Widok

Osiedle Zacisze Reda

Leśne Zacisze Karwiny Temat dostępny też na forum:
Dzień Dobry Wszystkim,
Czy ktoś z Was może słyszał coś o osiedlu zacisze w Redzie (buduje sie na leśnej obok leśnych tarasów)?

Jak tak po napiszcie co wiecie, zastanawiam sie nad kupnem tam mieszkania ale w internecie jest całkowity brak informacji na temat tego dewelopera i całej inwestycji... tylko na ich stronce są jakieś informacje...
A wiecie jak to jest z tymi nowymi deweloperami, nie chcę się wpakowac na mine...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 12

Wyglada na to, ze oni nie maja tej inwestycji prawidlowo zarejestrowanej. Prosze zwrocic uwage, ze caly czas, juz od kilku miesiecy, niektore mieszkania sa zarezerwowane, ale zadne nie jest sprzedane. Dziwne, nieprawdaz? Prosze uwazac.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie można sprzedać mieszkania nie kończąc budowy, wiec są rezerwacje.
To jest deweloper z ustawy, przeniesienie praw po odbiorach.
Pozdrawiam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Witam,

Od kilku miesięcy jestem zwodzona zapewnianiem otrzymania dokumentacji od dewelopera, jednak wciąż jej nie mam. Firma sprzedaje inwestycję innej spółce, która funkcjonuje od 2019 roku i nie ma nic wspólnego z nieruchomościami. Spółka ma siedzibę w Gdyni w zwykłym budynku mieszkalnym i nie ma z nią żadnego kontaktu. Bez dokumentów nie można uruchomić kredytu, także nie można mieszkania kupić. Obawiam się straty opłaty rezerwacyjnej, oszustwa. Na wielokrotne prośby o dokumenty, wciąż otrzymuję informacje o przedłużaniu okresu oczekiwania i braku dokumentów na ustalany termin. Zakup nieruchomości nie tak powinien wyglądać.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Po pierwsze prosze sprawdzic inwestora., a jego adres to pewnie mieszkanie w bloku.Po drugie, kto jest wlascicirlem gruntu na ktorym staje budowa.Po numerze KRS bedzie wiadomo. Jesli inwestor nie jest wlascicielem gruntu, to znaczy ze nie ma pieniedzy i liczy na wykup gruntu z pieniedzy przedlacanych.Upadek inwestora jest strata klientow.Po trzecie, jaki kapital zalozycielski ma spolka inwestorska.
Po trzecie, nalezy sprawdzic czt inwestor nie jest karany, czy ma zobowiazania,dlugi nie splaconw lub zaleglosci.To jest troche klikania, ale warto.Inwestor jako spolka musi okazywac regon inip wiec nalezy to zrobic .A przedtem- zadnych przedplat !
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Oktawia.prosze podac kontakt. do siebie.Pomoge pani rozwiazac ta szarade bez zobowiazan.Just friendly.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
My wlasnie mamy ten sam problem... ciagle nas zwodza a kasa na rezerwacje juz wplacona. Zero kontaktu..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jakiej kwoty wymaga deweloper podczas podpisania umowy rezerwacyjnej ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Tez mielismy rezerwacje przez biuro white wood na szczescie w pore sprawdzilismy ksiegi wieczyste itd oni maja dlugi i komornika
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam. Jesteśmy na etapie podpisania umowy rezerwacyjnej i bardzo prosimy o kontakt: info.korespondencja@gmail.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sp.Zacisze jak widac ma kapital 500.000 , ale nie wystepuje jako deweloper.Jest powiazana z Funduszem Invictus w Warszawie. co jest jeszcze ciekawsze. bo brak strony www Deweloper musi dostarczyc prospekt budowy, oraz podac numer Ksiegi Wieczystej na dowod, ze jest wlascicielem gruntu na ktorym powstaje inwestycja. Z rejestru KW nabywca dowie sie czy jego wplata jest zagrozona.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Sprawdzałam i niby wszystko jest ok. Osiedle się prężnie buduje, ale kontakt z nimi faktycznie jest słaby. Byłam nawet z 1,5 tygodnia temu na miejscu objerzeć co jest zrobione i ciałkiem niezle to wygląda.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Wspominała pani wcześniej o problemach w komunikacji z deweloperem. Ja jestem na początki tej drogi. Czy może pani się odezwać na info.korespondencja@gmail.com w celu krótkiej rozmowy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Napisałam, prosze spr.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może jest więcej osób, które mają problem z tym deweloperem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Budowa ma tablice informacyjna o wykonawcy i nadzorze i od tego nalezy zaczac.Sfotografowac.
Deweloper/inwestor musi w prospekcie informacyjnym przedstawic sie w calosci, w tym kwestie wlasnosciowe i wlozonego kapitalu.
Nabywca musi dociekac, kto jest deweloperem, jaki ma kapital,czy jest wlascicielem dzialki na ktorej powstaje budowla i kto jest realizarorem.W jakim banku ma rachunek i kto jest dysponentem. Ludzie...k... myslcie !
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sama też mam problem z tym deweloperem, zaliczka wpłacona na początku października akt notarialny do dziś nie podpisany z winy dewelopera oczywiście, kontakt strasznie słaby, to my musimy o wszytsko się prosić. Czy ktoś ma jeszcze taki problem?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chyba każdy kto od nich kupil mieszkanie ma ten sam problem.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam. Jestem w takiej samej sytuacji, nie mogę się doprosić dokumentów potrzebnych do kredytu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Mariaty@onet.pl
Napisz na maila dolacze Ciebie do grupy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, zastanawiam się nad zakupem od tego dewelopera. Po przeczytaniu tych informacji bardzo mocno się zaniepokoiłam. Czy faktycznie jest taki problem w kontakcie z deweloperem?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czytajcie uwaznie i dociekajcie Weryfikujcie wszystkie informacje dotyczace dewelopera i wykonawcy oraz stosunkow wspolzaleznosci. Kluczowa jest informacja o wlasnosci gruntu przez dewelopera i numer Ksiegi Wieczystej dla sprawdzania zgodnosci..Jesli nazwy dewelopera nie ma w Ksiedze wieczystej to tak jakbyscie zawarli malzenstwo bez wpisu w USC..:)Tworzenie jakichs list skarg w jakimkolwiek celu nie ma sensu, skoro nabywca zaniedbal analizy inwestycji od A do Z.Smieci na wejsciu smieci na wyjsciu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie kupować tam nawet garażu !!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
A czemu tak myslisz?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Masz jakieś informację na ich temat, że piszesz takie rzeczy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Deweloper wymaga wpłaty 10% wartości nieruchomości na poczet rezerwacji (na rynku takie kwoty nie są spotykane; na żadnym etapie budowy). Wiadomo, że taka umowa niczego nie gwarantuje i przed niczym nie chroni. Poza tym w takiej umowie jest zapis o podpisaniu umowy deweloperskiej po 10 dniach od podpisania tej pierwszej. Ludzie czekają ponad pół roku od wpłaty i nadal jej (deweloperskiej) nikt nie podpisał. Czy to za mało żeby się w ten sposób wypowiadać o deweloperze? Są też inne argumenty i okoliczności których nie będę wypisywał, ale jest tego mnóstwo
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

