Widok

Odszkodowanie za poronienie?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
poroniłam w 11 tyg. ciąży. wysłałam zaświadczenie do ZUS z wypisem ze szpitala (oraz opisem - tydzień ciąży, poronienie, wyczyszczenie macicy) i teraz zus domaga się dodatkowo zaświadczenia z urzędu (akt zgonu), ale takowego aktu nie dostanę (z tego co wyczytałam) bez opisanej przez szpital/lekarza płci dziecka. może ktoś starał się o takowe odszkodowanie i mógłby mi pomóc w tej sprawie?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 13
Niestety wszystko lezy po stronie szpitala, pol roku temu sama starałam sie o odszkodowanie i niestety musi byc akt urodzenia. Dziecko martwo urodzone. Nie wiem w jakim szpitalu mialas zabieg, ale niestety szpitale uciekaja od wypisania aktu, choc moga wpisac plec domniemana. Przykro mi ale zostaje ci tylko wyslanie petycji do szpitala ( z tego co pamietam przykladowe wnioski sa na stronie poronienie.pl).
Mi sie nie udało, ale moze ty zawalczysz o swoje prawa. Powodzenia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6
Bez urazy,daleka jestem od osądzania cudzych decyzji,ale zastanawia mnie jak w takiej chwili można myśleć o pieniądzach...
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 46
ja nie myślę i nie zależy mi na pieniądzach, wolałabym mieć całe i zdrowe dzieciątko, nam się niestety nie udało :( ale, że mam już jedno jest lżej (w przeżywaniu tej straty), bo mam dla kogo być silna każdego dnia.
wiem jednak, że takie odszkodowanie się należy, ale ciężko jest je "wywalczyć", więc chciałam się jedynie dopytać jak to wygląda, nie będę stawała oczywiście na rzęsach by mi je wypłacili.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 11
mnie w szpitalu 3 razy pytali czy bede sie ubiegala i musialam podpisac dokument ze nie chce sie ubiegac bo gdybym chciala to ja nadaje imie i plec a oni by mi od razu wystawili akt zgonu i wtedy bym miala zasilek z zusu za urodzenie martwego dziecka i chyba 56 dni macierzynskiego i dostalabym szczatki do pochówku. Ja nie chcialam więc denerwowały mnie kolejny raz pytania czy aby napewno ja chcialam byc juz po zabiegu i w domu dojsc do siebie a nie myslec o pochówku i załatwianiu, tyle ile potrzeba po zabiegu bylam na zwolnieniu (tydzień) i wróciłam do pracy. Myśle ze jak nie wystawili od razu to teraz bedzie ciezko
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 3
aninko, nie ma zadnej roznicy miedzy dziecko, ktore urodzilo sie w dziewiatym mieisacu lub gdy stalo sie to wczesniej. ZAWSZE jest to dziecko. I dlatego nalezy sie urlop macierzynski i wyplata za urodzenie dziecka z firmy ubezpieczeniowej oraz becikowe.To ze szpitale nie przestrzegaja prawa i nie wpisuja plci do pisemnego zgloszenia urodzenia dziecka, nie oznacza,ze takie osoby nie maja prawa do wyplaty tych swiadczen. Czesc rodzicow po urodzeniu ( poronieniiu) nie jest w stanie psychicznie podjac sie pochowku dziecka. Z czasem przychodzi poczucie winy, ze tego sie dziecka sie nie pozegnalo po ludzku, nie zapwnilo godnego odejscia. To bardzo utrudnia przezycie zaloby po stracie dziecka. Bo straty dziecka nie da sie wymazac z pamieci.Kto przezyl ten wie, o czym pisze...
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 19
Maja, moim daniem jest właśnie bardzo wielka różnica między poronieniem w pierwszym trymestrze a urodzeniem martwego dziecka w zaawansowanej ciąży. I też wiem, co mówię, bo przeszłam poronienie w 11 tygodniu i właśnie bardzo się cieszę, że nikt nie wystawiał mi aktu zgonu, nie musiałam zastanawiać się nad wyborem imienia ani brać udziału w pogrzebie. Była to strata i bardzo przykra sytuacja, ale udało mi się przejśc nad tym do porządku dziennego, szybko zaszłam w kolejną ciążę, a teraz mam już dwójkę zdrowych dzieci. W pewnym momencie wprowadzono takie przepis, że każde poronienie traktuje się jako martwy poród i niektóre szpitale tak to traktowały, że przez jakiś czas wszystkim po wczesnych poronieniach wystawiały akty zgonu. Słyszałam od wielu kobiet, że dla nich to była właśnie trauma, że chciały jak najszybciej o tym zapomnieć, a przez te formalności miały jeszcze większe poczucie straty. Niektórzy chcą mieć akt zgony, grób, miejsce do przeżywania żałoby, a inni wręcz przeciwnie.
popieram tę opinię 24 nie zgadzam się z tą opinią 4
Becikowe należy się tylko za urodzenie żywego dziecka. Nikt nie wypłaci tego zasiłku po poronieniu. ZUS na pewno wypłaca zasiłek pogrzebowy jeśli rodzice zdecydują się na pochówek, a o odszkodowaniu z ZUS-u za poronienie pierwsze słyszę... Jeśli jest rozpoznana płeć dziecka, to szpital wysyła dokumenty do USC, jak masz akt urodzenia z adnotacją, że dzieciątko urodziło się martwe, to wtedy przysługuje Ci 8 tygodni macierzyńskiego.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nawet i na martwym płodzie chcieć wymusić jakiś hajs. To jest chore! Nie nazwę tego dzieckiem bo nie było jeszcze tylko płodem!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 37
Marika a widziałaś kiedyś choćby na USG ten płód w 11 tygodniu ciąży?? Rączki, nóżki, cały kształt małego człowieka? To jak podskakuje, pływa, rusza się? I nie nazwałabyś tego dzieckiem? Współczuję Ci braku uczuć.
popieram tę opinię 29 nie zgadzam się z tą opinią 8
Widziałam ale to dziecko jeszcze nie jest! A żądanie odszkodowania za poronienie to dopiero chora rzecz... I wiesz co Marta gratuluję Ci bronienia głupoty, a uczucia mam lecz dla "matek" które myślą tylko hajs hajs żadnej empatii nie mam dla nich...
Bo kto normalny po tragedii myśli o pieniądzach? Skończona materialistka...
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 46

