Widok

Organizacja wesela we własnym zakresie.

Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Czy Któraś z forumowiczek podejmue sie organizować wesele we własnym zakresie tzan bez tradycyjego wynajmowania restauracji?
Bardzo ciekawi mnie to zagadnienie, koszty i wkład własny wto włożony.
Może ktoś ma doświadczenia w tym wzgledzie i może sienimipodzielić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mirabelka, my nie organizujemy sami, ale moja siostra tak wlasnie zrobila. Koszty byly nizsze, ale nie o tyle co by zrekompensowaly stres z tym zwiazany. Moi rodzice stwierdzili, ze NIGDY WIECEJ, wiec moze jeszcze sie zastanow. Ale moze to tylko w tym przypadku tak zle wygladalo, tzn efekt byl ok, ale te przygotowania...oh, pamietam, i teraz bardzo sie ciesze, ze nie musze przejmowac sie sala, bo na glowie mam i tak tysiac innych spraw

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Lidzia, ja mam zarezerwowana sale. Chciałam tylko sobie wyrobić pogląd czy w ogóle gra jest warta swieczki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
my mamy - po klopotach z lokalem na dwa miesiace przed slubem zdecydowalismy sie sami organizowac wszystko. w razie pytan pisz na mailika.

[url=http://www.TickerFactory.com/]
image
[/url]
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
My od początku do końca organizowaliśmy wszystko sami jesteśmy bardzo zadowolenie,było cudownie:))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
poprosze info na maila Hexe, dziekuje z góry. Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Różnica w wyprawianiu wesela w lokalu gdzie praktycznie płaci sie za całośc i nie wymaga to żadnych przygotowań w stosunku do wesela wyprawianego we własnym zakresie jest spora. Moje kuzynki to przerobiły.
Za te same pieniądze w lokalu zrobisz na 50 gości a na sali z własną kucharką na 100 . Tylko jest troche więcej roboty, no ale ... coś za coś.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Alex,

Napisz coś więcej, gdzie się odbyło wesele, jak wyglądała organizacja. No i gdzie wesele się odbyło, bo jestem na etapie szukania sali.

Pozdrawiam,
K.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mirabelko odpowiem Ci tak!Ja mam wesele w sali którą wynajmuje od szkoły na czas od piątku 13 do niedzieli 21 za cene 1300zł +obowiazkowo woźny 200zł pozatym wynajmuje na wesele kucharke i kelnerki które gotuja i pieka wzszystko oraz obsługują wesele,zaczynaja u mnie w domu w czwartek od ciast i w piątek już w dużej kuchni w szkole(szkoła ma dużą kuchnie całkowicie udostepnioną dla nas ale od 13 w piatek z cala zastawą kuchenną po świeczniki i sala mieszcząca do 100 osób z podestem dla orkiestry.Sala bardzo profesjonalna bo szkoła wynajmuje ją od wielu lat na wesela)A więc kucharkii kelnerki to koszt 2000zł.Oczywiśącie dochodzi koszt całego jedzenia na 80 osób z poprawinami wychodzi nam 4,500zł.Możesz doigadać się zkucharką że to ona robi zakupy i wtedy płaci się od osoby około 70zł(tak chciała moja).No i wszystko inne napoje itd.Ogólnie niejest żle ,wychodzi to taniej niz w lokalu niema dzielonych porcji i bawisz sie przez 2 dni bez dodatkowych kosztów.najważniejsze w tym wszystkim jest to żeby w miare szybko zacząć przygotowania tzn.znaleśc kucharkę,pomyśleć nad dekoracją(chociaż w tej szkjole dekoracje zostaja zwesela na wesele ),i nie zostawiać na ostatnia chwile nawet "głupiej" kosmetyczki bo przy organizacji samemu wesela niema tego czsu w czwartek i piątek plan jest naprawde napięty i ja zostawiłam jeszce w czwarek część dekorowania sali w piuątek rano paznokcie odebranie sukienki i wieczorem dalsza dekoracja i bedzie koniec ufffffffffffffffff.Naprawdę jest gonitwa trzeba mieć albo rodziców którzy pomogą w organizacji albo przyjaciół.ja mam wesele w szkole podstawowej w orłowie niedaleko mola.Pozdrawiam!