A na priv sie tym podzielisz?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tak mam, jakbym nie miała to bym nie pisała.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy problem został już rozwiązany?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Niezbyt.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Był problem z deweloperem, który teraz się rozwiązuje, prawdopodobnie na dniach będzie można dokonać rezerwacji i bezpiecznie kupić mieszkanie, taką dostałem informację. Chyba wchodzi inwestor zastępczy, wykonawca został ten sam i przez cały czas budował, przejeżdżam codziennie, widać że tempo prac jest b. dobre. Być może chcą przedłużyć sprzedaż dopiero "po wykończeniu" i ceny będą inne niż w prospekcie??
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1


Dawid, to ty? Jakie znowu rezerwacje... Dajcie ludziom co już porezerwowali umowy deweloperskie i wpisy do KW. Co do cen, to nie są one jakoś specjalnie niskie. U innych deweloperów wyprzedaże a tu podwyżki? :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Taa i zaraz będzie znowu kolejny deweloper i kolejny problem.
Ludzie wezcie się w końcu ogarnijcie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Patrz K.W. GD1W/00011158/9
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Brawo - pomijając skargę są aż 2 wpisy hipotek na 29 zarezerwowanych mieszkań. Ciekawe dlaczego na stronie osiedla nie ma ani jednego z tych 2 mieszkań jako 'sprzedane'. Jak napisała MT - ogarnijcie się
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

siemano mam takiego magicznego kolege co widzi przez sciany, podajcie swoje adresy email bo i ja bylem zainteresowany kupnem ale widze ze k... mac do h., jak zwykle wszystko trzeba sprawdzac, krok po kroku, to juz sie robi malo smieszne kolejna inwestycje przegladam juz sie elegancko napalilem a tu znowu jakas mina ! Widze że to miejsce i to co po mat budzie tam zostało jest jakieś pechowe. Dajcie swoje adresy email to pogadamy. Pozdrawiam,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Dzięki dobry człowieku za numer KW,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jest podany kilka odp wyzej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mariaty@onet.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ale jakim cudem udalo im sie sp sp zepsuc inwestycje w takim miejscu , przeciez patrzac na lokalizacje to jest teoretycznie nie do zepsucia ,
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A jednak.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Był problem z developerem i problem pozostał, niestety. Jeśli zaczniecie pytać o konkrety nabiorą wody w usta i nie rozwiążą waszych wątpliwości podsyłając np niezbędne do uwierzytelnienia tranzakcji dokumenty, niestety miejsce fajne osiedle fajne, organizacja sprzedaży fatalna, jak ktoś wyrzej wspomniał zupełnie nierynkowe zasady sprzedaży lokali co rodzi duże podejrzenia, jedyny plus to solidny wykonawca, radzę zajrzeć do podanej tu księgi wieczystej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

