serisie nie jest to sprawa od ręki do załatwienia.Ale skrzynia biegów podobno jest od jakiegoś ,,Francuza" chyba Renualt.Tak mi mówili jak wymieniałem klocki po 120000km.Teraz mam już ponad 200.000km i dalej chula .Zawieszenie powoli trzeba będzie robić.Ale i tak polecam.
Space Star 1.3 GL (86 KM) z 1999 r.
Kupiłem Space Stara 1.3 z 1999 r. trzy miesiące temu. Mam 150 tys. przebiegu i luzy na sworzniach przednich wahaczy - do wymiany. Niestety nie można wymienić samych sworzni, tylko z wahaczami - koszt w serwisie to kwota 1300 zł za sztukę (zamiennik 250 zł). Mam taż problemy z elektryką zaświeca mi się kontrolka ładowania akumulatora. Pozdrawiam: pawkomo@o2.pl
mój egzemplarz jest chyba wadliwy...
Wszędzie pochwały, a ja w ciągu 2 lat i przy przejechanych 33.000 km miałam sporo awarii:
szyba tylna (poszła w zimie - naprężenia), sonda lambda, spalone sprzęgło, czujnik ABS, teraz poszedł rozrząd, a z nim 11 zaworów i nie wiem co jeszcze (pękła sprężyna napinacza). Pali w cyklu mieszanym w okresie jesienno-zimowym ok. 8l, w lecie nie mniej niż 7l. Auto jest na bieżąco serwisowane, wymiana oleju i filtrów co 10 tys.km. Z pochwał mogę o nim powiedzieć jedynie, że jest wygodne, przestronne i dobrze się prowadzi. Koszty eksploatacyjne są wysokie, a silnik 1,3 (benzyna) niezbyt dynamiczny. Ogólnie nie jestem zadowolona, szczególnie z wydanych na naprawy pieniędzy :(
szyba tylna (poszła w zimie - naprężenia), sonda lambda, spalone sprzęgło, czujnik ABS, teraz poszedł rozrząd, a z nim 11 zaworów i nie wiem co jeszcze (pękła sprężyna napinacza). Pali w cyklu mieszanym w okresie jesienno-zimowym ok. 8l, w lecie nie mniej niż 7l. Auto jest na bieżąco serwisowane, wymiana oleju i filtrów co 10 tys.km. Z pochwał mogę o nim powiedzieć jedynie, że jest wygodne, przestronne i dobrze się prowadzi. Koszty eksploatacyjne są wysokie, a silnik 1,3 (benzyna) niezbyt dynamiczny. Ogólnie nie jestem zadowolona, szczególnie z wydanych na naprawy pieniędzy :(
MSS 1800 GDI
Od dwóch lat jeżdżę tym autkiem i jestem z niego zadowolony.Praktycznie jest nizawodny.Wystepuje w tego typu autkach jeden problem:elektroniczna przepustnica.Jak już wam padnie(silnik traci połowę mocy) ot nie zaglądajcie do serwisu,bo tam wołają za nią 5500PLN (MASAKRA).Części nie są ażtak drogie jakby się wydawało.Ogólnie autko fajne.
GLI 1300
Jeżdżdę spejsem od roku i jestem średnio zadowolony przede wszystkim z powodu małych usterek; na począdku padł spryskiwacz szyby tylniej psuje się również wyświetlacz komputera a po 130 tys słychać trzaski w kabinie komfort jazdy i spalanie ok.bardzo prosze o przesłanie polskiej instrukcji obsługi
mam do sprzedania "spejsa" z grudnia 2004
Ojciec kupił Spejsa w grudniu 2004 po wysłużenie 5 lat w naszej rodzinie planuje go sprzedać wersja silnika 1,6 benzyna rodzaj Famili. Auto ma 140 000 tys km przegląd jest ważny do 2011 ubezpieczenie do maja 2010. Auto świetnie jeździ pół roku temu wymieniane był przednie amortyzatory to jedyna inwestycja jaka jak był wkładana przez okres użytkowania. Zainteresowanych proszę o kontakt 796 993 777
Space Star 1,9 DID
Miśka rok prod. 2002 mam od pół roku. Kupiłem z przebiegiem 225 000 km z Niemiec. Jak narazie autko bez zarzutów - poza tradycyjnymi po jeździe po polskich drogach łącznikami stabilizatorów i lekkich stukach w przegubie. Komfort jazdy super, przestronne wnętrze, radość z kierowania no i ten silnik - zakochałem się w dieslach:) 102 KM radzą sobie bez problemu, spalanie na trasie 4,7 - 5,3 w mieście ok 6. Auto naprawdę godne uwagi - a za podobną cenę miałoby się golfa IV 3, 4 lata starszego i ginęłoby się w tłumie VW nie wyróżniając niczym:)
Co do usterek to przesada,
znam go bo kilka lat jezdziłem od 99 do 2005. Ma drobne wpadki z którymi łatwo sobie poradzić odpowiednio postępując.