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiktoria czy możesz mi opisać trochę dokładniej tą salę. Czy ona jest w miarę ładna czy raczej taka sobie. Bo właśnie się nad nią zastanwaiałam ale jeszcze nie byłam jej oglądać. Gdybyś mogła wysłac mi jakieś zdjęcie to byłabym Ci wdzięczna.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiktoria,

Mam gorącą prośbę do ciebie, strasznie kombinujemy z organizacją wesela, ceny są przerażające...no i zaczeliśmy zastanawiać się nad organizacją ślubu we własnym zakresie. Czy mogłabyś dać dokładne namiary na szkołę o której piszesz i kucharkę (numer telefonu), jak myślisz czy wrzesień wchodzi w rachubę?
Bardzo liczę na twoją odpowiedź, może być na maila.
Pozdrawiam,
Kasia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo dziekuje Wam dziewczyny za opis, pomogło mi to bardzo.
Przepraszam że tak półno ale niestety żadko jestem na forum

Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dziewczyny powiedzcie gdzie warto robic wesele, bo ja dopiero rozpoczełam poszukiwania i narazie bylam tylko w Czardaszu na Przymorzu. Marzy mi sie sala gdzies nad morzem ale w Gdańsku lub w Sopocie, słyszałam ze gdzies na ogródkach działkowych istnieje taka mozliwosc, bede wdzieczna za wszelkie info. dziekuje
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czesc Mirabelka! Nie odpowiadasz na moje maile wiec tu sie dociebie odezwe! Czy juz znacie date slubu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
piekę ciasta na zamówienie.odbiór własny.gdynia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiktoria,
mogłabyś napisać mi dok ładne namiary na te szkołena maila??
Z góry wielkie dzięki. Madzianos@o2.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo fajna sala jest tez w domu Spolecznym na Zaspie: z duza sala do tanczenia, czescia "jedzeniowa", zapleczem kuchennym i nawet pokojem gdzie mozna trzymac alkohol i swoje ewentualnie potrzebne rzeczy. My mielismy tam wesele i bylismy zadowoleni. A po podliczeniu kosztow calego jedzenia, kucharki i kelnerek, najmu sali, orkiestry, alkoholu i napojow wyszlo nam ok. 70zl na osobe.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
proszę o info na maila!! dalej nic nie znalazłam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jola czy Ty mówisz o sali na Pilotów 3???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam!
Wykonuję wiązanki oraz oprawę kwiatową ślubów.
SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Pozdrawiam
Eustomka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja tez chyba bede sama sobie wszytsko robic a co wyjdzie w praktyce to sie zobaczy

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny szkoła znajduje się w orłowie na ulicy orłowskiej kawałek za liceum plastycznym(blizej morza).Sala jest duża (100 osób) podzielona przesuwnymi drzwiami na sale do tańczenia z podestem dla dj lub orkiestry i sala do jedzenia. ładna niezniszczona z plastikowymi duzymi oknami,białymi ścianami do których pasuje karzdy kolor dekoracji.Obok duże zaplecze kuchenne z piwnica i dodatkowymi lodówkami i pomieszczeniami,szkoła w cenie wynajęcia wypożycza cala zastawę kuchenną od kieliszków po świeczniki i patery po obrusy,miski wszystko ciemny duraleks.W czasie wesela otwarte jest wyjście na parking tylni za szkoła żeby wyjść na papierosa,odpocząć na ławeczce na świerzym powietrzu.Do dyspozycji jest jeszcze świetlica gdyby ktoś zaniemógł lub trzeba było schować prezenty.Cena 1300zł jest naprawde warta i jak blisko do morza na plener.

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bylam na weselu w szkole o ktorej wspomnialas w sierpniu tego roku. Para Mloda slicznie sale wystroila, mieli fajny zespol i zabawa byla naprawde super. A to, ze to byla szkola? Nie sadze zeby komukolwiek to przeszkadzalo.