jest jakaś ndzieja że kupujący nie stracą zainwestowanych pieniędzy dzięki solidnemu wykonawcy, ale pytanie co dalej się stanie z tymi blokami?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie kupuj tam mieszkania, istne dno, droga dojazdowa ma 3 m, same błoto
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Widzę właśnie, żadnych drenaży... Zasypali rów, będzie nas zalewać, jakas pani grodzi działkę, bo nasz developer, nie wykupił działki do dojazdu, a robotnicy ściemniają ze to remont.... Radzę szukać gdzieś indziej, ah my z żoną, szukamy, gdzieś indziej mieszkanie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

A gdzie fizycznie znajduje sie biuro sprzedazy ? Na stronie www pierwotnie zakonczenie budowy mialo byc w marcu 2021, a teraz jest podane ze w drugim kwartale.Czyli kiedy ? Budowa nie jest promowana przez posrednikow w nieruchomosciach, to z oszczednosci?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

jak chcecie podajcie adresy mailowe, chętnie dowiem się szczegółów to nie boli. Pzdr
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To prawda jak zobaczycie ktoś po złośliwosci wydzielił działkę od strony wjazdu, więc sprzęt ciężki będzie miał utrudniony wjazd na budowę, lokalni mieszkańcy będą napewno zadowoleni
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mieli w biurach my podpisalismy umowe przez white wood potem wyszlo ze dlugi nawet maja u posrednika. Udalo nam sie odzyskac zaliczke. Mieli dlugi u komornika i nawet nie mieli prawa podpisywac umow rezerwacyjnych. Wszystko wyszlo dzieki ksiegom
Wieczystym.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Odzyskaliscie zaliczke?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Droga będzie nazwana ulicą latających zębów ,ale to jest jeszcze mały Miki , dowiedzcie się lepiej co z wodą, dla tynkarzy woda przyjeżdża w baniakach
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wodę można pociągnąć tylko ulicą latających zębów ,ale tam już nie ma miejsca na kolejną rurę ,a pani która grodzi działkę ,bo deweloper bez pytania pociągnął sobie prąd przez jej działkę na pewno nie pozwoli
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Robota naprawiona koncertowo :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Co tam sie wyprawia... masakra
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Facet chce się podłączyć do wody mieszkańców leśnej 5 e,f,g,ale się nie podłączy bo nie zgadzamy się na to bo nie będzie ciśnienia w krajach jak podłączą 100 mieszkań, więc jak on komuś powie że podłączy się do wody mieszkańców leśnej 5 e,f,g to macie nazwać go kłamcą i powiedzieć że ja tak kazałem
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Poza tym D... mu się pali jak po kebsie z podwójnym ostrym i kłamcą będzie kłamał. Dopóki nie zniknie płot po prawej stronie (od asfaltówki) drogi nie będzie,wody też, nie słuchajcie co kłamcy mówią, patrzcie co robią
Audio off , video on
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
A za te zaliczki trzeba było sobie bitcoina kupić ;)))
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Update : "Oddanie inwestycji już w III kwartale 2021 roku!"
To nie wyglada dobrze...Mialo byc w marcu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Haha jeden wielki cyrk
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ciekawy jestem kiedy zamierzają poinformować potencjalnych kupujących o zmianie terminu odbioru inwestycji. Do tej pory utrzymywali termin maj 2021
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

jest napisane elegancko na stronie :) no cóż niepotrzebnie ktoś zmarnował taką fajną działkę
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ta inwestycja to jedna wielka porażka.. a do tej porażki doprowadzili ludzie, którzy wykazują się skrajną arogancją, niekompetencją, absolutnym brakiem zmysłu organizacyjnego. Obsługa klienta jest na poziomie dna i trzech metrów mułu, nie wywiązują sie z terminów, nie podają konkretnych odpowiedzi tylko rzucają jakieś zdawkowe hasła. Lokalizacja fajna ale tak wzorowo skopali temat, że może być to największa porażka deweloperska jaka miała miejsce w ostatnim czasie. Jeśli jakimś cudem dokończą tą inwestycje to kto po przeczytania tego co jest napisane na tym forum będzie chciał tam kupić mieszkanie? Chyba, że cena bedzie mega konkurencyjna ( a taka nie jest).
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Powiem tylko w skrócie że inwestor i wykonawca to nie są te same podmioty, gdyby za sprzedaż odpowiadał wykonawca tej budowy i sprzedaż by była zorganizowana tak jak zorganizowane są prace budowlane i jak wywiązał się architekt z zadania to poszło by gładko,

