Widok

Po przejęciu przez Stream Communication - tragedia

Nie dajcie się skusić promocjami, po przejeciu hnetu przez stream - brak obsługi klienta, awarie trawją po 8 dni, nikogo nie ma do obsługi sieci, LAN zlikwidowana, DC nie istnieje, zlikwidowane wszystko, co było dobre się skończyło
Odradzam kategorycznie,
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0
Awarie często i długie, nie ma ich właściwie komu zgłosić... Sytuacje gdzie gubionych jest ~30% pakietów idących do gatewaya zdarzają się non stop. Po kilku dniach zaczyna działać ok a potem znowu kilka dni problemy. STREAMa nie polecam
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Więc tak. Od maja zeszłego roku czekam na poprawienie dwóch faktur, które zostały wystawione przez nieznaną mi firmę na niezamówione usługi. Czy ktoś z Was zapłaci fakturę którą znajdzie wrzuconą do skrzynki, nawet nie wysłaną pocztą, od nieznanej firmy za coś, co nie wiadomo co oznacza, na co nie podpisywał z nikim umowy?? 3 miesiące temu 5 razy mailowo, a potem listem poleconym reklamowałem działanie sieci, zero odzewu. Dzwoniąc na infolinie panienka nie była w stanie zlokalizować mnie ani po nazwisku, ani po adresie, ani po numerze ip, doliczając czekanie na muzyczce rozładowała mi się komórka. Rozmowy w lokalnym BOK to rzucanie grochu o ściane, listy polecone można wrzucać od razu do niszczarki, a maile słać do /dev/null. To są powody aby pożegnać się ze STREAM. Na szczęście wczoraj przełączyłem się do innej firmy. Tamtej firmie już dziękuje.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiecie co ? Co tanie to gówniane po prostu załamaka nie mogę sobie przeglądac normalnie stron juz nie mówiąc o sciaganiu czy graniu on line non stop laaaag .
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Chłopie, po co tyle pisania? Nie chodzi o to że komuś coś nie działa bo nie umie, tylko o nawet sam fakt podejścia do klienta. Przed przejęciem hnetu przez stream mieliśmy numery do regionalnych administratorów. Dzwoniło się bezpośrednio do chłopa i rzeczowo mówiło co jest. A po przejęciu? Nie dość że pozwalniali starych opiekunów sieci i praktycznie nie było nad nią opieki to postawili ogólny numer dla wszystkich... czynny bodaj 10-15 w dni robocze. Teraz chyba jest czynny do 17Czyli przychodzę w piątek o 19 do domu po pracy, net nie działa to musiałem czekać do poniedziałku aby zgłosić awarię.

Po drugie panienka od odbierania telefonów praktycznie nigdy nic nie wiedziała. Przyjmowała zgłoszenie i tyle. A ludzie czasami czekalo po tydzień aż ktoś naprawi awarię. Przepraszam bardzo, ale w XXI wieku kiedy ludzie przez internet załatwiają ważne sprawy tydzień braku neta to jest czysta kpina.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0
jak dla ciebie net 6 Mb to jest śmiganie to znaczy że twoje opinie są raczej mało wiarygodne
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1
również mam problem z fakturą. Podłączyli mi net + kablówkę pod koniec lutego. Dzwoniłem już ze 3 razy i do tej pory czyli do 13 kwietnia nie dostałem faktury. Nie wiem ile mam zapłacić , nie znam konta, beznadzieja. Babka mówi mi przez telefon, że moja faktura czeka na realizację. Potem wciska, że faktury wysyłają po 3 miesiącach, co to za praktyki? Jest jakiś sposób, żeby wysłali w końcu tą zasr... fakturę?
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
a ja 3 tygodnie temu prosiłam aby łaskawie wysłali mi fakturę za internet i oczywiście do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałam.Pozwoliłam sobie tam zadzwonic i Pani powiedziała mi , ze zlecenie jest w trakcie realizacji.Nie mogę więc sie rozliczyc ze skarbówką, a napomnę , ze faktur miesięcznych nie otrzymuje , bo sama zliczyłabym sobie VAT.Nikomu nie polecam tej firmy, dziadostwo
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
Macie jakieś dziwne doświadczenia ja od momentu przejęcia przez tą firmę satry nie mam żadnych problemów z internetem 5 mb/s chodzi lepiej u mnie niż 25 mb/s u kumpla od UPC jestem zdecydowanie zadowolony.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 5
daj szansę nowemu operatorowi, byc może potzrebuje czasu na przebudowę starych sieci. Tak po prostu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 10
Daj luz, to że nie jest polakiem nie pozbawia gomożiwości złożenia kometarza.
Tak czytam i czytam i zastanawiam się, pracuje dla warszawwskiego opertaora i posiadam doświadczenie blisko 10 letnie i powiem tak, z reguły ( około 75%) problemów okazuje się, ze spowodowali sobie abonenci, oczywiście tak, nalezy sie serwis być może nawet odpłatny po wizycie i stwierdzeniu, iz problem dotyczy z reguły, kabla LAN, router, switch, itp.
O konfigurowaniu kompa już nie wspomnę.
Przykład z życia:
zainstalowałem koniecie net 2/512 i okazuje sie, że za kilka dni dzwoni maż pani właścicielki lokum i nawala ostrre słowa , co to ma znaczyc itd itd, itd, telefon mu nie działa, i wogóle to jest wszystko do ......................y itd.
Chwila zastanowienia, jaki telefon wiem, że nie ma łacza telefonicznego a tu co się okazuje, pan mąż pani żony zakupil ip fona i po włączeniu do rotera iodczekaniu kilkunstu sekund może wykonywać połączenie natomiast po zakończonej rozmowie niestety już nie ma sygnału.
Tak sie cudownie składa, ze jestem zwolennikiem firmy w tej branży o profesjpnalnym statucie i poszedłem do auta przynosze bramkę i pani dzwoni do męża do tesciowej za granicę wielokrotnie i jaki efekt, no prosze to jednak coś pan potrafi uczynić, ile ta bramka kosztuje?
Takiej bezczelności sobie można pomarzyć, lecz z całym szacunkiem poprzez indolencję klienta ja marnuje bliskjo dwie godziny a on pokazyje, ze na cos mus ię przydałem.
Zanim cos sknocicie proszę zastanówcie się, nie wspomne o wyłączonytch kartach wifi itp.
Pozdrawiam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6
1. A ty nie jesteś Polak?
2. Nie ma różnicy w necie po zmianie operatora? Nic się nie zmieniło?
Transfer nie spadł?
3. Gdzie w streamie można zgłosić awarię i kto zareaguje?
Może np. można przesłać zgłoszenie mailem?
4. Naucz się pisać.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie zgadzam się z tymi bzdurnymi komentarzami ludzie stream oferuje tak wiele za nie wiele home net maxmann ok sa teraz pod streamem ale spokojnie przedstawiciele docieraja do was to jest tak zwane door too door to wy ich nie chcecie wysłuchac dlatego gro osob ma zale ale do kogo miejcie do samych ciebie!!!!!!!!!!!!! sa mega promocje i jest to co oferuja w porównania do UPS np.
mozna sie dodzwonic co piszecie ze nie ja nie mam problemów dzwonie i jest ok ktos dał na lini fame a każdy to łuka ja świeże błeczki guzik prawda jest ok wiadomo nie od razu rzym zbudowano Polak to taki człowiek co zaraz juz chce ale daj Polaku szansę
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 14
A U MNIE 100 SKUTECZNOŚCI CENTRUM. Kablówka cyfrowa śmiga aż miło, net 6mb\s jeszcze fajniej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 13
racja to jest jakas porazka ja jezdze juz 3 razy na opolska i ciagle zglaszam awarie internetu!!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Również mam nieprzyjemne doświadczenia z firmą Stream Communications. Od kilku dni ich "dział techniczny" zajmuje się tak banalną sprawą jak uaktywnienie ip....porażka, w call center pracują ludzie mówiący wyuczonymi formułkami, zero reakcji na zgłaszane problemy...poprzednio gdy był jakiś problem można było zadzwonić do opiekuna sieci i sprawa była załatwiona w ciągu kilku godzin, najdłużej dnia...obecnie jest helpdesk - jak to profesjonalnie brzmi, prawda? tyle, że pożytku z tego nie ma....Odradzam każdemu!
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
zgadzam się. BRAK KONTAKTU TELEFONICZNEGO Z SIEDZIBA NA ŻABIANCE, NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ RÓWNIEŻ DO KRAKOWA.
BRAK MOŻLIWOŚCI ZGLOSZENIA AWARII. INTERNET CZĘSTO NIE DZIAŁA. BAŁAGAN W PŁATNOSCIACH. OTRZYMAŁAM INFO O ZALEGŁOŚCI W PLATNOŚCIACH MIMO ŻE JESTEM NA BIEŻACO. DRAMAT, DRAMAT, NIE POLECAM.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Dostawcy internetu

Grażyna Szkudlińska - ocena (3 odpowiedzi)

Prosiłam o pomoc. Błyskawicznie odezwał się bardzo utalentowany przewodnik dla ,,niekumatych"...

Dominika - ocena (5 odpowiedzi)

Bardzo wysokie ceny... sam internet w średniej prędkości to koszt ok. 130 zł!! Dodatkowo zdarza...

do góry