Widok
Po przejęciu przez Stream Communication - tragedia
Nie dajcie się skusić promocjami, po przejeciu hnetu przez stream - brak obsługi klienta, awarie trawją po 8 dni, nikogo nie ma do obsługi sieci, LAN zlikwidowana, DC nie istnieje, zlikwidowane wszystko, co było dobre się skończyło
Odradzam kategorycznie,
Odradzam kategorycznie,
Również mam nieprzyjemne doświadczenia z firmą Stream Communications. Od kilku dni ich "dział techniczny" zajmuje się tak banalną sprawą jak uaktywnienie ip....porażka, w call center pracują ludzie mówiący wyuczonymi formułkami, zero reakcji na zgłaszane problemy...poprzednio gdy był jakiś problem można było zadzwonić do opiekuna sieci i sprawa była załatwiona w ciągu kilku godzin, najdłużej dnia...obecnie jest helpdesk - jak to profesjonalnie brzmi, prawda? tyle, że pożytku z tego nie ma....Odradzam każdemu!
nie zgadzam się z tymi bzdurnymi komentarzami ludzie stream oferuje tak wiele za nie wiele home net maxmann ok sa teraz pod streamem ale spokojnie przedstawiciele docieraja do was to jest tak zwane door too door to wy ich nie chcecie wysłuchac dlatego gro osob ma zale ale do kogo miejcie do samych ciebie!!!!!!!!!!!!! sa mega promocje i jest to co oferuja w porównania do UPS np.
mozna sie dodzwonic co piszecie ze nie ja nie mam problemów dzwonie i jest ok ktos dał na lini fame a każdy to łuka ja świeże błeczki guzik prawda jest ok wiadomo nie od razu rzym zbudowano Polak to taki człowiek co zaraz juz chce ale daj Polaku szansę
mozna sie dodzwonic co piszecie ze nie ja nie mam problemów dzwonie i jest ok ktos dał na lini fame a każdy to łuka ja świeże błeczki guzik prawda jest ok wiadomo nie od razu rzym zbudowano Polak to taki człowiek co zaraz juz chce ale daj Polaku szansę
Daj luz, to że nie jest polakiem nie pozbawia gomożiwości złożenia kometarza.
Tak czytam i czytam i zastanawiam się, pracuje dla warszawwskiego opertaora i posiadam doświadczenie blisko 10 letnie i powiem tak, z reguły ( około 75%) problemów okazuje się, ze spowodowali sobie abonenci, oczywiście tak, nalezy sie serwis być może nawet odpłatny po wizycie i stwierdzeniu, iz problem dotyczy z reguły, kabla LAN, router, switch, itp.
O konfigurowaniu kompa już nie wspomnę.
Przykład z życia:
zainstalowałem koniecie net 2/512 i okazuje sie, że za kilka dni dzwoni maż pani właścicielki lokum i nawala ostrre słowa , co to ma znaczyc itd itd, itd, telefon mu nie działa, i wogóle to jest wszystko do ......................y itd.
Chwila zastanowienia, jaki telefon wiem, że nie ma łacza telefonicznego a tu co się okazuje, pan mąż pani żony zakupil ip fona i po włączeniu do rotera iodczekaniu kilkunstu sekund może wykonywać połączenie natomiast po zakończonej rozmowie niestety już nie ma sygnału.
Tak sie cudownie składa, ze jestem zwolennikiem firmy w tej branży o profesjpnalnym statucie i poszedłem do auta przynosze bramkę i pani dzwoni do męża do tesciowej za granicę wielokrotnie i jaki efekt, no prosze to jednak coś pan potrafi uczynić, ile ta bramka kosztuje?
Takiej bezczelności sobie można pomarzyć, lecz z całym szacunkiem poprzez indolencję klienta ja marnuje bliskjo dwie godziny a on pokazyje, ze na cos mus ię przydałem.
Zanim cos sknocicie proszę zastanówcie się, nie wspomne o wyłączonytch kartach wifi itp.