... mam tylko nadzieje że zaistniała sytuacja nie zachwieje wykonawcą, szkoda by było - dość solidny
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tam nie ma wody ,rano sztaplarka odbiera baniaki z wodą z chodnika na dole bo ciężarówka tam nie wjedzie ,a przecież jeszcze dużo materiału trzeba tam dostarczyć no i te wielkie silosy knauff trzeba będzie wywieźć drogą którą jest węższa od samych silosów ,jak ktoś pisze że to jest dobrze zorganizowana praca to jest i**otą albo kłamcą
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To już nie jest i tak wasza decyzja, szanowny mieszkańcu leśnej, tylko decyzja zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji. Ale spoko, możecie sobie przynajmniej popisać że się nie zgadzacie ;) a Woda i tak i tak będzie tamtędy podłączona.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie podłączy cię tej wody bo ona należy do nas a nie do gminy i my wam nie pozwalamy się podłączyć panie kłamco
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szczęść Boże. od kiedy, dlaczego, i w jakim sensie jest problem z wodą, pzdr
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Od samego początku budowy woda przyjeżdża w baniakach na ciężarówce
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szczesc Boze ?! Czyli zaczyna sie klarowac kto jest rzeczywistym wlascicielem tej inwestycji...To dlatego KW zostala wyczyszczona.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak została wyczyszczona?
Ja ją dalej widzę i wszystko co tam jest zawarte, pluję tylko sobie w brodę że wcześniej tego nie przejrzałam.
Jak byk widnieje zapis o tym, że toczy się wobec nich egzekucja komornicza ;/
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Widzę że sporo jest ludzi którzy nie czytają KW :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Konformisci nie czytaja bo chca miec gotowca gratis.Zadziwia jednak zainteresowanie podlaczeniem wody,trudnosci z wjazdem a nie aspekty prawne.To nie wyglada dobrze gdy wlasne pieniadze juz sa zaangazowane.Lack of common sense.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jedynie co to wykonawca moze uratować sytuacje, delikatnie mowiac to ja bym raczej odwrotnie sie martwil bo tego tak latwo sie nie odkreci z K.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ciekawa tylko jestem czy oni sa wykonawcy wyplacalni
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wplaty nabywcow trafiaja do banku i na rachunek gwarantujacy zwrot w razie upadlosci dewelopera.
Ktory to bank i jaka jest juz zgromadzona suma przedplat w stosunku do dokonanych rezerwacji mieszkan ?
Kto wie..?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Ależ bzdura. Taki bajkowy rachunek o którym mówisz, nie istnieje.
Chyba słyszałeś gdzieś kiedyś o rachunkach powierniczych, które faktycznie są chronione ustawą, ale żaden z rezerwujących mieszkanie na tym osiedlu nie ma takiego, bo deweloper nie podpisał z nikim umów deweloperskich (tylko na podstawie umowy deweloperskiej są otwierane rachunki powiernicze) tylko takie śmieciowe cywilnoprawne - rezerwacyjne. A pieniądze z nich może sobie za 5 min wydać w salonie Audi czy innym bez żadnych restrykcji.
Część rezerwujących już zrezygnowało z rezerwacji i walczy w tej chwili o odzyskanie wpłaconych pieniędzy. Z różnym skutkiem. Mieszkania z których zrezygnowali nadal na stronie widnieją jako zarezerwowane, więc fakycznie nie wiadomo ile na stronie jest prawdy
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

wykonawca jest mocny, dysponuje budzetem, pozatym zapewne projekt tych budynkow dodajmy ze dobry to incjatywa rowniez wykonawcy, wiec niesmialo powiem ze warto sie zastanowic skoro wykonawca wykazuje dobra wole i dokonczy ta budowe, nie faworyzuje tutaj nikogo ale ktos juz tu napisal ze warto dociekac. kto co i dlaczego. i potem na koncu z kim, pozdrawiam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Co ma do rzeczy wypłacalność wykonawcy? Od kiedy wykonawca buduje cokolwiek za własne pieniądze? To nie wykonawca powinien być wypłacalny, tylko deweloper. Ciekawe czy deweloper się w ogóle rozlicza z wykonawcą, bo jak nie to budowa zostanie zamrożona i zaczną się nieskończone sądy. Pierwsi w kolejce są urzędy, podatki itd. a dopiero później inni tacy jak wykonawcy czy ludzi którzy wpłacili rezerwacje
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie odzyskacie już tych wpłat
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Niby czemu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dlatego właśnie się obawiam, że nie odzyskamy tych opłat co wpłaciliśmy. Będzie to jedna wielka ciągnąca się nieskończoność.
Zaraz ogłoszą upadłość i tyle ich zobaczymy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wiem coś o tym
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mogę tylko zapytać z kim rozmawiacie jeżeli już uda Wam się dodzwonić
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Najpierw powiedz czemu nie odzyskamy naszych wpłat? Wiesz coś o tym? A może siedzisz w tym?
Wiadomo prezesik nie odbiera telefonów, Jeżeli nie chcesz się dzielić tym na forum to zapraszam do konwersacji poprzez maila: mariaty@onet.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Dariusz Sojka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

hahha życzę powodzenia w dodzwonieniu się do tego PANA
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wiem coś i nie nie siedzę w tym tam się nie dodzwonicie do żadnego z tych Panów ale bede w waszych okolicach niedługo wiec chętnie się spotkam na tej budowie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