Karolina
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam!
Myśmy tez samiorganizowlai wesele i uwazam ze było suuper.
Generlanie polecam ..tylko kilka przestróg.
Po pierwsze bardzo ważna jest kucharka.
To podstawa sukcesu.
Mieliśmy cudowną kucharkę. Jedzonko było pyszne, ślicznie udekorowane a jej ciasta ... do tej pory nasi goscie je wspominają z rożewieniem (a slub był 4 miesiece temu).
Po drugie - bład który myśmy popełnili
Jak będziecie sie dogadywac z wynajmującym (czy to szkoła czy dom kultury) to koniecznie spiszcie ustalenia. Myśmy sie na tym przejechali... jak sieuamwialiśmy mieliśmy obiecaną duża salę i 2 małe od środy do wtorku. W dzień przed weselem pani gospodyni zaskoczyła nas informacją że TYLKO DO NIEDZIELI DO 20 .. a w sam dzien wesela (koło godziny 3 w nocy) usłyszelisy jeszcze radośniejsza informację iż w neidzielę o godzinie 16 rozpoczyna sie nastepna impreza ... i musimy opuścic wszytkie pomieszczenia do 16!!
Po trzecie - dobry podział obowiazków
Sami nie dacie rady, do przygotowań musi sie włączyć więcej osób i to najlepiej nie z najbliższej rodziny- bo im blizej tej ważnej daty tym bardziej tracą głowę (rodzice w szczególności). Najlepiej rodzielić wśród znajomych małe proste czynności, typu: ktos ma kupić kwaiaty na giełdzie i zrobic znich bukiety do wazonów, inny ktoś przyjechac i rozłożyc wizytówki na stołach itp.

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tusiu,

Czy mogę prosić o namiary na kucharkę.
Pozdrawiam.
K.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ZDADZAM SIE Z WYPOWIEDZIA!
MOJA MAMA GDY PROSILAM JA O KUPIENIE NA GIELDZIE 12 SWIEZYCH ANANASOW KUPILA 12 PUSZEK :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
image

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Gratuluje odwagi. Samego slubu nie organizowalismy sami, ale za to Polter / tluczenie butelek (rzecz jasna) i poprawiny. I od gosci slyszelismy takie opinie, ze wlasnie te perfekcyjne zorganizowane dni przycmily troche sam slub. Wiec drugi raz tez wszystko robilibysmy sami - tylko, ze tego drugiego razu nie bedzie:-)
Moja rada: goraco polecam piwko z AMBER'a. Jest niedrogie ale przepyszne. Mozna zamowic bezposrednio w browarze razem z tzw. nalewakiem, wiec jest z beczki. Goscie byli zachwyceni smakiem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mam pytanie jakie dzielnice ma sopot??jest cos takiego jak korolkowo??wie ktos??wiem ze to nie na temat ale to pilne prosze o pomoc
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Hejka !

Ja wynajmowalam sale w Oliwie na działkach (kolo akademików) - miesci sie tam do ok. 90 osób. Koszt wynajmowania sali jest o kilka tysiecy tanszy niz w restauracji ale dochodzi wiecej roboty - ale naprawde warto !
My mielismy zamowione kucharki i kelnerki, zaczely przygotowywac posilki (na sali) w czwartek rano i same tez dekoruja - jedzenie wygladalo przepieknie, nasi goscie robili zdjecia i krecili kamera dekoracje. Ogólnie super wszystko wyszlo.

Minusem bylo:
- samemu dekorujesz salę (ale jak lubisz to robic, masz pomysl i pomoze ci rodzinka i/lub znajomi to jest ok)
- na tej sali trzeba dodatkowo wypozyczyc naczynia i je liczyc przed i po)

Sala ma duzą kuchnie i co najważniejsze duzą chlodnie ! Dla kucharek to atut.

Przykladowe zdjecie naszej sali udekorowanej tiulem:
image

Kilka zdjec jest tez w moim watku "Bylo cudownie...relacja 6 sierpnia".