To rozumiem ze na wypadek smierci kogos bliskiego nie zglaszasz sie po zasilek pogrzebowy "bo kto normalny po tragedii mysli o pieniadzach"? Widac ze glupota nie wybiera...
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 3
Kiedyś przyjdzie ci kogoś pochować to sama zaczniesz myśleć o pieniądzach.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1
Rozumiem wiec ze jak komus umrze maz, matka czy ojciec to tez nie powinien starac sie o wyplacenie naleznego swiadczenia z ubezpieczenia bo "jak mozna myslec o pieniadzach w obliczu takiej straty"....
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0
Agentka ubezpieczeniowa?? :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Marika sluchaj kobietko jesli tak Cie moge nazwac nie moge patrzec co Ty piszesz . Juz od moment gdy bije serduszko to jest dziecko rozumiesz ??? Nie wypowiadaj sie jak nie bylas w takiej sytuacji ! Poczytaj sobie o etapach rozwoju kobiety w ciazy !!!
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2
Marika wiesz co naprawde nie wiesz co piszesz naprawde . . . Chyba w ciazy bie bylas i na poerwszym usg gdzie slychac bicie serduszka juz w 4 tyg bylam pierwszy raz i ten dziek jest najcudowniejszy ... niestety w 9 ms serduszko dziecka przestalo bić ...jestesmy zalamani ...Weszlam na te gorum zupelnie przypadkowo ale Twoje posanie przekracza jakiekolwiek pojecie . Jestes egoistka bez uczuc i zrozumienia dla nas Matek ktore cierpia po stracie swojego dziecka ...
Wszystkim wam wspolczuje przytulam i zycze powodzenia kochane trzymajmy sie ... Marika zalecam wizyte u psychiatry i leczenia jak nie pomoze to moze egzorcysta wypedzi tego bezdusznego szatana z Ciebie ! + a kysz poczwaro.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 8