W jakim celu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zainteresowani poznają kilka faktów ja nic nie musze i tak mam sprawę w okolicy ale nic na siłę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jakich faktów i jakich szczegółów?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


To sprawdźmy czy faktycznie coś wiesz czego my nie wiemy. Zapewne wiesz, że 8 lutego 12 mieszkań na poddaszu wszystkich budynków zostało "zarezerwowane". Ewidentnie nie są to rezerwacje potencjalnych kupców. Masz info co to za rezerwacje i dla kogo?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeszcze dodajmy, że rezerwacje na mieszkania już dawno są nieaktualne a dalej widnieją jako zarezerwowane.
Także tam jest jeden wielki burdel.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

wykonawca jest solidny i jest przekonany, że skończą tą budowę, sami się do tego finansowo dokładają,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

jakich panów ? proszę o nazwiska
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

"Alez bzdura..."?!
Analizowalem uwaznie te papiery i dlatego wlasnie nie wszedlem w to g...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oddawać pieniądze!!! Ludzie w obawie o swoje oszczędności życia, sami zaczęli się wycofywać z zakupu mieszkania. Nie mogli się doprosić o umowy deweloperskie, hit żeby to klient biegał za deweloperem! Złodzieje, którzy mieli ten plan w założeniu od samego początku.
Do Dariusza Sojki na pewno się nie dodzwonicie, zostało dwóch którzy umywają ręce. Jak do podpisywania umów rezerwacyjnych, to byli pierwsi, a teraz nie mają głosu decydującego hahahaha
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sojka na wypoczynku jest i pewnie szybko nie wróci :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wypuścili go?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
I w Gdańsku i w Warszawie a Polska mała
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brak słow. Ludzie oszczędności życia w to wpakowali i jest bardzo mala szansa na ich odzyskanie. Nie wiem czy nawet komornik będzie miał z czego to ściągać...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chyba, że zlicytują osiedle o ile nie zgłoszą upadłości.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Gdyby się zebrała grupa poszkodowanych, chociażby z tego forum, to jeszcze nie jest za późno na zgłoszenie sprawy do prokuratury. W ten sposób można by było zabezpieczyć majątek spółki (o ile istnieje) przed wyprowadzeniem kasy.
Kolejny krok to wszczęcie pozwu grupowego. Postępowanie grupowe może zostać wszczęte przez grupę co najmniej dziesięciu poszkodowanych. Kolejnym krokiem jest złożenie zbiorowego pozwu.
Trzeba by zawiadomić Trójmiasto.pl oraz inne media. Rozgłos na pewno doda motywacji prokuraturze.
Także są możliwości, tylko brak organizatora
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

to proszę o kontakt ewentualnie,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

a moze lepiej dogadać się z wykonawca ktory raczej bedzie chetny sie digadac bo ma w tym interes bo jest tak samo poszkodowany jak kupujacy ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

wykonawca to poważna firma, jeśli chodzi podstawy, ma dobrą opinię i sytuację finansową
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

tez tak mysle ze wykonawca to powazna firma z kapitalem i co najwazniejsze w pelni wyplacalna, ponadto lokalna co tez jest nie bez znaczenia, wydaje sie ze warto z nimi rozmawiac w tej sytuacji, upadek tej inwestycji nie jest w niczyim interesie. A sadzenie sie w nieskonczonosc moze byc rowne upadkowi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

trzeba się z nimi -firma SIGMA - skontaktować, i zapytać jak to wygląda z ich strony, oraz o rokowanie dla tej inwestycji bo z tego co można wywnioskować to oni to współfinansują, a reszta towarzystwa dochodzi kto komu za ile, w interesie nabywców jest dokończenie tej inwestycji, poza tym nie wiem czy można podpisywać umowy deweloperskie jeśli toczą się postępowania komornicze między stronami, od listopada 2020 obowiązuje w Polsce nowe prawo dot. zawierania umów deweloperskich, mile będzie widziany kontakt do kogoś z Trójmiasta
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szkoda, że nie mogę dodać zdjęcia.
Chciałabym Państwu pokazać jak są odrowadzone wody opadowe z budowy.
A właściwie jak nie są...
Przecież te bloki z biegiem czasu popłyną w dół.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak ktoś sie tym zajmie, to chetnie dolacze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Panowie maja rezerwacje na kilka mieszkań
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

