Widok

Poszukiwane sympatyczne dziewczyny bez planów na SYLWESTRA !

Sylwester Temat dostępny też na forum:
Może tytuł Was rozbawił lub zdziwił ale ogłoszenie jak najbardziej poważne :P Sytuacja wygląda następująco: pochodzę z miejscowości leżącej 500 km od Gdańska, pracowałem w Trójmieście przez całe wakacje i jadę teraz na sylwestra odwiedzić współlokatorów. Miałem zabrać ze sobą gro osób, ale większość wykruszyła się z przyczyn finansowych. Jestem studentem i mam też znajomych studentów, więc raczej nie powinno to nikogo dziwić :) Na chwilę obecną jadę do Gdańska z jednym lub dwoma znajomymi i będzie nas ogólnie pięcioro na sylwestrowej imprezie. Jak już wspomniałem, jechać miało dużo osób w tym też i moje serdeczne znajome. Niestety teraz będzie tylko pięciu facetów :P Dlatego ogłoszenie skierowane jest do dziewczyn - jeśli nie macie planów na sylwestrową imprezę to zapraszamy do nas. Ogłoszenie nie ma charakteru matrymonialnego czy jakiegokolwiek drugiego dna, szukamy normalnych, sympatycznych, rozmownych dziewczyn bez planów na spędzenie sylwestrowej nocy. My też jesteśmy normalnymi ludźmi i takich samych chcielibyśmy gościć u siebie. W planach domówka (nie w bloku), wypad przed 24 pod ratusz aby tam przywitać nowy rok, później powrót lub zabawa na Śródmieściu, do dogadania. W razie potrzeby istnieje możliwość zorganizowania noclegu. Możemy tez przyłączyć się do jakiejś imprezy jeśli komuś brakuje ciekawych ludzi! :) Kontakt pw
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Chłopaki to albo jazda na recznym lub gruby portfel i memory five siara.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Hahaaa, tytul szokuje i pewnie normalni ludzie by nie odpowiedzieli:p chociaz to, ze odpowiadam nic nie sugeruje:D ja z kolezanka jedziemy do gdyni na koncerty i chetnie sie do kogos przylaczymy. Tak po prostu pogadac, napic sie, bo niestety nasi znajomi uznali, ze zwariowalysmy zeby 500 km na sylwestra jechac:(
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1