Wada co do skrzyni biegów to chodzi o małą bzdurę czyli, że w nim bieg wsteczny wrzucamy podciągajac gałkę do góry i w tym systemie taka jakaś mała pierdółka z czasem nawala u mnie po przejechaniu 100 000 km to wyszło ale naprawiłem to w zwykłym warsztacie i po problemie za grosze .
Klapa faktycznie rdzewieje przy miejscu gdzie chwyta sie klapę w tych rowkach gdzie zbiera się wilgoć,ale u mnie to wyszło jak sam. stał non stop nie garażowany parę lat i nie jest to drastyczne. Silnik 1,3benzyna z potencjałem bardzo mocny,szybciej on ciebie jak ty jego,patrząc kiedy ma odcięcie zapłonu to rewelacja, nie zakatujesz tak łatwo.Na autostradzie dobiłem do 190km/h, a on płakał że nie pozwalają mu jeszcze.
Wygodny niesamowicie bo każdy pasażer to mówił, a robiłem trasy Białystok -Kraków z 3,2 przystankami, szybko (ale z dozwoloną),wysiadasz i nic, czujesz tylko zasiedzenie, także ma więcej zalet niż wad.
Ogólnie oceniam go doskonale i właśnie mam zamiar znowu kupić właśnie teraz.
Wada co do skrzyni biegów to chodzi o małą bzdurę czyli, że w nim bieg wsteczny wrzucamy podciągajac gałkę do góry i w tym systemie taka jakaś mała pierdółka z czasem nawala u mnie po przejechaniu 100 000 km to wyszło ale naprawiłem to w zwykłym warsztacie i po problemie za grosze .
Klapa faktycznie rdzewieje przy miejscu gdzie chwyta sie klapę w tych rowkach gdzie zbiera się wilgoć,ale u mnie to wyszło jak sam. stał non stop nie garażowany parę lat i nie jest to drastyczne. Silnik 1,3benzyna z potencjałem bardzo mocny,szybciej on ciebie jak ty jego,patrząc kiedy ma odcięcie zapłonu to rewelacja, nie zakatujesz tak łatwo.Na autostradzie dobiłem do 190km/h, a on płakał że nie pozwalają mu jeszcze.
Wygodny niesamowicie bo każdy pasażer to mówił, a robiłem trasy Białystok -Kraków z 3,2 przystankami, szybko (ale z dozwoloną),wysiadasz i nic, czujesz tylko zasiedzenie, także ma więcej zalet niż wad.
Ogólnie oceniam go doskonale i właśnie mam zamiar znowu kupić właśnie teraz.
SPACE STAR 1.8 GDI 2000r 125tyś.
Mam space stara już dwa lata jedyne wady to pęknięta tylna szyba(chyba od mrozu). Nie dawno wyskoczył błąd silnika na desce i nie chciał odpalić tak jakby nie dostawał paliwa(iskra na świecach była), został podłączony pod komputer ale nie miał żadnych błędów mimo to został wyczyszczony i dalej nie palił, a po 20 minutach odpalił i nadal nie wiem o co mu chodziło. Podejrzewam sterownik wtrysku. Gdyby miał większy bagażnik to byłoby naprawdę fajne autko
Space Star 1.9 DID 2001r.
Samochód moim zdaniem godny uwagi. Przyjemny w jeździe, bardzo ekonomiczny (spalanie w granicach 5-6l/100km nawet przy dość dużych prędkościach). Niezawodny (aczkolwiek obecnie przetarł mi się przewód od klimatyzacji i świeżo nabita klima poszła się....) Nie zmienia to jednak faktu że jestem bardzo zadowolony z tego autka. 3 lata jazdy i prawdę mówiąc to jedyna w nim usterka. Największym moim problemem jest fakt że nigdzie nie mogę znaleźć owego przewodu:///
Mitsu SS 1.6 2004
Bardzo dobre autko. Moje ma już ok 150 tys a wygląda jak "nówka sztuka", tzn. nie nosi śladów takiego przebiegu.