to co musicie zrobic jako klienci poki nie jest zapozno to przebolec zalozmy troche starty zgadac sie przedewszystkim i wyznaczyc sobie nowego inwestora, sugeruje wykonawce, kosciol nie straci i klienci tez
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Przyszły tydz jestem w Redzie spotkanie na osiedlu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jaki dzien i ktora godzina?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dam znać
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

dobrze by bylo po poludniu
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Poproszę o dołączenie mnie do grona osób, które wpłaciły zaliczkę i chciałby ją odzyskać mano011980 @ wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Napisz na mariaty@onet.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli chcecie zobaczyć jak odprowadzone są wody opadowe to świetna chwila.
Strumyk z budowy płynie.
Z biegiem czasu te bloki też popłyną.
Niby nie mają żadnej dokumentacji na wody opadowe.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wszyscy którzy mają zaliczki do zwrotu proszę o napisanie na wyżej podany adres mailowy.
W sprawie umówienia spotkania oraz przedyskutowania zainstniałej sytuacji. Jest to istotne w dalszym postępowaniu wobec dewelopera.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Skad pan ma takie informacje, prosze ty powielac klamstw na temat braku dokumentacji.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Prosze nie pisac takich bzdur, pozdrawiam.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Witam. Mieszkam tu od 8 lat obok na Leśnych Tarasach i kilka lat temu podczas dużej ulewy zalało ulicę Leśną do wysokości kolan, . mam gdzieś nawet zdjęcia!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Tam jest dług. Wystarczy spojrzec w ksiegi
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szanowni państwo,
Prosimy o zapoznanie się z naszym nowym oświadczeniem. Link do osobnego wątku:
https://forum.trojmiasto.pl/Osiedle-Zacisze-Oswiadczenie-t1010688,1,131.html
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

Dobrze by było skoro wszystko jest takie transparentne to żeby szanowny zarząd się przedstawił lub powołał na np stosowną dokumentacje w KRS i zweryfikował się dodatkowo w Księdze wieczystej ;) Pozdrawiam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Oświadczenie bez jakiegokolwiek konkretu.. ani kto pisze, ani terminu zwrotu.. nic zero.. takie oświadczenie to może napisać każdy..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kolejne zaslony dymne....Te nieruchomosci bylyby juz na pniu sprzedane, ale trzezwi inwestorzy umieja czytac i analizowac.
Fizyczna wersja KW zapewne jest inna od fizycznej.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Elektroniczna wersja KW ogolnodostepna zapewne rozni sie od fizycznej.Jesli pierwszym inwestorem byla sp-ka Invictus z Wa-wy ,nastepnia s-ka Zacisze a potem ska znikajaca z Pogorza,a obecnieb sp-a Lesne Zacisze.....To nie sa przypadkowe zdarzenia.To smierdzi.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeszcze bylo alter ego
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Prasa powinna sie tym zajac wreszcie.Moze jest jeszcze Don Orleone udzialowcem ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hej
i jak tam coś ktoś wie nowego? Czy dalej cisza w eterze?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nowe info jest takie, że w przyszłym tygodniu znikną silosy knaufa, itp. nawet toi toi , więc...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

O wycofuja sie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam. Czy ktoś z Państwa otrzymał jakieś porozumienia rozwiązujące umowe rezerwacyjną na mieszkanie lub jakąś ratę opłaty rezerwacyjnej? Czy te porozumienia i spłata należności w ratach jest kolejnym kłamstwem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szukajcie sójki i swoich pieniążków w więzieniu.
To jest jedna wielka finansowa karuzela.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ludzie widza to co chca zobaczyc...Daja sobie wcisnac kit z braku przezornosci i racjonalnego podejscia.To troche jak z malzenstwem..
Rok temu przeanalizowalem ta inwestycje i smierdziala na kilometr . Nie mozna zawierac kontraktow bez pelnej wiedzy o inwestycji.Wspolczuje naiwnym...Nothing is easy these days.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