Pozdrawiam
Tak czytam i czytam i zastanawiam się, pracuje dla warszawwskiego opertaora i posiadam doświadczenie blisko 10 letnie i powiem tak, z reguły ( około 75%) problemów okazuje się, ze spowodowali sobie abonenci, oczywiście tak, nalezy sie serwis być może nawet odpłatny po wizycie i stwierdzeniu, iz problem dotyczy z reguły, kabla LAN, router, switch, itp.
O konfigurowaniu kompa już nie wspomnę.
Przykład z życia:
zainstalowałem koniecie net 2/512 i okazuje sie, że za kilka dni dzwoni maż pani właścicielki lokum i nawala ostrre słowa , co to ma znaczyc itd itd, itd, telefon mu nie działa, i wogóle to jest wszystko do ......................y itd.
Chwila zastanowienia, jaki telefon wiem, że nie ma łacza telefonicznego a tu co się okazuje, pan mąż pani żony zakupil ip fona i po włączeniu do rotera iodczekaniu kilkunstu sekund może wykonywać połączenie natomiast po zakończonej rozmowie niestety już nie ma sygnału.
Tak sie cudownie składa, ze jestem zwolennikiem firmy w tej branży o profesjpnalnym statucie i poszedłem do auta przynosze bramkę i pani dzwoni do męża do tesciowej za granicę wielokrotnie i jaki efekt, no prosze to jednak coś pan potrafi uczynić, ile ta bramka kosztuje?
Takiej bezczelności sobie można pomarzyć, lecz z całym szacunkiem poprzez indolencję klienta ja marnuje bliskjo dwie godziny a on pokazyje, ze na cos mus ię przydałem.
Zanim cos sknocicie proszę zastanówcie się, nie wspomne o wyłączonytch kartach wifi itp.
Pozdrawiam
a ja 3 tygodnie temu prosiłam aby łaskawie wysłali mi fakturę za internet i oczywiście do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałam.Pozwoliłam sobie tam zadzwonic i Pani powiedziała mi , ze zlecenie jest w trakcie realizacji.Nie mogę więc sie rozliczyc ze skarbówką, a napomnę , ze faktur miesięcznych nie otrzymuje , bo sama zliczyłabym sobie VAT.Nikomu nie polecam tej firmy, dziadostwo
również mam problem z fakturą. Podłączyli mi net + kablówkę pod koniec lutego. Dzwoniłem już ze 3 razy i do tej pory czyli do 13 kwietnia nie dostałem faktury. Nie wiem ile mam zapłacić , nie znam konta, beznadzieja. Babka mówi mi przez telefon, że moja faktura czeka na realizację. Potem wciska, że faktury wysyłają po 3 miesiącach, co to za praktyki? Jest jakiś sposób, żeby wysłali w końcu tą zasr... fakturę?
Chłopie, po co tyle pisania? Nie chodzi o to że komuś coś nie działa bo nie umie, tylko o nawet sam fakt podejścia do klienta. Przed przejęciem hnetu przez stream mieliśmy numery do regionalnych administratorów. Dzwoniło się bezpośrednio do chłopa i rzeczowo mówiło co jest. A po przejęciu? Nie dość że pozwalniali starych opiekunów sieci i praktycznie nie było nad nią opieki to postawili ogólny numer dla wszystkich... czynny bodaj 10-15 w dni robocze. Teraz chyba jest czynny do 17Czyli przychodzę w piątek o 19 do domu po pracy, net nie działa to musiałem czekać do poniedziałku aby zgłosić awarię.
Po drugie panienka od odbierania telefonów praktycznie nigdy nic nie wiedziała. Przyjmowała zgłoszenie i tyle. A ludzie czasami czekalo po tydzień aż ktoś naprawi awarię. Przepraszam bardzo, ale w XXI wieku kiedy ludzie przez internet załatwiają ważne sprawy tydzień braku neta to jest czysta kpina.
Po drugie panienka od odbierania telefonów praktycznie nigdy nic nie wiedziała. Przyjmowała zgłoszenie i tyle. A ludzie czasami czekalo po tydzień aż ktoś naprawi awarię. Przepraszam bardzo, ale w XXI wieku kiedy ludzie przez internet załatwiają ważne sprawy tydzień braku neta to jest czysta kpina.
Więc tak. Od maja zeszłego roku czekam na poprawienie dwóch faktur, które zostały wystawione przez nieznaną mi firmę na niezamówione usługi. Czy ktoś z Was zapłaci fakturę którą znajdzie wrzuconą do skrzynki, nawet nie wysłaną pocztą, od nieznanej firmy za coś, co nie wiadomo co oznacza, na co nie podpisywał z nikim umowy?? 3 miesiące temu 5 razy mailowo, a potem listem poleconym reklamowałem działanie sieci, zero odzewu. Dzwoniąc na infolinie panienka nie była w stanie zlokalizować mnie ani po nazwisku, ani po adresie, ani po numerze ip, doliczając czekanie na muzyczce rozładowała mi się komórka. Rozmowy w lokalnym BOK to rzucanie grochu o ściane, listy polecone można wrzucać od razu do niszczarki, a maile słać do /dev/null. To są powody aby pożegnać się ze STREAM. Na szczęście wczoraj przełączyłem się do innej firmy. Tamtej firmie już dziękuje.
Stream Communication - tragedia
TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA, z gorszą firmą nie miałam jeszcze do czynienia. Internet ok, do czasu, aż nastąpi jakaś awaria.... potem sie czeka i czeka i czeka, kązdy ściemnia,że wkrótce przyjadą załatwić a tu nici... można czekać dalej.
Na poprawnie wystawione faktury czekam od 5 miesięcy. Od 3 miesięcy nieustannie dzwonię i informuje o tym fakcie. Podobno miało być wszystko ok, Konsultantka potwierdziła wszystko, a tu niespodzianka, kolejne faktury przychodzą znowu niewłaściwie wystawiona.
Jeżeli ktoś uwielbia wydawać mnóstwo kasy na telefon, dzwoniąc do Konsultantów , tłumacząc po 100 razy tą samą sprawę, tracić czas zamiast mile spędzać go na Internecie to ta firma wszystko to zapewnia w 100%.
Ja osobiście NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ Z NIMI DOCZYNIENIA
Na poprawnie wystawione faktury czekam od 5 miesięcy. Od 3 miesięcy nieustannie dzwonię i informuje o tym fakcie. Podobno miało być wszystko ok, Konsultantka potwierdziła wszystko, a tu niespodzianka, kolejne faktury przychodzą znowu niewłaściwie wystawiona.
Jeżeli ktoś uwielbia wydawać mnóstwo kasy na telefon, dzwoniąc do Konsultantów , tłumacząc po 100 razy tą samą sprawę, tracić czas zamiast mile spędzać go na Internecie to ta firma wszystko to zapewnia w 100%.
Ja osobiście NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ Z NIMI DOCZYNIENIA
TRAGEDIA brak kompetencji i brak szacunku do klientow!!!!
Przykro mi stwierdzic ale mam podobne problemy.Trzy lata mam ten internet i zliczac do tej pory wszytskie ich awarie moze łacznie rok działalo dobrze.Jak nie ma awarii to jest modernizacja jak nie modernizacja to awaria i tak w kolko.Obecnie jestem ponad tydzien bez internetu i telewizji poniewaz dzial windykacji wynalazł zwłoke w płaceniu....uwaga za 2008 rok!!Na cale szczecie mam ksiazkeczki wpłat!!udowodnilam ze wplaty byly i malo tego jestem z platnosciami do przodu az do grudnia 2010,wiec pytanie gdzie sa pieniadze z wplat???No ale pani w biurze byla mila przeprosila powiedziala ze jak najszybciej bede podlaczona....i co?mija tydzien infolinia i ludzie ktorzy tam pracuja mowia.....prosze o cierpliwosc...a internetu i tv jak nie ma tak nie ma......