Widok
No pewnie że możemy :)
Ja teraz czekam na zaproszenia i już się boję tego jeżdżeni po całej Polsce... U mnie problem polega na tym, że ślub w Gdańsku, studiuję i pracuje w Poznaniu, a rodzina jest z jeszcze innych rejonów, więc sobie pojeżdżę z narzeczonym :P
A z innych rzeczy to mam już zarezerwowana mszę, salę, zespół, fotografa, kamerzystę, suknia i welon wiszą w domu :) Powoli kompletuję napoje gazowane i wina, jak jest jakaś dobra promocja. I to chyba na tyle na razie...
A jak to wygląda u Was?
Ja teraz czekam na zaproszenia i już się boję tego jeżdżeni po całej Polsce... U mnie problem polega na tym, że ślub w Gdańsku, studiuję i pracuje w Poznaniu, a rodzina jest z jeszcze innych rejonów, więc sobie pojeżdżę z narzeczonym :P
A z innych rzeczy to mam już zarezerwowana mszę, salę, zespół, fotografa, kamerzystę, suknia i welon wiszą w domu :) Powoli kompletuję napoje gazowane i wina, jak jest jakaś dobra promocja. I to chyba na tyle na razie...
A jak to wygląda u Was?
Ja też czekam na zaproszenia, ale chyba większość wyślemy pocztą ;) Mszę, salę, fotografa i zespół tez mamy. Suknia zamówiona ale jeszcze nie przyszła i w sumie dobrze bo zamówiłam też buty, które będą za jakieś 3 tygodnie więc mam nadzieje, że do tego czasu z salonu nikt się nie odezwie ;) została mi bielizna ale jakoś nie mogę się do tego zabrać ;)
Jedna odważna i założyła wątek :) well done :)
Sala, noclegi,foto, dj, kościół, zapisani na nauki, zamówiona suknia, gotowe zaproszenia, prezenciki dla gości są, dużo litrów pepsi też. Makijażystka i fryzjerka znalezione no i to chyba na tyle. Myślę, że w okolicach maja bardziej będziemy coś ogarniać, bo na razie to sama nawet nie wiem co trzeba załatwić.