cos tam sie ruszylo w sprawie ? porazajace jest to ze ludzie kupuja mieszkanie za 200 000 a generalnie nikt nad tym nie panuje, przeciez ten kolezka co te mieszkania sprzedaje to jak widac robi sobie co chce, parodia jakas, republika bananowa na maxa, swoja droga ze takiej inwestycji trzeba pilnowac, i tak dalej cos dzieje to reagowac, sprawdzac, no ale przeciez nikt sie nie urodzil z lbem na karku po cos sie te podatki placi, to po co umowa z ktorej nic nie mozna wyegzekwowac, albo umowa skonstruowana w nieuczciwy sposob, przeciez przy takiej transakcja to wydawac by sie moglo skoro kupujacy placi podatki to prawo w jakis sposob powinno go chronic z urzedu, szczego. Nie mniej ja akurat wiem w jakim kraju żyje i przygotowalem sie na to ze trzeba tu byc cwanszym niz najwiekszy cwaniak zeby nie dac sie pospolicie mowiac ... wydymac. A najlepsze jest to ze przy zakupie czegos takiego to cie na kazdym kroku dymaja, posrednicy, banki, i jeszcze developerzy, winszuje kupowania mieszkania w tym kraju. a jeszcze na pomorzu :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Niestety zbliza sie chyba ten czas, ze powoli ze tak powiem, jezeli nic sie nie rusza w sprawie, developer nie chce isc na kompromis...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam. Rozumiem, że z tych owianych tajemnicą porozumień rozwiązujących umowy rezerwacyjne też nic nie wyszło? Czy ktoś z osób, które miały zarezerwowane mieszkanie otrzymał takie porozumienie do podpisania? Czy takie porozumienia powstały? Ponoć nowy właściciel miał z końcem miesiąca spłacać w jakiś ratach kwoty opłat rezerwacyjnych.. myślę, że to kolejne kłamstwo, dlatego chciałbym to zweryfikować.. Z budowy zginęły silosy, widać, że SIGMA chyba opusciła inwestycje w związku z nie otrzymaniem zapłaty za wykonane prace..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Niestety , wysyłam maile na które nie ma odpowiedzi, gdy dzwonie zapewniają że wszystkie osoby które się zgłosiły otrzymają już w maju pierwsze raty . Niestety ja żadnej odpowiedzi od nich dalej nie mam, mimo zapewnień że w ciągu 14 dni odpiszą i dostarczą wzór porozumienia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wcześniej była mowa o pierwszych ratach w kwietniu...
Czyli ogólnie wychodzi na to, że nie mają zamiaru niczego oddać i spłacić.
Uważam, że jest to juz sprawa dla telewizji.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Mam pytanie czy już złożono jakiś pozew zbiorowy przeciwko deweloperowi za niewywiązywanie się z umów?
Jeśli nie to może warto o tym pomyśleć i razem złożyć jako grupa poszkodowanych klientów?
Czy ktoś jednak otrzymał obiecane zwroty wpłat, lub chociaż część? Jeśli ktoś się tym już zajął to czy można jeszcze się podłączyć do takiego pozwu?
Pozdrawiam i życzę Nam wszystkim pozytywnego rozwiązania sprawy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Myślę, że każdy kto w porę się ogarnął już dawno złożył pozew indywidualnie i wszystkie sprawy są w toku.
Pytanie tylko czy cokolwiek ugramy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

A czy ktoś z pokrzywdzonych otrzymał jakieś porozumienie dotyczące spłaty zobowiązań w ratach?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Też jestem ciekawa czy wobec kogoś się wywiązali z obietnic?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja mogę się wypowiedzieć, że do mnie mimo obietnic nic nie dotarło. Żaden list, porozumienie nic z tych rzeczy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Lepiej stracić zaliczkę niż mieszkanie tam wybija woda ze strumyka to wszystko popłynie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Stracić ponad 30 tys zł też nie jest fajnie..
Też mi się wydaje, że osiedle się zaraz osunie, tam już jest jedno wielkie bagno i zero zabezpieczenia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

No ale fajniejsze niż 600 000 albo życie bo nie wiadomo czy to się zawali w nocy czy w dzień ,puste czy z domownikami moim zdaniem to znak i nie ma co rozpocząć po kasie ,trzeba było sprawdzić kw
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Problem w tym, że jak ja kupowałam to jeszcze żadnego wpisu w kw nie było
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

KW istniala zanim podjeto budowe i byla dostepna online z owczesnymi zapisami.. Zeby nie przeswietlic tej inwestycji na wylot przed wplaceniem zaliczki to malo, ze lekkomyslnosc.
Nalezy sie powaznie zastanowic jak postapic dalej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Zaliczkodawcy powinni sie zastanowic nad dalszymi krokami, poniewaz najwieksze obciazenie spoczywa na wykonawcy/deweloperze.On musi miec pieniadze na budowe,instalacje, rozne koszty itd.Pierwotnie postawienie tego osiedla kalkulowano na ponad cztery miliony zlotych, wiec taki pieniadz nie jest pokryty przedplatami.I to oni maja bol glowy.
Zaliczkodawcy powinni zebrac wszystkie materialy,informacje,zrzuty z ekranu etc.etc. i wystapic pisemnie do ostatniego (wykonawcy/dewelopera) o pisemna odpowiedz co do planow inwestycj i ew.z zadaniem zwrotu zaliczki uzasadnionego niedotrzymaniem umowy przedwstepnej. Z odsetkami, Wszystko poczta polecona z zastrzezeniem dwutygodniowego oczekiwania na pisemna odpowiedz.
Przewalanie jednej spolki w druga pozostawia slady i to tez powinno byc ujete w zadaniu odpowiedzi.
Nalezy zastrzec oddanie sprawy do kancelarii prawnej, niekoniecznie zbiorowo, gdyz na to przyjdzie czas pozniej.
Na tym etapie deweloper/ykonawca musi udzielic odpowiedzi nawet nieprecyzyjnej.Zadnych telefonow i nic na "twarz"
Mysle, ze nie nalezy sie deklarowac z zadaniem zwrotu zaliczki do czasu uzyskania odpowiedzi ktora moze byc zaskakujaca.
Jakas strategie trzeba jednak przyjac : nieobecni nie maja glosu...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

