Widok

Może i fajna zabawa ale...

Nie po to istnieje opcja rezerwacji wejścia, żeby na miejscu dowiedzieć się że można korzystać tylko z jednej atrakcji ( gąbki) ponieważ na trampolinach odbywają się zajęcie. Czy Pani przez telefon nie mogła mnie o tym poinformować? Jeszcze potwierdziła że tak na 20 na pewno można. A reakcja Pań na miejscu pozostawia wiele do życzenia. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w d..., tylko uśmieszki do drugiej koleżanki.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 5
 
wyposażenie: 5
 
klimat i wystrój: 3
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 2
 
3.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
Pani reklamacja została rozpatrzona.
Prosimy o kontakt pod adresem mailowym rezerwacja@jumpcity.pl
z opisem całej sytuacji i prośbą przekierowania maila do Pana Andrzeja.

Pozdrawiamy
JUMPCITY Gdynia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
Witam,
Proszę nie pisać, że reklamacja została rozpatrzona, że mam wysłać maila skoro i tak nikt nie odpowiada na tą wiadomość :)
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowna Pani.
Niestety nie otrzymałem od recepcji informacji od Pani.
Prosiłem aby wysłała Pani maila z prośbą o przekierowanie go bezpośrednio do Managera. Zakładam, że to my popełniliśmy błąd i to recepcja przez nieuwagę nie przekazała mi informacji od Pani.
Prosił bym raz jeszcze o przesłanie wiadomości bezpośrednio na mojego maila, na którego przyjmujemy i rozpatrujemy tego typu problemy. mail: lepsze@jumpcity.pl

Napisałem, że sprawa została rozpatrzona gdyż mam jej gotowe rozwiązanie. Proszę o wybaczenie, że nie byłem w stanie na bieżąco monitorować tego wątku na forum i dopiero dziś się dowiaduję iż sprawa nadal stoi w miejscu.

Czekam na wiadomość: lepsze@jumpcity.pl

pozdrawiam
Andrzej
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry