Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
zdecydowanie na plus! wątek zamknięty pierwszy raz trafiłem na ofertę PB 2 lata temu. Aż tyle czasu zajęło mi...
~martinez
1

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 6 lutego 2013

Polecam chłopaków! wątek zamknięty Chłopaki ściągają moto z Włoch, sam sobie znalazłem ogłoszenie a oni tylko...
~Adrian
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 17 kwietnia 2012

Polecam wątek zamknięty Nie jestem specem od motorów, jestem początkującym bikerem (2 sezon)....
~ewerte
-

dodano: 15 kwietnia 2012

Polecam wątek zamknięty Witam, od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem czarnego Bandyty....
~:)
-

dodano: 21 października 2011

NIE POLECAM wątek zamknięty Szukając kolejnego motocykla trafiłem na firmę PLANETBIKE, po przeczytaniu...
~GUMA
1

dodano: 7 sierpnia 2011

POLECAM !!! wątek zamknięty Kupiłem z Planet Bike moją juz ukochaną Ninię (Kawasaki). To był strzał w...
~max
-

ostatnia odp. 14 lat temu

dodano: 19 maja 2011

Właściwi ludzie i maszyny we właściwym miejscu - POLECAM wątek zamknięty Kilka dni temu szczęśliwie nabyłem suzuki gsr 600. Motorek wygląda jak nowy i...
~Marek
-

dodano: 19 maja 2011

polecam wątek zamknięty Super firma sprowadzająca motocykle z Włoch. Dla mnie sprowadzili BMW F650GS....
~mahon
-

dodano: 4 marca 2011

nie tylko motory wątek zamknięty Mają nie tylko motory w dobrym stanie, ale jest tam bardzo dobrej jakości...
~raf
-

dodano: 14 stycznia 2011

Polecam wątek zamknięty Po długich przymiarkach zdecydowałem się na zakup pierwszego motocykla...
~Paweł
-

dodano: 14 stycznia 2011

polecam wątek zamknięty kupiłem sprzęt w idealnym stanie, obsługa na najwyzszym poziomie:) co tu duzo...
~wisnia
-

dodano: 21 sierpnia 2010

SZYBKO I SOLIDNIE wątek zamknięty jeden dzień wystarcza aby z Gdańska do Warszawy dojechala przesylka!! Brawo...
~Tomasz Kulczyński
-

dodano: 14 sierpnia 2010

POLECAM wątek zamknięty Kupilem u nich Suzuki DL 650 V-Strom w super stanie - moto wygląda i jeździ...
~Darek, Warszawa
-