Do tej pory z większych usterek to awaria sondy lambda (świecąca kontrolka "check engine").
Przy obecnym przebiegu szykuje mi się wymiana klocków i prawdopodobnie tarcz oraz napięcie paska, bo zaczyna niemiłosiernie piszczeć jak jest zimny.
Silnik 1.6 (96 KM) jest jak dla mnie bardzo dynamiczny i elastyczny (5 osób + bagażnik załadowany po dach i dalej rozpędza się w miarę dobrze).
Gorąco polecam ten samóchód :)
Do tej pory z większych usterek to awaria sondy lambda (świecąca kontrolka "check engine").
Przy obecnym przebiegu szykuje mi się wymiana klocków i prawdopodobnie tarcz oraz napięcie paska, bo zaczyna niemiłosiernie piszczeć jak jest zimny.
Silnik 1.6 (96 KM) jest jak dla mnie bardzo dynamiczny i elastyczny (5 osób + bagażnik załadowany po dach i dalej rozpędza się w miarę dobrze).
Gorąco polecam ten samóchód :)
Filtr kabinowy
Jest po prawej stronie, za schowkiem otwieranym pod szybą. Są dwa rodzaje filtrów dzielonych na dwie części i jeden cały. Należy sprawdzić. Filtr zabrudzony powoduje parowanie szyb. Jeżeli pali za dużo należy wyczyścić przepustnicę i zmienić filtr powietrza. Co cztery lata należy wymienić łożyska w Mac-Person zawieszenie przednie.
1.3 BENZYNA Z GAZEM
Mam to autko trzy lata, faktycznie skrzynia biegów jest francuska i co jakieś 100 tys wybija się plastikowa tulejka, co uniemożliwia zmianę biegów. Kosz tulejki w serwisie 20 zł wymiana 200 zł. Problem jest z hamulcem ręcznym nie odbija lewa linka koszt 400 zł, masakra nie ma zamienników a na prawą są koszt prawej 70 zł. Lewą trzeba dorobić. Ogólnie jeżdzę mim bardzo dużo i jestem zadowolony nawet bardzo. Nie wymaga częstych napraw a i części nie są zbyt drogie w gazię to idealne połączenie tylko musi być dobra instalacja i prawdziwy fachowiec do założenia. W efekcie po przejechaniu 60 tys w gazie problemów nadal nie ma żadnych. Pozdrawiam i polecam
1,6 comfort 2002
mam autko już 7 lat, szukam innego, ale tak naprawdę nie wiem czy warto, ten nigdy mnie nie zawiódł, a był wykorzystywany w różnych sytuacjach, sprawdził się wszędzie, nigdy nie stanął, zawsze dowiózł mnie do domu, coroczny przegląd też nie jest bolesny (wymiana oleju, filtrów, czasami klocki), problem rzeczywiście czasami z 1, ale co 3 lata, podciągnąć można i znów jest OK, a koszt żaden, fotel kierowcy, ale podobno ten typ tak ma.
Space Star 1,6cm z 2003r.
Jestem posiadaczem takiego auta, mam go 3 lata, jak na razie zero usterek, jest
regularnie serwisowany, to co należy zrobić, nigdy nie odkładam na potem, bardzo wygodny podczas jazdy, dobra widoczność, spalanie na przyzwoitym poziomie,dostępność i cena części?, nie ma tragedii, ja wychodzę z założenia, jak cię
stać na konia, to i na bat powinno wystarczyć.
regularnie serwisowany, to co należy zrobić, nigdy nie odkładam na potem, bardzo wygodny podczas jazdy, dobra widoczność, spalanie na przyzwoitym poziomie,dostępność i cena części?, nie ma tragedii, ja wychodzę z założenia, jak cię
stać na konia, to i na bat powinno wystarczyć.
MSS 1,8GDI GL 1999
Mam go od 10-ciu lat naprawy owszem ale tylko eksploatacja typu klocki ,zawieszenie . Pali 8.6 miasto/7 trasa ale to wszystko zależy techniki jazdy. Ja nie narzekam.Czyszczenie przepustnicy -jak często-zależy moim zdaniem od jakości paliwa.Rdza-owszem, standartowo tylna klapa nad tablicą rejestracyjną.Lampka Eco zawsze zapala się u mnie po przejechani paru kilometrów lub po rozgrzaniu silnika. Mam na liczniku 324165 km;prócz czyszczenia przepustnicy,wymiany świec,wymiany rozrządu przy silniku nic nie było robione.:)