Widok
Pici kłak
Chciałem to napisać na "Motoryzacji"
Ale należy się tutaj.
Kilka dni temu o mały włos nie zabiłem kobiety.
Jak jeżdżę "na pamięć" od ponad 30 lat... zapomniałem, że pomiędzy Klonową a Galerią Bałtycką jest przejście dla pieszych.
Auto obok się zatrzymało, Ja nie.
Zjechałem pod Lidla, żeby nerwy mi odpuściły. kilkadziesiąt centymetrów..brakowało.
Obejrzałem potem na zdjęciach satelitarnych. Zawsze tam było przejście.. tyle że rzadko wykorzystywane.
Kompletnie mi z bani wyleciało.
Kilka razy w życiu mało brakowało... ale aż tak ewidentnie z mojej winy chyba nigdy :/
A jeszcze trole miałyby używanie. Czerwona beema na GND. Czysty przypadek. Raz w życiu tym konkretnym autem jechałem
Opowiadałem kiedyś, jak uczyłem się latami jeździć przepisowo. Po kilku latach pracy typu "przedstawiciel handlowy" nie jest to łatwe. Ale wydawało mi się, że topografię 3city mam w kieszeni.
Myliłem się.
O mały włos nie zabiłem dziewczyny młodszej niż mam doświadczenie za kółkiem
Ku przestrodze innym to piszę.
Ale należy się tutaj.
Kilka dni temu o mały włos nie zabiłem kobiety.
Jak jeżdżę "na pamięć" od ponad 30 lat... zapomniałem, że pomiędzy Klonową a Galerią Bałtycką jest przejście dla pieszych.
Auto obok się zatrzymało, Ja nie.
Zjechałem pod Lidla, żeby nerwy mi odpuściły. kilkadziesiąt centymetrów..brakowało.
Obejrzałem potem na zdjęciach satelitarnych. Zawsze tam było przejście.. tyle że rzadko wykorzystywane.
Kompletnie mi z bani wyleciało.
Kilka razy w życiu mało brakowało... ale aż tak ewidentnie z mojej winy chyba nigdy :/
A jeszcze trole miałyby używanie. Czerwona beema na GND. Czysty przypadek. Raz w życiu tym konkretnym autem jechałem
Opowiadałem kiedyś, jak uczyłem się latami jeździć przepisowo. Po kilku latach pracy typu "przedstawiciel handlowy" nie jest to łatwe. Ale wydawało mi się, że topografię 3city mam w kieszeni.
Myliłem się.
O mały włos nie zabiłem dziewczyny młodszej niż mam doświadczenie za kółkiem
Ku przestrodze innym to piszę.