pozdrawiam,
Aga
[img][/img]
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
shella a ile płaciliście za sam wynajem sali? I napisz jak możesz jak nazywa się kucharka która robiła Ci wesele. Możesz na meila. Dzięki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiktorio ja tez bede miec slub na tej sali w szkole w Orlowie, zamowilam ja juz 3 miesiace temu a slub mam 8 lipca 2006
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
macie namiary na jakis kucharzy- kucharki, bo szukam i nic nie moge znalesc, na koniec czerwca, jak cos to piszcie na maila, z gory dzieki:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
JA również bardzo prosze o namiary na jakies dore kucharki na miala albo w watku w gory wielkie dzieki .........
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak, Malgoniek, mowie o sali na ul. Pilotow. A co? :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam! Ja także proszę o namiary do kucharek na meila, wesele planujemy na czerwiec przyszłego roku. Dzięki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy mogłabym prosić o namiar na właściciela tej sali na działkach w Oliwie i informacje ile tam kosztuje? Bardzo dziękuję z góry.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Telefon do Pani od sali w Oliwie na ul. Macierzy Szkolnej - 607 - 113 - 750.
Powodzenia ! Cena wynajmu samej sali (niestety naczynia osobno - my placilismy 600 zł na 100 osób) - ok. 1000 zł. Wypozyczenie obrusów (pytajcie tej Pani) - ok. 70 zł.
[img][/img]
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzięki. Czy mi się wydaje, czy to jest dość drogo? A możesz mi napisać ile mniej więcej wyszło Wam wesele od osoby?
Dzięki jeszcze raz
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Robienie wesela w taki sposób jest o wiele tańsze ale bardziej pracochlonne i oplaca się to tylko wtedy kiedy robisz weselicho na duzo osob.
Nam wyszlo razem z wszystkim (sala, kucharka, kelnerki, koszty jedzenia i picia itd.) - ok. 70 zł za osobe. Ale oplaca się to wtedy kiedy robisz weselicho na wiecej osób, np. tak jak my na 100. :)
[img][/img]
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam.Chociaz jak widze najwiecej miejsca i czasu zajmuja tutaj dziewczyny pozwolcie ze ja jako przedstawiciel niby tej brzydszej plci tez zajme wam pare minut.Jestem na etapie wlasnie szukania sali na wesele.Tak czytam te wypowiedzi i dochodze do wniosku ze chyba warto samemu zorganizowac wesele.Tylko czy ktoras z osob tu przebywajacych moze mi podac jakies dobre namiary na kucharke i kelnerki.Bo jak widze jest to chyba najwazniejsza czesc imprezy.Wiec zwracam sie z prosba o takie wlasnie adresy w miare mozliwosci szybko.Chociaz wesele planuje na sierpien 2006 juz mi zaczyna brakowac czasu.Pozdrawiam wszystkich.Marek
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hej shella a jak ty to zrobniłas ze ci tylko 70 zł na osobe wyszło jaj własnie kalkuluje koszty sali i organizacji włąsne a dosc taniego lokalu i wychdzo mi w miare podobnie moze kwesia 500 zł taniej samemu organizowac... skad ty miałas kucharki ile one brały ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Hejka wszystkim. Ja poczatkowo tez myslalam ze zrobie wszystko sama i bedzie o wiele taniej i wogole. Ale jak tak poszukalam i przemyslalam to stwierdzilismy z narzoczonym i rodzina, ze to nie ma sensu. Duzo biegania, zalatwiania, pilnowania - przy braku czasu z naszej strony to by nie wyszlo. pozatym koszta nie znacznie sie roznily jak tak na spokojnie sie usiadlo i wszystko przeliczylo.
Jesli robi sie wesele na 100 lub wiecej osob to lepiej wynajac sale i zalawiac samemu, a jesli jest to wesele na ok 60 osob czy mniej to lepiej wynajac jakas restauracje czy np. hotel, gdzie cena rozni sie nieznacznie od restauracji.
My robimy wesele w hotelu Faltom w Rumii.
A moze ktos wie cos na temat wesela w tym hotelu??
Pozdrawiam.
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Wesele

bielizna ślubna - gdzie kupić? (36 odpowiedzi)

Dziewczyny tak jak w tytule, gdzie najlepiej w trójmieście dobrać bieliznę ślubną? macie może...

dobry...i nie drogi dentysta (51 odpowiedzi)

Hejka szukam dentysty dobrego ale żebym nie straciła majątku !!! mam sporo ubytków i pochłonie mi...

sukienki wieczorowe (58 odpowiedzi)

dziewczyny, wiecie gdzie można dostać ładne sukienki wieczorowe?? proste i eleganckie, dla matki...

do góry