heh gdyby to było takie proste jak myślisz to wszyscy by już dawno mieli problem z głowy
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Za 20 lat las sam wchłonie to osiedle, jak w Czernobylu, i śladu nie będzie,
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A czy jest cos w trudnego w tym slowo klucz zebrac kupujacych, dogadac sie i pojsc do wykonawcy bo wyglada ze wszyscy inni maja sprawe gleboko w ... sercu, ajak to nie pomoze zlozyc pozew? ale jezeli komus sprawia problem nawet wyjscie po zakupy do biedronki, bo ja nie dam rady... no to powodzenia liczcie sie ze strata zainwestowanej gotowki, zreszta widac spoleczenstwo w polsce bogate :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Idealne miejsce na Paint Ball,
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jest niepojete, gdyby zaliczkodawcy zrezygnowali z walki o zwrot .Watpliwosci zwiazane z ta inwestycja sprawil inwestor.
To ciezko zarobione pieniadze ! Nie wolno sie poddawac.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam,

dn. 27.04.2021r. otrzymałam ostatnią wiadomość Leśnego Zacisza w Redzie. Po tym terminie przy podejmowanych próbach kontaktu telefon milczy, wysyłam wiadomości mailowe bez uzyskania jakiejkolwiek odpowiedzi. Czy złożony został pozew zbiorowy przez oszukanych klientów? Jeśli tak to proszę o kontakt i informację, jeśli nie to czy zdecydowali się Państwo na skierowanie indywidualnie sprawy do Sądu? Czy ktokolwiek z Państwa otrzymał zwrot wpłaconych pieniędzy? Może warto uaktywnić media?

Dziękuję i pozdrawiam,
Oktawia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja dostałem zwrot zaliczki, w ratach. Myślę, że zwrot dostało więcej osób, inaczej na forum wrzałoby.
Jednym z warunków zwrotu było wykasowanie i nie umieszczanie na tym forum obraźliwych komentarzy- stąd moje przypuszczenie.
Oktawia- najpewniej udałbym się z miejsca do adwokata.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bardzo dziękuję za odpowiedź, wobec tego skieruję sprawę do Sądu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja tak samo. Dostałam juz zwrot prawie całej kwoty. Także myślę, że warto się dogadać.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nowy właściciel zaczął zwracać zgodnie z porozumieniem zaliczkę w ratach.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jaki nowy właściciel? Przecież to porzucona budowa, bez szans na dokończenie, brak podłącza wody, brak drogi wjazdowej i wyjazdowej,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nowy/stary właściciel to ma to w dooooopie. Kto niby zwraca te pieniądze? Chyba święty Mikołaj.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja również otrzymałem zwrot zaliczki. 3 raty 3 miesiące. Walka o zwrot była ciężka. Cieszę się że mam to za sobą. Zdecydowanie zapamiętam do końca życia wszystkie nazwiska z tej farsy.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

W końcu po kilku miesiącach walki udało mi się odzyskać całą kwotę jaką utopiłam w tej inwestycji. Tyle ile się najadłam przez to nerwów i ile mi wyszło od tego siwych włosów to moje. Jest to jedna wielka farsa i banda oszustów. Mam nadzieje, że w końcu ktoś im się dobierze do tyłka i zrobi z tym porządek. Życzę powodzenia reszcie oszukanych osób.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Poproszę jakiekolwiek informację, w jaki sposób udało się wyegzekwować zwrot.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam,

Czy ktoś z Państwa jeszcze nie otrzymał zwrotu pieniędzy za opłatę rezerwacyjną? Jeśli jest też toczący się proces w sprawie oszustwa to bardzo proszę o informacje i kontakt. Nie wiem czy sprawy nie zgłosić też na policję. Nikt z deweloperów, z biura nie chce ze mną rozmawiać, na maile nie odpisują, telefonów nie odbierają, nie mogę ich namierzyć. Jeśli komuś udało się odzyskać pieniądze, proszę o pomoc i rady oktawiagutowska@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A co to ma wspólnego z tą sprawą?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Edukacja ! Edukacja ! Edukacja ! - tyle wspólnego...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Reda

choroba niespokojnych nóg w ciąży (48 odpowiedzi)

Jak sobie z tym radzic? Mam chorobę niespokojnych nóg ale odkad jestem w ciaży(I trym) nie mogę...

Kameralne Tarasy (3 odpowiedzi)

Reda jest dobrze skomunikowana z Trójmiastem, a tym bardziej samo osiedle Kameralne Tarasy, które...

do góry