W4 tc to 2 kreski na teście dopiero co widać a nie bicie serca. Gdzie ty to robiłaś, że lekarz taki kit ci wcisnął? Ja w 3 ciążach do 8 tc nic nie słyszałam...
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Tu się nie do końca zgodzę ja jak byłam u lekarza był to 6 tydzień i bicie serduszka już słyszałam
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 5
Czytam to forum sprzed 6 lat i nie wierzę. Czy naprawdę ktoś tak myślał, pisząc o zarobku na odszkodowaniu? Chyba tylko osoba, która nie wie,ile tysięcy trzeba wydać np.na badania immunologiczne po to,aby na nowo się starać ,aby być w ciąży i cieszyć się macierzyństwem.
Obecnie konieczne badania po poronieniu ,to koszt około 5000 zł - lekką ręką wydane?
Naprawdę?
O Matko.....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mnie pytali w pracy z ubezpieczenia grupowego, musiałabym tylko dostarczyć wypis ze szpitala, ale nie chciałam. Natomiast doskonale rozumiem, gdy ktoś chciałby odszkodowanie. Dlaczego za pobyt w szpitalu po wypadku ktoś ma moralne prawo ubiegać się o odszkodowanie, a po poronieniu nie? Wiem, że ZUS to co innego niż NNW, ale jeżeli w prawie są możliwości, KTO CHCE i POTRZEBUJE, powinien to wykorzystać. Nie nam to oceniać.
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 2
Nie mogę czytać tych głupot, spróbuj stracić dziecko czy jak piszesz płód to wtedy pogadamy... czy to inaczej boli jesteś żenująca!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Drogie Dziewczyn, współczuje Wam z calego serca, wlaśnie teraz mija 4 dzień po tym jak wymuszono poronienie u mojej Żony w 7 tygodniu ciąży. Też nie potrafimy się psychicznie pozbierać, a miało to być nasze poerwsze Dieciątko. Tak czy inaczej rozumiem ból i w pełni sie solidaryzuje. Nie wiem co przyniesie przyszlosc ale jestem pełny nadzieji
A co do "Martiki" , w zupelnosci sie z Tobą nie zgadzam, i nawet w moim przyjadku, choć byla to bardzo wczesna ciąża, uważam to cudowne życie, które niestety nie przetrwalo - że było naszym Dzieckiem.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1
Głupoty piszesz. Jeśli kiedyś znajdziesz się w takiej sytuacji- czego ci oczywiście nie życzę- to zmienisz sposób myślenia. Straciłam dziecko w 10 tygodniu ciąży, przeżyłam to strasznie. Pieniądze uzyskane z ubezpieczenia grupowego pozwoliły mi na przeprowadzenie badań genetycznych i poznanie przyczyny śmierci nie plodu ale mojej córci Patrycji.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1
Witam,czy ubezpieczenie grupowe wypłaca odszkodowanie za poronienie?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Ktos kto nie stanal w obliczu takiej tragedii nie zrozumie .to moje trzecie poronienie .dwa odpuscilam ale przy tym chce pochowku .Pieniadze szczescia nie daja i nie ukoju bolu i cierpienia po stracie ale w moim przypadku majac je bede mogla wykonac badanie genetyczne plodu ktore odpowie na pytanie co bylo przyczyna poronienia i da mi byc moze szanse na leczenie w tym kierunku .nie majac pieniedzy nie zrobie.tych badan .Mojemu nienarodzonemu dziecku to juz nie pomoze ale moze pomoc mi robiac te badania i znajac przyczyne i wlasnie te pieniadze z odszkodowania chce przeznaczyc na te badania ktore sa bardzo drogie .za badanie genetyczne po poronieniu tez trzeba zaplacic z wlasnej kieszeni nie ma refundacji .
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Za poronienie to może nie, ale za martwe urodzenie niezależnie od wieku ciazy to już TAK
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Marika odpowiedz sobie na takie pytanie, jeśli wg Ciebie nie dziecko jest noszone pod sercem matki w brzuchu, to niby co? Inny ssak niz ludzki?a moze gad lub plaz, bądź ptaszek po prostu...co noszą kobiety, jak są w ciąży?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
A Ty nie jestes człowiekiem tylko potworem bez uczuć!! I co milo Ci ? Egoistko .
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wymusić? Jak umiera rodzic i bierzesz odszkodowanie z ubezpieczenia to też wymuszenie. Odszkodowanie się należy i trzeba je brać bo i tak państwo mało nam pomaga, a w żadnym stopniu nie ulzy to w cierpieniu, nie można łączyć tych rzeczy ani komuś zarzucac coś takiego!!!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Bezduszny komentarz!! Dziecko jest od poczecia niezaleznie od dnia, tygodnia, miesiaca!!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Weź się opanuj, każdy ma prawo podchodzić do tego jak chce. Ja poroniłam w 8 i nie rozpaczam a serce biło. najwidoczniej płód był uszkodzony i to wszystko, natura wie co robi. Nie obrażaj kogoś tylko dlatego że ma inne podejście niż ty
