Widok

Poznam koleżankę do wspólnych wyjść, zakupków, kaw, pogawędek itp.

Przymorze Małe Temat dostępny też na forum:
Hej, mam24 lata i poszukuję dziewczyny jw. :) Jestem po studiach i aktualnie pracuję w zawodzie. Jestem szczęśliwą mężatką :) Chętnie poznam dziewczynę w podobnym wieku, sympatyczną, mieszkającą najlepiej w okolicach Przymorza :)
Nie jestem typem imprezowiczki, ale czasem lubię gdzieś wyjść i zaszaleć, jednak bardziej zależy mi na "bratniej duszy" do babskich rozmów, wypadów itp.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
moze jakis e mail albo gg
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
45408165
Hej :) ja jestem z przymorza;)) rownież szukam bratniej duszy,jeśli jest jeszcze aktualne Twoje ogłoszenie to napisz:) ja mam 26 lat . Pozdrowionka;)
to jest nas 3 mam 33latka i 3 letniego synka,
aktualne :) wyżej jest moje GG :) zapraszam :)
jeśli jesteście nadal zainteresowane znajomością zapraszam na GG :)
to moje gg 2150563 jakby co
niestety teraz idzemy do szpitala zsynkiem więc nie mam czasu ale się odezwę po 15tym
chętnie się podłączę pod temat gg 6082405
image
ja również się podłączam :) mam 27 lat, moje gg 5395831
zdrobnienie "zakupków" mnie rozłożyło na łopatki ;)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
hej!
Też szukam koleżanek, chciałbym się podłączyc;] Mam 24 lata i jestem z Przymorza
moje gg: 3737448
hej,
nie mam gg, ale mieszkam blisko przymorza i chętnie spotkam się na kawkę.
Czy umawiałyście się już na jakieś spotkanie?
pozdrawiam,
Dominika
a ja mam tez 24lata ale jestem z jasienia
u mnie to jest jakas 50% procent ze uda sie spotka i z tej 50 kolejne 50 zostaje;p ze se spotykasz pogadasz i w ogole :)
image
A ja z moreny gg45853110
Nyaa88 Czy jeszcze korzystasz z gg?, bo mi nie odp.
Hej, jestem Amelia, mam 26 lat i dwuletniego synka. Też mieszkam na Przymorzu w falowcu :)

moje gg 7194689 chętnie pogadam i się spotkam też :)
image