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jesteś śmieszna, poroniłam w 13tyg.i widziałam każda część ciała,mała laleczka w worku. Koleżanka obok na łóżku urodziła w16tyg.chlopiec miał 21cm i 140g, ruszał nóżkami. Dla szpitali do21tyg.to płód,ale jakbyś zobaczyła,to byś uwierzyła,że to już było dziecko
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie, tak to nie jest do końca.... Mi wypłaca na podstawie wpisu... Mój lekarz wystawił mi dokument o płci dziecka... I już... Składałam wniosek przez internet...ale poronienie 16 tydz!!! :-(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Myślę, że o pieniądzach warto pomyśleć, zwłaszcza, jeśli po poronieniu lekarz zleci specjalistyczne badania, a spora liczba lekarzy zleca. Moje pierwsze badania (krwi) kosztowały ponad 200 zł. Czasem rodzice chcą też zbadać płód genetycznie: ustalenie płci oraz zbadanie chorób genetycznych może kosztować nawet do 1600 zł.
Więc jak widać pieniądze są potrzebne niekoniecznie na nowe kozaki zimowe.
popieram tę opinię 19 nie zgadzam się z tą opinią 7
Najlatwiej jest oceniac i pisać ze ktos jest materialista itp. To juz kolejny raz gdzie czytam takie komentarze. Uwazam ze to sprawa indywidualna każdego czy bedzie sie domagal pieniedzy. Ja sama poronilam dwa razy, mialam ubezpieczenie z pracy ale za duzo wymogow z powodu wczesnego poronienia i dalam sobie spokój. Same badania, zeby wykryc powod strat kosztowały mnie jedyne 1000zl. Teraz jestem w 7 miesiacu i wierze ze dotrwam do końca. Dlatego doskonale rozumiem dziewczyny ktore walcza o swoje prawa i tak jak inni pisza za zlamanie nogi wziasc kase jest etyczne ale za utratę wlasnego dziecka to juz nie. Zal mi jest ludzi którzy nie rozumieja bolu innych.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 5
dla mnie złamanie nogi a strata dziecka to nie to samo, ale widac ze dla ciebie to różnicy nie robi
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 10
No właśnie, tu i tu jest jakiś uszczerbek na zdrowiu. A skoro NNW przewiduje takie sytuacje, to powinno się korzystać.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Szpital nie może wypisać zaświadczenia o urodzeniu martwego dziecka dopóki nie zna płci dziecka - takie są przepisy. żeby poznać płeć, trzeba napisać w sekretariacie szpitala wniosek o wydanie "materiału" do badania genetycznego w celu ustalenia płci dziecka. Ten "materiał" - w formie szczątek w bloczku parafinowym na własną rękę (np. Zaspa) lub za posrednictwem szpitala (Kliniczna) przewozimy do GUM do medycyny Sądowej i tam za opłatą 550zł w kilka dni ustalają płeć dziecka. Najlepiej zeby pojechała tam też matka dziecka, bo pobiorą wtedy wymaz z jamy ustnej, żeby mieć jej DNA w przypadku dziewczynki do porównania. Z wynikami wracamy do szpitala i wtedy wypisują zaświadczenia o urodzneiu martwego dziecka. Z tym idzie się do Urzędu do USC i dostajemy Akt urodznia martwego dziecka. Jak dalej z odszkodowaniem - nie wiem, bo my robilismy pogrzeb i otrzymaliśmy normalny zasiłek pogrzebowy. Formalności jest trochę, ale moim zdaniem warto dla spokoju sumienia... mi przynajm,niej pogrzebanie dziecka dąło poczucie dokończenia tego jej krótkiego życia z całym szacunkiem dla niej.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 1
Basiu zgadzam się z Tobą w 100 procentach, gdyż sama jestem Mamą Dziecka Utraconego w 9 tygodniu ciąży. Dzięki możliwości pochówku mojego Synka (płeć została wyodrębniona dzięki badaniom genetycznym) zamykam ten etap szczęśliwa mimo bólu po stracie, że wiem, iż zrobiłam wszystko co mogłam, aby móc pochować i Jego pamięć nie zginie, a jak kiedyś będę jeszcze miała dzieci, to będą miały one Swojego małego Orędownika w niebie.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
To poco płacić wogóle ubezpieczenie.To jest przykra sytuacja ale to nie oznacza ze skladki które ubezoieczony płaci idą na wakacje ubezpieczycilea.Pozatym zycie trwa dalej i trzeba korzystać z tego co nam się należy
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 1

No wlasnie! Wziac odszkodowanie za urodzenie martwego dziecka uwazacie za nieetyczne?? To po co placicie skladki... A za smierc rodzica albo tescia juz wypada wziac kase? Co za zenujace podejscie. Oczywiscie ze jesli sie nalezy to powinno sie korzystac a nie rodzicow po stracie nazywac materialistami.
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 3
Skoro płacę składki to wywiązuje się że swego, więc jeśli pieniądze się należą, to należy je wziąć. Takie odszkodowanie można przeznaczyć np na dodatkowe badania w celu ustalenia przyczyn poronienia.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zgadzam sie z toba .i tez tak chce zrobic .bo to moje poronienie z rzedu a przyczyny nsdal nie znam .Pieniadze z ubezpieczenia pozwola mi zrobic drogie badania genetyczne i poznac przyczynę poronienia i moc leczyc sie w tym kierunku
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Te pieniądze co dostaniesz masz na dalsze badania które mogą ci pomóc dlaczego występuje poronienie z jakich przyczyn i się można leczyć zęby nie doszło do następnego
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja jestem 2.tygodnie po poronieniu. Przeszlam niesamowita traumę w szpitalu, cos strasznego. Mimo to będę ubiegala sie o pieniążki z ubezpieczalni, gdyz uważam, ze za moje cierpienie jest mi to należne. To sa w koncu moje pieniądze. A stratę ma sie w serduszku i to kazdego indywidulana sprawa ,jak chce ja przezywac.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2
Niektorzy za te pieniadze moga zrobic dodatkowe badania,ktore pomoga w wykryciu powodu poronienia. A takowe sa bardzo kosztowne i nie kazdego na nie stac. Mowie tu o szczegolowych badaniach a nie tylko histopatologicznych.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja poronilam w 16tyg, straszne i na wizycie kontrolnej 2 tyg po tym dowiedziałam się że jest opcja z pieniążkami z ubezp. I co? Nie mam brać bo mam wsadzić nos w kanapę i chlipac 5 lat? Czy dłużej?!
Mam jeszcze w domku dzieci i nie ma dnia w którym nie myślę o mojej coreczce utraconej ale tu nie chodzi o to zechce zaro bić, masakra jak można tak mówić...ale skoro taka opcja jest... To jest po coś... Prawda?... I serio gratulacje za wyczucie....
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
Delikatny temat. Moim zdaniem te pieniądze mogą być potrzebne na późniejsze leczenie, czesto kolejne ciąże są zagrożone i wymagają dużych nakładów finansowych. Wiem z autopsji. W związku z tym jak najbardziej należy się starać o wszystkie świadczenia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

A jak chowasz bliska Ci osobę Aninko, to nie ubiegasz się później o zasiłek pogrzebowy? , bo taki właśnie po zrobieniu pogrzebu dziecku i przesłaniu odpowiednich dokumentów do ZUS -u się otrzymuje w wysokości 4 tysięcy złotych.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
A tak, że po poronieniu trzeba zrobić komplet badań, niefinansowanych przez NFZ. Jakby pani zginelo dziecko w wypadku samochodowym to tez nie ubiegalaby sie pani o odszkodowanie?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
W takiej chwili właśnie musisz załatwiać pochówek i nikt na Ciebie nie będzie czekał, tak jak i z normalnym pogrzebem. Badania genetyczne to wstępny koszt 1tys.wiec chyba jednak bliskie Ci ocenianie ludzi, skoro piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dlaczego odpuścić skoro się nam to należy .. skoro płacimy te pieprzone ubezpieczenia
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ciężki przypadek. Spróbuj się np. z EuCO skontaktować. Dużo dobrego o nich słyszałam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Jaki związek miał szpital z poronieniem? Jak motywujesz wniosek?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

W głowie się nie mieści ile złośliwości maja kobiety względem kobiet. Powiem tak by pominąć koszty jakie można pozyskać z ubezpieczalni czy z ZUS po spełnieniu formalności. Podstawą dla mnie było pochować malenstwo a nie wyrzucić ze szpitalnym odpadami bo życie to życie przerwane zbyt wczesnie szacunek się należy jak każdemu innemu maleństwu bez znaczenia czy ciąża 13 tydz czy 20. By dopełnić formalnosci i uzyskać ze szpitala zaświadczenie o martwym urodzeniu należy pobrać z zakladu patomorfologi fragment płodu bądź całość i na własną rękę wykonać badania ustalenia płci dziecka koszt koło 600zł we We wczesnych ciążach nie jest możliwe ustalenie tego gołym okiem. Po ustalwniu płci dziecka należy zwrócić do zakladu patomorfologa szpitalnego pobraną próbkę i wówczas szpital wystawia odpowiednie dokumenty do urzedu. To trauma dla każdego ojca i matki. Ale gorsza jest myśl o pozostawieniu płodu i wyrzuceniu bądź spaleniu przez szpital. Nie należy oceniać matek bo zysku z owej sytuacji nie ma 8 tygodni macierzyńskiego co to jest w porównaniu z traumą przez jaką przeszły.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Firma Casus to najlepszy wybór dla każdego, kto potrzebuje pomocy w dochodzeniu swoich roszczeń ubezpieczeniowych. Dzięki ich pomocy udało mi się uzyskać odszkodowanie, na które nie miałem żadnych szans bez ich wsparcia. Pracownicy firmy są bardzo kompetentni i zawsze dostępni dla swoich klientów. Polecam z czystym sumieniem! https://www.casus.biz/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko bez ogłoszeń

Dr Monika Zielińska CDIT Sopot - proszę o opinie. (36 odpowiedzi)

Bardzo proszę o wszelkie opinie dotyczące współpracy z tą panią jak również o terapii z dzieckiem...

Zaintertesowania, hobby, pasje... jak to znaleźć? (112 odpowiedzi)

Witam. Nie mam żadnych zainteresowań, hobby czy pasji, chciałabym to zmienić, żeby czymś się...

Sprawdzone sposoby na odchudzanie:) (65 odpowiedzi)

Cześć Dziewczyny! Podzielcie się swoimi sposobami na skuteczne odchudzanie:) Ja muszę zrzucić aż...

do góry